Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗМІНА ФІЛОСОФІЇ РОЗВИТКУ ТВАРИННИЦТВА
Унікальний кормоцентр (або фід-центр) — виробничий комплекс для виготовлення збалансованих...
УНІКАЛЬНЕ ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНЕ СУДНО «МИКОЛАЇВЕЦЬ» ЗІЙШЛО НА ВОДУ
Унікальне самохідне надпотужне днопоглиблювальне судно з символічною назвою «Миколаївець»...
ЗЕРНО ЛУГАНЩИНИ СТАЛО НА РЕЙКИ
Перше луганське зерно залізницею від початку військових дій на Донбасі 2014 року було...
БЛОКЧЕЙН У КАДАСТРІ, ЯК ВАРЕНИК У СМЕТАНІ
Недовіра до надійності електронних систем Держгеокадастру є одним із застережень, котрі...

Наші партнери:

Усі статті у вільному доступі

ІЩЕ БЛИЖЧЕ ДО ЧОРНОГО МОРЯ: РІЧКОВИЙ ТЕРМІНАЛ «НІБУЛОНА» ЗАПРАЦЮВАВ НА ХЕРСОНЩИНІ

10-й річковий перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» 14 липня 2017 року урочисто відкрито в м.Гола Пристань на Херсонщині. Це справжнє інженерно-архітектурне диво зведене буквально на відвойованих у плавнів на лівому березі річки Конки — притоки Дніпра поблизу гирла. Щоби прокласти до нього дорогу і звести елеваторне обійстя та причал довелося підняти ґрунт на площі 7,5 га на 3-3,5 метра, забити близько 3,5 тисяч складених паль. І все це за стислі 100 днів — традиційний нібулонівський...

Детальніше...

СКВИРСЬКЕ ОРГАНІЧНЕ ДИВО

Останнім часом у світі зростає потреба в безпечних продуктах харчування. Це і не дивно, адже агропродукція, що отримана без застосування хімічних засобів, мінеральних добрив, шкідливих кормових домішок, це не лише збереження чистоти навколишнього середовища та відновлення родючості ґрунтів, а й здоров'я людей.

Проте сучасне органічне виробництво — це не овочі з бабусиного городу і парне молоко від корівки. Справжня продукція «органік» — це творчий геній науковця помножений на практичний...

Детальніше...

НАУКА, ЯКА ОБЕРІГАЄ ДОВКІЛЛЯ

До 45-річчя заснування Інституту агроекології і природокористування НААН

Упродовж останнього півстоліття в світі відбувся стрімкий науково-технічний і хіміко-технологічний прогрес в агропромисловому виробництві. Це стало не лише запорукою задоволення потреб у продуктах харчування зростаючого населення планети, але й спричинило значний вплив на довкілля і, як наслідок, на здоров'я людини. У гонитві за врожайністю на задній план відходили наслідки бездумної експлуатації довкілля, і врешті ми...

Детальніше...

РІЧКОВІ АВТОБАНИ, ЯКІ ГОТОВІ СЛУЖИТИ УКРАЇНЦЯМ

Ми горді з того, що стародавній Дніпро, третя в Європі за величиною річка, ототожнюється з Україною. На його берегах і в безпосередній близькості мешкає близько 6 мільйонів українців. Відомо, що річка була першою дорогою, яка працювала на людство задовго до винайдення колеса. Для багатьох провідних країн світу залишається такою вона і зараз, та, на жаль, поки не для нас, українців.

Але нарешті і ми збагнули, що непогано було би повернути старі добрі традиції річкових...

Детальніше...

МІЦНЕ КОРІННЯ ХОРТИЦЬКОГО ТЕРМІНАЛУ

Міцним корінням із тисяч паль, подібно до знаменитих столітніх козацьких дубів, вростає в уславлену Запорізьку землю компанія «НІБУЛОН». Вже другий в області красень-термінал постав на березі Дніпра в с.Біленьке, отримавши славетну назву «Хортиця».

Прадавня Хортиця є одним із найбільших річкових островів Європи, який простягається майже на 12 км. Повз нього, трохи нижче за течією Дніпра, проходив відомий шлях «із варяг у греки». За часів Русі київські князі та їхні військові дружини схрещували...

Детальніше...

ВИСОКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯРОГО ТРИТИКАЛЕ

Тритикале завдяки низці агрономічних переваг і високим товарним якостям може стати не просто альтернативою ярим пшениці та ячменю, а цілком заслужено посісти чільне місце в структурі зернового клину країни. Про це йшлося на круглому столі «Перспективи вирощування ярого тритикале в Україні», організованому Інститутом рослинництва ім. В.Я.Юр’єва НААН, під час роботи міжнародної виставки «АГРО-2017» у Києві на початку червня. Деталізував переваги ярого тритикале потенційним його виробникам...

Детальніше...

АГРО-2017: З АКЦЕНТОМ НА ТЕХНІЦІ

XXIХ Міжнародна, і третя в умовах війни на Сході України, агропромислова виставка «АГРО-2017» гостинно запрошувала учасників і відвідувачів до НВЦ 7-10 червня 2017 року. За час свого існування вона стала наймасштабнішою в Україні та Східній Європі.

Експозиція була традиційно великою, з численною кількістю учасників і відвідувачів. Слідуючи велінню часу, як то кажуть, левова частка учасників перемістилася на вулицю, зайнявши чималу територію довкола виставкових будівель. В першому павільйоні...

Детальніше...

КАДАСТРОВІ МАХІНАЦІЇ. ІНОДІ НЕ ЗАХИЩАЄ НАВІТЬ ДЕРЖАВНИЙ АКТ

Коли починаєш розслідувати шахрайські схеми щодо оборудок із землею, просто дивом дивуєшся, наскільки вигадливий розум шахраїв із числа чиновників. От би їхні розумові здібності — та в мирне русло, якою би заможною була наша країна!

Найжахливіше в цьому те, що поставлені народом на ці посади боронити інтереси держави, вони самі обкрадають її і нас із вами через відчуття безкарності, бо немає в нас належного покарання за такі дії.

Схема, про яку піде мова...

Детальніше...

СТРАТЕГІЯ З РОЗБУДОВИ СТРАТЕГІЇ, АБО ПАПЕРОВА СИМУЛЯЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Усі роки незалежності нас тішать розмовами про унікальне географічне розташування України, котре дає нам купу переваг і забезпечує відмінні умови для транзиту нашою територією міжнародних вантажопотоків. Проте на практиці нічого не робиться для того, аби потенціал став реальністю, натомість ми добиваємо до ручки залишки транспортної інфраструктури, котра залишилася нам у спадок від радянських часів. Щоб наша держава посіла чільне місце у світовому розподілі праці, Україні потрібна...

Детальніше...

ВІДРОДЖЕННЯ СУДНОБУДУВАННЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МИКОЛАЄВА!

Коли в серпні 2009-го сільгосппідприємство «НІБУЛОН» спускало на воду перші чотири несамохідні вантажні судна (баржі) зі стапелів заводу «Вадан Ярдс Океан», мало хто вірив, що воно дотримає слова і незабаром створить власний аграрний флот. Відтоді минуло зовсім небагато часу, і невтішна доля, на жаль, спіткала завод, із яким припинилося будівництво повнотоннажних суден у нашій державі. Якщо немає заводу, його слід створити, вирішив лідер аграрного ринку «НІБУЛОН». І всупереч всім негараздам, не...

Детальніше...

НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...

Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та успішними, здатними перетворити свою мрію на мету і досягти її? І щоби до дитячого садочка або до школи дитинка не просто йшла, а бігла з задоволенням, і вчителі викликали вас лише для того, аби подякувати за доньку чи сина?

Тоді вам слід ближче познайомитися і долучитися до гуманної педагогіки, яка, на противагу звичній авторитарній, ставить єство дитини, її обдарованість і...

Детальніше...

РЕГУЛЯРНІ ПАСАЖИРСЬКІ РЕЙСИ ВОДНИМ ТРАНСПОРТОМ ВІДКРИТО!

13-14 травня компанія «НІБУЛОН» запустила регулярні пасажирські перевезення за маршрутами «Вознесенськ-Ковалівка-Нова Одеса-Миколаїв» та «Нова Каховка-Херсон-Гола Пристань».

Так, першими новим видом транспорту до Миколаєва скористалися жителі міста Вознесенськ, де 13 травня за участі голови міської ради Віталія Лукова та представників компанії «НІБУЛОН» в особі заступника генерального директора з будівництва, експлуатації флоту та безпеки судноплавства Андрія Воліка і директора судноплавної...

Детальніше...

ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ

Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а європейську. Вона чимось нагадує залізницю — не залишає поля для маневрів, не дозволяє різких поворотів, проте якщо вже став на рейки, то зіштовхнути тебе звідти можна хіба що вибухівкою. Отак і з наданням безвізового режиму для українців: сказали, що після ухвалення Радою Європи відповідне рішення схвалить також Рада міністрів — і 11 травня Рада ЄС затвердила законодавчу пропозицію про скасування...

Детальніше...

«НІБУЛОН» ІНВЕСТУЄ ПОНАД 5,5 МЛРД ГРН В ІНФРАСТРУКТУРУ УКРАЇНИ

Лідер аграрного ринку сільгосппідприємство «НІБУЛОН» має намір у найближчі кілька років вкласти у розвиток інфраструктури аграрного сектору, а також річкових перевезень понад 5,5 млрд грн.

Про це заявив генеральний директор компанії, Герой України Олексій Вадатурський.

За його словами, кошти будуть спрямовані на будівництво нових річкових перевантажувальних терміналів на річках Дніпро і Південний Буг, а також на будівництво вантажного флоту на власному суднобудівно-судноремонтному заводі...

Детальніше...

У НОВИЙ НАВІГАЦІЙНИЙ СЕЗОН — ІЗ НОВИМИ СИЛАМИ

«НІБУЛОН» продовжує розвантажувати автомобільні шляхи України. З перших днів відкриття навігації на внутрішніх водних шляхах України судноплавна компанія ТОВ СП «НІБУЛОН» розпочала вантажні перевезення на річках Дніпро і Південний Буг.

Так, на сьогодні вже здійснено більше 80 рейсів та транспортовано при цьому близько 215 тис. тонн сільськогосподарської продукції з власних перевантажувальних терміналів, що знаходяться на берегах Дніпра та Південного Бугу, завдяки чому з автошляхів знято майже...

Детальніше...

НІБУЛОНІВСЬКИЙ ФЛОТ ОЧІКУЄ НА СУТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ

На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» триває зведення двох буксирів проекту 121М, а також сьомого несамохідного судна проекту В2000 та самохідного днопоглиблювального судна СДС-15.

Як відомо, перший буксир проекту 121М — «Юрій Макаров», названого на честь легендарного миколаївського суднобудівника на суднобудівно-судноремонтному заводі було спущено на воду 6 квітня 2017 року (див. «100 суден і пасажирські лайнери» — «Агропрофі», №13/2017).

Наразі, допоки на...

Детальніше...

ДОРОГА, ВИНАЙДЕНА РАНІШЕ ЗА КОЛЕСО

Господар води

Для тих, хто вже за часів незалежної України використовував річку як транспортну артерію, було створено спеціальну організацію, яка навіть за назвою мала би забезпечувати безперебійний рух вантажів, прирощення вантажопотоку та генерацію доходів від перевезень. І назвали цю організацію — ДП водних шляхів «Укрводшлях», очікуючи, що державне підприємство по-господарському утримуватиме в належному стані внутрішні водні шляхи загального користування, а також судноплавні гідротехнічні...

Детальніше...

АЛЬТЕРНАТИВНІ ШЛЯХИ ДО ЕНЕРГЕТИЧНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ

Повний текст у друкованій версії

Енергетика відіграє провідну роль в економічному розвитку країни та її економіки. Починаючи з 2014-2015 років Україна і так опинилася в стані глибокої економічної кризи, а внаслідок воєнних дій на Сході її економіка і, зокрема, енергетичний сектор постраждали ще більше. І от 2014-го, вперше у своїй історії, країна виявилася залежною від імпорту всіх видів енергоресурсів, оскільки до імпорту природного газу і нафтопродуктів додався імпорт вугілля і навіть...

Детальніше...

РІК РОБОТИ ЧИННОГО УРЯДУ

Що не кажіть, любимо ми всякого роду ювілеї та річниці, навіть невизначні. От для любителів «відзначити» непомітно підкралася чергова «дата» — у середині квітня виповнився рік, як Володимир Гройсман очолив уряд.

Річниця будь-якого уряду — це завжди привід для підбиття підсумків, крім того, рік — це саме той термін, який дають народні обранці своїм висуванцям (у нас же парламент формує уряд), аби ті справами довели, на що здатні. Бо спершу відсутність швидких успіхів можна пояснити невіглаством...

Детальніше...

АЧС — ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЛАСНИКА СВИНЕЙ

З 2012 року Україною, на жаль, упевнено поширюється небезпечна для країни африканська чума свиней (далі — АЧС). Якщо в рік виявлення (2012-го) було зафіксовано лише один випадок, то з початку нинішнього вже зареєстровано 65 спалахів — це близько одного спалаху на два дні! Разом же, станом на 18 квітня 2017 року, з 2012 року зафіксували вже 213 випадків у 23 областях України.

Чим небезпечна АЧС?

Це високозаразне вірусне захворювання свійських і диких...

Детальніше...

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: