Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ВІТЧИЗНЯНИЙ УРОЖАЙ-2017: БИТВА НА ДВА ФРОНТИ. І НЕ ТІЛЬКИ
Повний текст у друкованій версії Станом на 5 квітня 2017 року Україна експортувала 34,13 млн...
ОЖИНА — НЕ ПРОСТО НІШЕВА ЯГОДА
Повний текст у друкованій версії Продовжуємо публікацію матеріалів другої національної...
СУДНОБУДІВНИКИ ПРОТИ АНТИУКРАЇНСЬКОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»
3 березня у стінах Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова відбулося...
АЧС — ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЛАСНИКА СВИНЕЙ
З 2012 року Україною, на жаль, упевнено поширюється небезпечна для країни африканська чума...
РІК РОБОТИ ЧИННОГО УРЯДУ
Що не кажіть, любимо ми всякого роду ювілеї та річниці, навіть невизначні. От для любителів...

Наші партнери:

СУДНОПЛАВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІВДЕННОГО БУГУ

На Південному Бузі 22 жовтня 2015 року стартували днопоглиблювальні роботи — від села Сапетня Миколаївського району компанія «НІБУЛОН» власними силами розпочала відродження ключової водної магістралі Миколаївщини!

На Південному Бузі стартували днопоглиблювальні роботи, що виконуються силами та засобами компанії «НІБУЛОН»Тема конкурентоздатності водного транспорту в країнах Європи є давно закритою та не піддається дискусії, адже там він визнаний найбільш економічним та екологічно чистим. В Україні, на жаль, питання розвитку перевезень водними шляхами і досі залишається невирішеним.

Як вихід зі складної ситуації компанія «НІБУЛОН» започаткувала інвестиційний проект, який вдихне нове життя в аграрну та морегосподарську галузі України та оживить ключові водні магістралі держави. Проектом передбачено будівництво вантажного флоту, будівництво транспортної інфраструктури для зберігання і перевантаження зерна, реконструкція шлюзів та (на що сьогодні варто звернути особливу увагу) поліпшення судноплавних умов водних шляхів. Зокрема, на річці Південний Буг — від міста Вознесенськ до міста Миколаїв.

Сьогодні транспортний потенціал Південного Бугу, який донедавна був однією з найбільш завантажених водних артерій держави, практично не використовується. І це попри наявність значних сировинних запасів корисних копалин в Україні та на Миколаївщині (зокрема, граніту, піску, щебеню тощо). Збільшення водних перевезень в аграрному секторі здатні забезпечити стабільний попит на вантажні перевезення річкою Південний Буг.

Для підвищення рентабельності водних перевезень слід забезпечити рух суден Південним Бугом із більшою вантажопідйомністю та осадкою типу «річка-море». Це дасть можливість здійснювати прямі рейси в морські порти Дніпро-Бузького регіону з метою довантаження великих суден. Істотною умовою таких змін є саме поліпшення судноплавних умов водних шляхів від Вознесенська до Миколаєва.

Як відомо, цьогоріч 16 жовтня Президент України Петро Порошенко відвідав суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН», де взяв участь в низці історичних подій для Миколаївщини і дав старт днопоглиблювальним роботам на Південному Бузі, які компанія прийняла рішення проводити самостійно.

«Тільки при цій владі ми отримали дозвіл на днопоглиблювальні роботи. За час незалежності глибина річки зменшилася з 3 м до 1,65 м. 18 дозволів ми отримували 8 років. Деякі з них — по кілька разів. Тому провести днопоглиблення — це наша історична місія», — відзначив тоді генеральний директор компанії Олексій Вадатурський.

Так наразі виглядає русло Південного Бугу,  яке планується очистити і досягти судоходних глибинНаразі роботи вже стартували. Метою проекту є збільшення обсягів вантажоперевезень водним транспортом, відродження пасажирського судноплавства річкою Південний Буг.

Сили та засоби для виконання робіт: спеціалісти, плавзасоби і спецтехніка ТОВ СП «НІБУЛОН» (зокрема, земснаряд фінської фірми «Watermaster Classic 4 NBC 4006») із можливим залученням підрядних організацій.

Це дасть позитивні наслідки для регіону: доведення щорічних об'ємів перевезення річкою до 1 млн тонн зернових та олійних культур дозволить зняти цей мільйон тонн з автошляхів; у перспективі — перевезення до 1 млн тонн будматеріалів; відкриття Південного Бугу для інвесторів; зменшення вартості та збільшення рентабельності вантажних перевезень водним транспортом; зниження навантаження на залізничні шляхи та автомобільні магістралі; зниження техногенного навантаження на навколишнє природне середовище; завантаження роботою металургійних, суднобудівних, судноремонтних підприємств України через попит на будівництво сучасного буксирного і вантажного флоту, перевантажувальних терміналів; створення нових робочих місць, наповнення державної скарбниці податками; залучення додаткових інвестицій в аграрну, морегосподарську та супутні галузі, стимулювання їх розвитку; забезпечення сучасних умов безпеки судноплавства.

Відповідно до ст. 86 Водного кодексу України, місця і порядок робіт узгоджені компанією із Державним агентством водних ресурсів України, Державною службою геології та надр України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Миколаївською обласною державною адміністрацією.

Мешканці прибережних сіл відзначають, що якщо ігнорувати проблему обміління Південного Бугу, то в осяжному майбутньому рівень води у могутній колись водній артерії знизиться й унеможливить рух суден взагалі, ріка повністю занепаде — і це, на їхній погляд, є великою трагедією.

Розповідає Юлія Іванова, секретар Ольшанської селищної ради Миколаївського району: «Раніше Південний Буг був цілком судноплавним, місцеві жителі користувалися річковим транспортом, було розвинене рибальство. Сьогодні ріка втратила свій колишній вигляд та майже не функціонує — тому початок днопоглиблювальних робіт дасть поштовх для розвитку не лише «НІБУЛОНу», а й населених пунктів, розташованих поблизу».

За словами Дмитра Данилюка, депутата Ольшанської селищної ради, Південний Буг потрібно не просто чистити, його потрібно рятувати: «Я добре пам'ятаю, що у 1980-х роках місцями глибини сягали навіть 15-16 метрів, а сьогодні доходять до 1,8 м — і річку можна перейти вбрід. Рибальство тепер майже неможливе, бо рибальський човен інколи сідає на мілину. Тому мешканці оточуючих сіл сподіваються на успішне проведення компанією днопоглиблювальних робіт, тобто вірять у краще».

Відтак, на замовлення ТОВ СП «НІБУЛОН» організацією ЗАТ «Інститут «Укррічтранспроект» вже було розроблено робочий проект, яким передбачено поліпшення водних шляхів річки Південний Буг від м.Вознесенськ до м.Миколаїв методами гідромеханізації.

Алла Ізмєстьєва, начальник відділу охорони навколишнього середовища ТОВ СП «НІБУЛОН», відзначає: «З метою посилення охорони природи під час виконання днопоглиблювальних робіт компанією та підрядними організаціями буде вжито низку інших запобіжних заходів. Зокрема, виконання всіх робіт здійснюватиметься плавучими засобами, які сертифіковані органами екологічного нагляду; роботи виконуватимуться в терміни, встановлені природоохоронними й рибоохоронними органами, і виключно у позанерестовий період. Процес поглиблення дна — мокрий, тому при розробці, транспортуванні і розвантаженні піску буде відсутній пил, не буде погіршуватись стан повітряного простору. Під час днопоглиблювальних робіт не відбувається втрат водних ресурсів, якість води не змінюватиметься. За технічним станом плавзасобів буде встановлено постійний нагляд, щоб виключити витікання паливно-мастильних матеріалів, тож роботи не впливатимуть на надра».

Як зазначає Олег Авраменко, багермейстер судноплавної компанії ТОВ СП «НІБУЛОН», по завершенні робіт річка Південний Буг (від м.Вознесенськ до м.Миколаїв) матиме наступні судноплавні характеристики: глибину суднового ходу на обох ділянках буде збільшено з 1,85 м та 1,7 м до 2,9 м та 2,65 м відповідно; ширина суднового ходу — з 35 м до 40 м; радіус закруглення суден — з 350 м та 400 м до 400 м та 600 м. Довжина судноплавних водних шляхів складатиме 102,2 км.

Окрім того, виконання робіт дасть змогу компанії відродити пасажирські перевезення цією річкою. Пасажирські самохідні судна (типу «катамаран»), збудовані на власному суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН», стануть першою ластівкою у відродженні пасажирських перевезень українськими водними магістралями.

Варто відзначити, що загальний об'єм робіт за проектом — 1187750 м3. Трудомісткість будівництва — майже 270 тис. люд./год. Загальна вартість робіт — майже 100 млн грн.

Поліпшення судноплавних умов водних шляхів річки Південний Буг означатиме її відродження та черговий крок до утвердження України як морської держави.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: