Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗАРЯСНІЮТЬ ПОЛЯ МОРЕМ СИНІМ
Колись на Поліссі було море. Не чорне, а синє. Синє і безкрає море льону, яке годувало наших...
БАТЬКА СВОГО СИН. УКРАЇНА ВІД МАЛОГО ДО СТАРОГО ВІДЗНАЧИЛА 26-У РІЧНИЦЮ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
Лише за справжніх родинних цінностей, батькової підтримки і сили, маминої ніжності і любові...
ВІДРЕМОНТОВАНА РАДА
Із початком нового навчального року у школах, стартував і новий політичний сезон на печерських...
«НІБУЛОН» ПРОДОВЖУЄ МОДЕРНІЗАЦІЮ СУДНОЗАВОДУ І СПУСКАЄ НА ВОДУ НОВІ СУДНА
Компанія «НІБУЛОН» за підтримки Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) продовжує реалізацію...
ЗІ ШКОЛИ ПОЧИНАЄТЬСЯ МАЙБУТНЄ
Пузиківська ЗОШЧи багато вам траплялося незнайомих шкіл, до яких просто хотілося би зайти, бо вони у якийсь...

Наші партнери:

№ 16 (363), 28 квітня 2017

ДОРОГА, ВИНАЙДЕНА РАНІШЕ ЗА КОЛЕСО

Історія людства невіддільна від історії річок, бо й перші людські цивілізації виникли на берегах Тигру та Євфрату, а пізніше — Нілу. Річка напувала поля водою і живила їх родючим намулом під час розливів, слугувала надійним природним кордоном між народами й одночасно — забезпечувала транспортне сполученням між поселеннями. Річка була й першою дорогою — задовго до винайдення колеса. Залишається такою вона і зараз, а от люди стали іншими.

Мало їм того, що дала природа — вони мусять це переробити на свій лад, удосконалюючи, покращуючи, аж поки не досягнуть довершеності. Не оминула ця доля і річок — їх загатили греблями, розширили водосховищами, поєднали між собою каналами, порівняли рівень води шлюзами. Річку удосконалювали, аби вона вповні могла віддати людині все, на що здатна — енергію турбінам, воду для поливу та русло для судноплавства.

Приміром, у Нідерландах частка річкових перевезень сьогодні становить 50% їхнього загального обсягу перевезень в межах країни. При цьому головні річкові водні артерії Нідерландів — Шельда і Маас — навіть не входять до переліку великих європейських річок. Так що справа не в розмірі — змогли ж голландці не лише ефективно використати те, що мають, а й вивести річкову логістику на найкращий європейський рівень.

Наш гігант Дніпро (він же Борисфен і Славутич) за свою тисячолітню історію бачив як погані, так і хороші часи. Потужна ріка з величезними потенційними можливостями щодо транспортування вантажів і пасажирів періодично відроджувалася, стаючи ключовою транспортною магістраллю країни. Але ці періоди неминуче змінювалися зануренням у тривалу сплячку, викликану війнами, політичними й економічними кризами. У сімдесяті, вісімдесяті та навіть на початку дев'яностих років минулого століття щорічно Дніпром перевозилося більше 60 млн тонн вантажів, а численні теплоходи доставляли в десятки річкових портів сотні тисяч пасажирів.

І що складнішим ставало річкове господарство, що більшою ставала кількість людей, котрі працюють на ріці, то більше виникало організацій і установ, котрі цю діяльність регулювали. Одні опікувалися флотом, інші — портами, ще хтось — рибальством, забезпеченням судового ходу, гідротехнічними спорудами.

Про фінансово-бюрокротичні проблеми, що заважають відродженню річкових перевезень в Україні читайте тут.

СТАТИСТИКА АГРАРНОГО ЕКСПОРТУ

Експорт агропродовольчої продукції у січні-березні 2017 року склав $4,6 млрд. Це на $1,3 млрд — майже на 40% — перевищило відповідний показник I кварталу 2016 року.

НІБУЛОНІВСЬКИЙ ФЛОТ ОЧІКУЄ НА СУТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ

На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» триває зведення двох буксирів проекту 121М, а також сьомого несамохідного судна проекту В2000 та самохідного днопоглиблювального судна СДС-15. Читати далі…

У НОВИЙ НАВІГАЦІЙНИЙ СЕЗОН — ІЗ НОВИМИ СИЛАМИ

«НІБУЛОН» продовжує розвантажувати автомобільні шляхи України. З перших днів відкриття навігації на внутрішніх водних шляхах України судноплавна компанія ТОВ СП «НІБУЛОН» розпочала вантажні перевезення на річках Дніпро і Південний Буг. Читати далі…

ЗЕМЛЯ НА ПРОДАЖ. УРЯДОВИЙ ЗАКОНОПРОЕКТ

Чому Україна конче потребує земельної реформи і в чиїх інтересах вона проводитиметься?! Днями цій темі було присвячено круглий стіл Українського освітнього центру реформ, матеріали якого ми пропонуємо вашій увазі.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: