Статті

РОЗМАЇТТЯ СМАКІВ НА UKRAINIAN FOOD EXPO

ukrainian food expo23-24 листопада у столичному виставковому центрі «КиївЕкспоплаза» проходила міжнародна виставка продовольчої продукції Ukrainian Food Expo. Організатором заходу виступила Рада з питань експорту продовольства (UFEB).

Головною метою було об'єднати всі продовольчі сектори на одному бізнес-майданчику для продуктивної співпраці з українськими та іноземними закупівельниками. Тематика виставки охопила всі напрямки харчової промисловості: м'ясну, молочну, кондитерську, фруктово-овочеву, напої, соуси, та багато іншого.

Більшість учасників сьогодні вже успішно експортують власну продукцію, дехто лише розпочинає свій шлях у обраній галузі на ринку України, проте всіх їх об'єднує прагнення вдосконалюватися та відповідати європейським та глобальним стандартам безпеки продуктів харчування.

Протягом двох днів в рамках Ukrainian Food Expo діяв ярмарок-продаж продуктів харчування українських виробників та переробників продовольчої продукції. До відвідування запрошувалися всі охочі, ті, хто бажав якомога ближче поспілкуватися як з уже відомими продовольчими брендами, так і відкрити для себе нові продукти та нових українських виробників. Всім відомо, що саме споживач формує попит і визначає, чи потрапить той чи інший продукт до торговельних мереж, ринків і магазинів. Приємно було бачити задоволені обличчя відвідувачів, що дегустували  продукцію з посмішкою та гордістю за смачний і якісний український товар. Необхідно також відмітити і зацікавленість виробників у зростанні підприємства та вдосконаленні свого продукту.

Участь у ярмарку-продажу в рамках виставки Ukrainian Food Expo дала можливість відрекламувати продукт-новинку за допомогою дегустації, поспілкуватися зі споживачем віч-на-віч, дізнатися його думку, його вподобання і будувати надалі відповідну маркетингову стратегію просування представленої продукції. На майданчику «КиївЕкспоПлаза» можна було побачити продукцію багатьох українських компаній. Із деякими із них ми познайомились ближче.

Так, основними напрямками діяльності ТОВ «Терра» є переробка зернобобових культур та виробництво на їх основі натуральних круп, пластівців та каш з фруктово-ягідними, овочевими, рослинними та іншими добавками природного походження. Компанія на ринку з 1998 року і за 19 років пройшла шлях від невеликої виробничої дільниці до потужного комплексу з повним циклом переробки сировини та виробництва готової продукції, яку експортують у більш як 40 країн світу.

Один із провідних виробників кондитерської продукції в Україні — ТМ «Лучіано». Підприємство засноване 1990 року у м.Донецьк. Асортимент налічує величезну кількість різноманітних тістечок, тортів, кексів, печива та навіть напівфабрикатів для домашнього приготування. Наразі основним завданням компанії є перехід на збільшення обсягів виробництва солодких виробів за новими технологіями із використанням максимальної кількості натуральних інгредієнтів.

ТзОВ «Агро-Інвест» — вітчизняний виробник м'яcних і ковбасних виробів ТМ «Сокальські Ковбаси» із західного регіону. «Сокальські Ковбаси» виготовляються із якісної охолодженої сировини, яка відповідає усім державним стандартам і нормам. ТзОВ «Агро-Інвест» започатковане 2000 року і за 17 років свого існування вивела виробництво своєї продукції на європейський рівень та наразі є успішним експортером.

Українське товариство меду — сертифіковане підприємство з виробництва та переробки продуктів бджільництва, входить до реєстру експортерів України. Основним завданням компанії є якісні зміни у сфері українського виробництва та реалізації медової продукції.

«Riga Хліб» — молоде українське підприємство засноване 2016 року. Обличчям компанії є заварний хліб ручної роботи, виготовлений за старовинною рецептурою. Під час його приготування використовується артезіанська вода і не додаються дріжджі та масло, що робить його продуктом преміум класу. Зараз «Riga Хліб» підкорює вітчизняний ринок, проте у планах — і розвиток експорту.

ТОВ «Альтера Ацтека Мілінг Україна» є частиною «Грума»,  світового лідера з виробництва кукурудзяного борошна та виробів з нього. Компанія експортує власну продукцію в Росію, Східну Європу і на Близький Схід. Історія «Альтера Ацтека» почалася 1995 року з невеликого приватного виробництва. Поступово компанія зростала і сьогодні є основним виробником кукурудзяної крупи та борошна в Україні і країнах СНД.

У Ukrainian Food Expo також брали участь партнери в міжнародному бізнесі FoodTechLink Ukraine. Відомо, що галузь харчової промисловості України має високий потенціал. Договір про зону вільної торгівлі дає можливість зробити цей сектор більш конкурентоздатним і диверсифікувати експорт. Враховуючи ці можливості, представники бізнесу і уряд також розуміють необхідність вдосконалювати вітчизняну продукцію. Це означає, що українські виробники мають відповідати європейським і світовим стандартам і вимогам безпеки харчових продуктів. Задля цього було сформовано групу голландських компаній, які мають великий досвід ведення міжнародного бізнесу, більшість з них вже працюють в Україні. Ці компанії є взаємодоповнюючими в сферах своєї діяльності та домовилися співпрацювати з владою Нідерландів для виходу на ринок України в якості державно-приватного партнерства з фокусом на продовольчій безпеці і управлінні ланцюжком постачань.

Також паралельно з роботою виставкового павільйону на Ukrainian Food Expo проходили конференції, однією з яких була Confectionery&Bakery 2017, яка охоплювала питання присвячені кондитерським та хлібобулочним виробам, а також друга, присвячена виробникам та постачальникам м'ясної продукції — «М'ясний бізнес». Confectionery&Bakery 2017 була присвячена обговоренню векторів розвитку ринку і ключовими аспектами успішного експорту до ПАР, Південно-Східної Азії, Північної Америки та ЄС.  Конференція «М'ясний бізнес» (детальніше про цей захід див. на стор.13) об'єднала близько ста представників м'ясопереробної галузі, українських та закордонних експертів та охопила широкий спектр питань — від виробництва м'яса до проблем сектору м'ясопереробки та виходу на нові експортні ринки.

Участь у виставці для компаній стала своєрідним фідбеком від партнерів та споживачів. Загалом місією виставки Ukrainian Food Expo було продемонструвати вітчизняним та іноземним покупцям розмаїття українського продовольства, а також представити новинки ринку та відкрити перед українськими продовольчими компаніями нові експортні горизонти.

 

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"