Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ДОРОГА, ВИНАЙДЕНА РАНІШЕ ЗА КОЛЕСО
Господар води Для тих, хто вже за часів незалежної України використовував річку як транспортну...
НІБУЛОНІВСЬКИЙ ФЛОТ ОЧІКУЄ НА СУТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ
На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» триває зведення двох буксирів проекту 121М, а...
У НОВИЙ НАВІГАЦІЙНИЙ СЕЗОН — ІЗ НОВИМИ СИЛАМИ
«НІБУЛОН» продовжує розвантажувати автомобільні шляхи України. З перших днів відкриття навігації...
ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ
Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а...
«НІБУЛОН» ІНВЕСТУЄ ПОНАД 5,5 МЛРД ГРН В ІНФРАСТРУКТУРУ УКРАЇНИ
Лідер аграрного ринку сільгосппідприємство «НІБУЛОН» має намір у найближчі кілька років вкласти...

Наші партнери:

Номери

№ 19 (366), 19 травня 2017

НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...

Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та успішними, здатними перетворити свою мрію на мету і досягти її? І щоби до дитячого садочка або до школи дитинка не просто йшла, а бігла з задоволенням, і вчителі викликали вас лише для того, аби подякувати за доньку чи сина?

Тоді вам слід ближче познайомитися і долучитися до гуманної педагогіки, яка, на противагу звичній авторитарній, ставить єство дитини, її обдарованість і унікальність на перше місце. Читати далі...

ПЕНСІЇ? НЕ ДОЧЕКАЄТЕСЯ!

Ще до кінця поточного квітня українська влада зобов'язалися перед Міжнародним валютним фондом прийняти комплексну пенсійну реформу, яка повинна вступити в силу вже з нового, 2018 року.

РЕГУЛЯРНІ ПАСАЖИРСЬКІ РЕЙСИ ВОДНИМ ТРАНСПОРТОМ ВІДКРИТО!

13-14 травня компанія «НІБУЛОН» запустила регулярні пасажирські перевезення за маршрутами «Вознесенськ-Ковалівка-Нова Одеса-Миколаїв» та «Нова Каховка-Херсон-Гола Пристань». Читати далі...

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АГРАРНОГО РИНКУ УКРАЇНИ 2017 РОКУ

Президент Української зернової асоціації Микола Горбачов поділився власним баченням ситуації в аграрній сфері з фахівцями інформаційної компанії «ПроАгро».

ВІД МИКОЛИ ДО ЛІТА ЛИШИЛОСЯ 12 ПРИМОРОЗКІВ

Не встигли цьогоріч ми з вами порадіти з приводу раннього початку весни, який прискорив закінчення опалювального сезону, як у квітні і всередині травня вдарили приморозки. Вони завдали суттєвої шкоди завдали садівникам і виробникам ягід та горіхів.

ФРАНЦІЯ В БОКАЛІ

Що вам першим спадає на думку при слові «Франція»? Ну, звісно — романтика, Париж і… вино. Нічого дивного — французькі вина залишаються непохитним еталоном якості для пошановувачів цього прадавнього напою в усьому світі.

№ 17-18 (364), 12 травня 2017

ПРАВО НА БЕЗВІЗ...

11 травня Рада ЄС затвердила законодавчу пропозицію про скасування короткострокових віз для громадян України. 17 травня у Страсбурзі відбудеться підписання відповідного рішення президентом ЄП та представником головування у Раді ЄС. Фактично безвіз для українців набуде чинності через 20 днів після його публікації — орієнтовно 11 червня. Читати далі…

РИНОК ПРОТИ ТРАДИЦІЙ...

Цього року обсяги виробництва борошна складуть 2,74 млн тонн. І це саме той випадок, коли зростання обсягів виробництва ніяким чином не пов'язане зі зростанням внутрішнього споживання. Просто українські борошномели все активніше просувають свою продукцію на світових ринках.

ФУНДУК — КОРОЛЬ-ЗАЙДА

Кого тільки людство не висувало на посаду короля горіхів. Але майже всі вони несправжні. Ми поговоримо про одного з таких горіхових королів-зайд — фундук і технології його вирощування.

«НІБУЛОН» ІНВЕСТУЄ ПОНАД 5,5 МЛРД ГРН В ІНФРАСТРУКТУРУ УКРАЇНИ

Лідер аграрного ринку сільгосппідприємство «НІБУЛОН» має намір у найближчі кілька років вкласти у розвиток інфраструктури аграрного сектору, а також річкових перевезень понад 5,5 млрд грн.Читати далі…

КВОТИ Й АСОЦІАЦІЯ З ЄС — НОВІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ УКРАЇНИ

Україна очікує чергового збільшення тарифних квот на безмитний експорт продуктів харчування до ЄС. Про це у своїй публікації на «Європейській правді» заявила заступник міністра аграрної політики України з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева.

РЕГУЛЯРНІ РІЧКОВІ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОВЕРТАЮТЬСЯ В УКРАЇНУ

Компанія «НІБУЛОН» оголошує про відкриття з 13 травня 2017 року регулярних маршрутів пасажирських перевезень водним транспортом. Читати далі…

№ 16 (363), 28 квітня 2017

ДОРОГА, ВИНАЙДЕНА РАНІШЕ ЗА КОЛЕСО

Історія людства невіддільна від історії річок, бо й перші людські цивілізації виникли на берегах Тигру та Євфрату, а пізніше — Нілу. Річка напувала поля водою і живила їх родючим намулом під час розливів, слугувала надійним природним кордоном між народами й одночасно — забезпечувала транспортне сполученням між поселеннями. Річка була й першою дорогою — задовго до винайдення колеса. Залишається такою вона і зараз, а от люди стали іншими.

Мало їм того, що дала природа — вони мусять це переробити на свій лад, удосконалюючи, покращуючи, аж поки не досягнуть довершеності. Не оминула ця доля і річок — їх загатили греблями, розширили водосховищами, поєднали між собою каналами, порівняли рівень води шлюзами. Річку удосконалювали, аби вона вповні могла віддати людині все, на що здатна — енергію турбінам, воду для поливу та русло для судноплавства.

Приміром, у Нідерландах частка річкових перевезень сьогодні становить 50% їхнього загального обсягу перевезень в межах країни. При цьому головні річкові водні артерії Нідерландів — Шельда і Маас — навіть не входять до переліку великих європейських річок. Так що справа не в розмірі — змогли ж голландці не лише ефективно використати те, що мають, а й вивести річкову логістику на найкращий європейський рівень.

Наш гігант Дніпро (він же Борисфен і Славутич) за свою тисячолітню історію бачив як погані, так і хороші часи. Потужна ріка з величезними потенційними можливостями щодо транспортування вантажів і пасажирів періодично відроджувалася, стаючи ключовою транспортною магістраллю країни. Але ці періоди неминуче змінювалися зануренням у тривалу сплячку, викликану війнами, політичними й економічними кризами. У сімдесяті, вісімдесяті та навіть на початку дев'яностих років минулого століття щорічно Дніпром перевозилося більше 60 млн тонн вантажів, а численні теплоходи доставляли в десятки річкових портів сотні тисяч пасажирів.

І що складнішим ставало річкове господарство, що більшою ставала кількість людей, котрі працюють на ріці, то більше виникало організацій і установ, котрі цю діяльність регулювали. Одні опікувалися флотом, інші — портами, ще хтось — рибальством, забезпеченням судового ходу, гідротехнічними спорудами.

Про фінансово-бюрокротичні проблеми, що заважають відродженню річкових перевезень в Україні читайте тут.

СТАТИСТИКА АГРАРНОГО ЕКСПОРТУ

Експорт агропродовольчої продукції у січні-березні 2017 року склав $4,6 млрд. Це на $1,3 млрд — майже на 40% — перевищило відповідний показник I кварталу 2016 року.

НІБУЛОНІВСЬКИЙ ФЛОТ ОЧІКУЄ НА СУТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ

На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» триває зведення двох буксирів проекту 121М, а також сьомого несамохідного судна проекту В2000 та самохідного днопоглиблювального судна СДС-15. Читати далі…

У НОВИЙ НАВІГАЦІЙНИЙ СЕЗОН — ІЗ НОВИМИ СИЛАМИ

«НІБУЛОН» продовжує розвантажувати автомобільні шляхи України. З перших днів відкриття навігації на внутрішніх водних шляхах України судноплавна компанія ТОВ СП «НІБУЛОН» розпочала вантажні перевезення на річках Дніпро і Південний Буг. Читати далі…

ЗЕМЛЯ НА ПРОДАЖ. УРЯДОВИЙ ЗАКОНОПРОЕКТ

Чому Україна конче потребує земельної реформи і в чиїх інтересах вона проводитиметься?! Днями цій темі було присвячено круглий стіл Українського освітнього центру реформ, матеріали якого ми пропонуємо вашій увазі.

№ 14-15 (362), 21 квітня 2017

АЛЬТЕРНАТИВНІ ШЛЯХИ ДО ЕНЕРГЕТИЧНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ

Енергетика відіграє провідну роль в економічному розвитку країни та її економіки. Починаючи з 2014-2015 років Україна і так опинилася в стані глибокої економічної кризи, а внаслідок воєнних дій на Сході її економіка і, зокрема, енергетичний сектор постраждали ще більше. І от 2014-го, вперше у своїй історії, країна виявилася залежною від імпорту всіх видів енергоресурсів, оскільки до імпорту природного газу і нафтопродуктів додався імпорт вугілля і навіть періодичний імпорт електричної енергії. Енергоблоки пиловугільних ТЕС, що залишилися без донбаського антрациту, знизили навантаження, а в ряді випадків навіть зупинилися, тому країна була змушена закуповувати вугілля в ПАР, Австралії та Росії. Читати далі...

РІК РОБОТИ ЧИННОГО УРЯДУ

Річниця будь-якого уряду — це завжди привід для підбиття підсумків, крім того, рік — це саме той термін, який дають народні обранці своїм висуванцям (у нас же парламент формує уряд), аби ті справами довели, на що здатні. Читати далі...

СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ КОНТРОЛЮ «НІБУЛОНУ» ЗА ЯКІСТЮ ВСЕЛЯЄ ДОВІРУ СПЕЦІАЛІСТАМ ІЗ ЄГИПТУ

Днями в Україні з діловим візитом перебувала делегація Арабської Республіки Єгипет. Відвідала єгипетська делегація і перевантажувальний термінал та суднобудівно-судноремонтний завод компанії «НІБУЛОН». Читати далі...

АЧС — ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЛАСНИКА СВИНЕЙ

З 2012 року Україною, на жаль, упевнено поширюється небезпечна для країни африканська чума свиней (далі — АЧС). Якщо в рік виявлення (2012-го) було зафіксовано лише один випадок, то з початку нинішнього вже зареєстровано 65 спалахів. Читати далі...

ПРОЕКТ З ВИРОЩУВАННЯ ЧИСТОЇ СОЇ

Міжнародна асоціація «Дунайська соя» та Австрійська агенція з розвитку (ADA) розпочали проект стратегічного партнерства з розбудови сталих, інтегрованих та ефективних ланцюгів створення доданої вартості для не-ГМ та органічної сої. Проект стосуватиметься в тому числі і України. Про це йшлося на прес-конференції 13 квітня ц.р. у Києві

№ 13 (361), 7 квітня 2017

ВІТЧИЗНЯНИЙ УРОЖАЙ-2017: БИТВА НА ДВА ФРОНТИ. І НЕ ТІЛЬКИ

Станом на 5 квітня 2017 року Україна експортувала 34,13 млн тонн зернових, що на 2,86 млн тонн більше показника за аналогічний період минулого року. В тому числі ми вивезли 14,69 млн тонн пшениці, що на 1,58 млн тонн більше, ніж за аналогічний період минулого маркетингового року. Експорт ячменю за звітний період склав 4,89 млн тонн, що на 0,83 млн тонн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Обсяг експорту кукурудзи склав 14,34 млн тонн, на 0,43 млн тонн більше такого самого періоду сезону 2015/16 років.

Ми експортуємо свою продукцію до понад 190 країн світу та займаємо провідні позиції на світовому ринку, відтак є надійним гарантом продовольчої безпеки у світі. За підрахунками ФАО, вже сьогодні українські аграрії годують 150 млн людей у світі. Вже цього маркетингового року Україна може посісти другу сходинку у рейтингу продавців збіжжя з часткою у 12%. Попереду нас лише США з 23%. Росія та Аргентина забезпечать по 10%, Австралія та ЄС — по 9%, а Канада з Бразилією — по 6%. Проте всього три роки тому ми мали лише 9% ринку, а ЄС — 13%. Уже сьогодні Україна посідає четверте місці на світовому ринку з експорту кукурудзи, третє — на ринку ячменю і шосте — на ринку пшениці, одинадцяте — з експорту борошна, дванадцяте — з експорту пластівців. Читати далі…

ГОТУЙМО ВІЗ, БО НА ЧАСІ БЕЗВІЗ

Нарешті дочекалися — після проведених на користь України дебатів Європарламент на пленарному засіданні 6 квітня ухвалив безвізовий режим для України.

СУДНОБУДІВНИКИ ПРОТИ АНТИУКРАЇНСЬКОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»

В Україні продовжують стрімко зменшуватись обсяги перевезень водним транспортом та кількість торгового флоту. Тим часом у ВРУ можуть ухвалити законопроекти, які остаточно поставлять хрест на галузі. Читати далі…

ОЖИНА — НЕ ПРОСТО НІШЕВА ЯГОДА

Продовжуємо публікацію матеріалів другої національної конференції «Мільйон з гектара». Мова піде про технологію і економіку вирощування ожини. Читати далі…

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: