Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ВИРОБНИЦТВО ХАРЧІВ ЯК МИСТЕЦТВО ТА ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ
Як зазначають організатори (ДП «Прем'єр Експо» (Україна) и ITEGroupPlc. (Великобританія)),...
ЮВІЛЕЙ ХЛІБОРОБА. ДМИТРУ МОТОРНОМУ — 90!
Дмитру Костянтиновичу Моторному — хліборобу і життєлюбу від Бога, справжній легенді...
ЗЕМЕЛЬНИЙ АВАНПОСТ
повний текст у друкованій версії видання Як убезпечитися від рейдерів, як переукласти договір...
«МИКОЛАЇВЕЦЬ» УСПІШНО ПРОЙШОВ ХОДОВІ ВИПРОБУВАННЯ
В акваторії річки Південний Буг минулого тижня було успішно проведено ходові випробування...

Наші партнери:

УКРАЇНУ ВРЯТУЮТЬ БОГ І ДНІПРО

Лежить на перепутті між Заходом і Сходом благословенна земля: родючі лани, м'який клімат, працьовиті люди. Сотні разів вороги з завидющими очима та загребущими руками намагалися забрати наше – собі. Так само сотні разів, згуртовані в єдиному пориві, ми з Божою поміччю змітали зайд світ за очі. І знову коштовними золотими берилами відбивалися лани, нанизані на голубу стрічку ріки. Ріки, котру вороги чимраз намагалися зробити межею розбрату, розділивши нас на лівобережних і правобережних. Та завжди ставала вона рікою єднання – Дніпро рятував українців. На його величних кручах засновано древню і вічно молоду нашу столицю – Київ. Саме на Дніпрі б'ється серце козацької вольниці – Хортиця, звідки легкокрилі човни-чайки ходили до інших світів. На високій Канівській горі спочиває український пророк Тарас Шевченко.

Та не лише духовним осердям нашого народу був Дніпро. З тих самих давніх часів був він важливою транспортною артерією, що з'єднувала цивілізації на шляху «із варягів у греки». Та й у новітній історії України Дніпро залишався духовним стрижнем нації і трудівником – крутив турбіни електростанцій, віддавав свою воду для зрошення, а ще – був природною дорогою, котра з'єднувала регіони країни і перевозила до 65 млн тонн вантажів щороку.

Крім іншого, Дніпром транспортували збіжжя, працювала відповідна інфраструктура – річкові елеватори, причали. Але часи дводесятилітнього занепаду негативно позначилися на цьому господарстві. Спритники розпродали флот, довели до ручки причали. Поступово фарватери замулилися, Дніпро змінив русло і проковтнув береги, обмілів і занепав так, що навіть вцілілі судна позбавилися шляху. Це спляче царство 2009-го розбудив «НІБУЛОН», сільгосппідприємство, яке не знехтувало великою Рікою, а навпаки розпочало свій національний проект із відродження Дніпра і Південного Бугу як річкових транспортних артерій. Компанія почала будувати річкові елеватори і розбудовувати флот, відновлювати судноплавство і річкові перевезення Дніпром. Та виникла одна перепона – декілька мілинних скелястих ділянок, які впродовж останніх років із природних перетворилися на корупційні: чиновники Мінінфраструктури всіляко гальмували проведення днопоглиблення, і навіть пропозиція «НІБУЛОНа» на основі державно-приватного партнерства зробити це власним коштом їх не влаштовувала. Нарешті, хочеться вірити, все змінилося. 9 квітня міністр Мінінфраструктури Андрій Пивоварський запевнив, що вже в липні розпочнуться днопоглиблювальні роботи на Дніпрі! Повний текст у друкованій версії видання. 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: