Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗАРЯСНІЮТЬ ПОЛЯ МОРЕМ СИНІМ
Колись на Поліссі було море. Не чорне, а синє. Синє і безкрає море льону, яке годувало наших...
БАТЬКА СВОГО СИН. УКРАЇНА ВІД МАЛОГО ДО СТАРОГО ВІДЗНАЧИЛА 26-У РІЧНИЦЮ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
Лише за справжніх родинних цінностей, батькової підтримки і сили, маминої ніжності і любові...
ВІДРЕМОНТОВАНА РАДА
Із початком нового навчального року у школах, стартував і новий політичний сезон на печерських...
«НІБУЛОН» ПРОДОВЖУЄ МОДЕРНІЗАЦІЮ СУДНОЗАВОДУ І СПУСКАЄ НА ВОДУ НОВІ СУДНА
Компанія «НІБУЛОН» за підтримки Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) продовжує реалізацію...
ЗІ ШКОЛИ ПОЧИНАЄТЬСЯ МАЙБУТНЄ
Пузиківська ЗОШЧи багато вам траплялося незнайомих шкіл, до яких просто хотілося би зайти, бо вони у якийсь...

Наші партнери:

УКРАЇНУ ВРЯТУЮТЬ БОГ І ДНІПРО

Лежить на перепутті між Заходом і Сходом благословенна земля: родючі лани, м'який клімат, працьовиті люди. Сотні разів вороги з завидющими очима та загребущими руками намагалися забрати наше – собі. Так само сотні разів, згуртовані в єдиному пориві, ми з Божою поміччю змітали зайд світ за очі. І знову коштовними золотими берилами відбивалися лани, нанизані на голубу стрічку ріки. Ріки, котру вороги чимраз намагалися зробити межею розбрату, розділивши нас на лівобережних і правобережних. Та завжди ставала вона рікою єднання – Дніпро рятував українців. На його величних кручах засновано древню і вічно молоду нашу столицю – Київ. Саме на Дніпрі б'ється серце козацької вольниці – Хортиця, звідки легкокрилі човни-чайки ходили до інших світів. На високій Канівській горі спочиває український пророк Тарас Шевченко.

Та не лише духовним осердям нашого народу був Дніпро. З тих самих давніх часів був він важливою транспортною артерією, що з'єднувала цивілізації на шляху «із варягів у греки». Та й у новітній історії України Дніпро залишався духовним стрижнем нації і трудівником – крутив турбіни електростанцій, віддавав свою воду для зрошення, а ще – був природною дорогою, котра з'єднувала регіони країни і перевозила до 65 млн тонн вантажів щороку.

Крім іншого, Дніпром транспортували збіжжя, працювала відповідна інфраструктура – річкові елеватори, причали. Але часи дводесятилітнього занепаду негативно позначилися на цьому господарстві. Спритники розпродали флот, довели до ручки причали. Поступово фарватери замулилися, Дніпро змінив русло і проковтнув береги, обмілів і занепав так, що навіть вцілілі судна позбавилися шляху. Це спляче царство 2009-го розбудив «НІБУЛОН», сільгосппідприємство, яке не знехтувало великою Рікою, а навпаки розпочало свій національний проект із відродження Дніпра і Південного Бугу як річкових транспортних артерій. Компанія почала будувати річкові елеватори і розбудовувати флот, відновлювати судноплавство і річкові перевезення Дніпром. Та виникла одна перепона – декілька мілинних скелястих ділянок, які впродовж останніх років із природних перетворилися на корупційні: чиновники Мінінфраструктури всіляко гальмували проведення днопоглиблення, і навіть пропозиція «НІБУЛОНа» на основі державно-приватного партнерства зробити це власним коштом їх не влаштовувала. Нарешті, хочеться вірити, все змінилося. 9 квітня міністр Мінінфраструктури Андрій Пивоварський запевнив, що вже в липні розпочнуться днопоглиблювальні роботи на Дніпрі! Повний текст у друкованій версії видання. 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: