Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

СТРАТЕГІЯ З РОЗБУДОВИ СТРАТЕГІЇ, АБО ПАПЕРОВА СИМУЛЯЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Усі роки незалежності нас тішать розмовами про унікальне географічне розташування України, котре...
КАДАСТРОВІ МАХІНАЦІЇ. ІНОДІ НЕ ЗАХИЩАЄ НАВІТЬ ДЕРЖАВНИЙ АКТ
Коли починаєш розслідувати шахрайські схеми щодо оборудок із землею, просто дивом дивуєшся,...
АГРО-2017: З АКЦЕНТОМ НА ТЕХНІЦІ
XXIХ Міжнародна, і третя в умовах війни на Сході України, агропромислова виставка «АГРО-2017»...
ВИСОКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯРОГО ТРИТИКАЛЕ
Тритикале завдяки низці агрономічних переваг і високим товарним якостям може стати не просто...
МІЦНЕ КОРІННЯ ХОРТИЦЬКОГО ТЕРМІНАЛУ
Міцним корінням із тисяч паль, подібно до знаменитих столітніх козацьких дубів, вростає в...

Наші партнери:

ГАЗЕТИ НЕ ДОХОДЯТЬ ДО ПЕРЕДПЛАТНИКІВ!

Шановні передплатники!

Редакція «Агропрофі» звертається до вас із проханням обов'язково ставити до відома редакції друкованих ЗМІ, передплату на які ви здійснили, але не отримуєте примірники видань. Без ваших звернень видавці не можуть знати, чи доходить їхня продукція до споживачів!

Кожне видання зацікавлене у збільшенні кількості читачів, тому намагається готувати якомога цікавіші й актуальні матеріали. Преса виконує покладені на неї зобов'язання вчасно інформувати громадськість про події в Україні і й світі, тому безперебійно здає до друку і відвантажує «Укрпошті» замовлені нею – тобто передплачені вами! – тиражі. Адже за несвоєчасну доставку – це обумовлено в договорі на розповсюдження – видавець сплачує відчутні штрафи!

Звертаємося до вас, шановні читачі, із закликом – повідомляйте видавців про випадки неотримання або невчасного отримання передплачених видань! Зворотній зв'язок з читачем – запорука успіху кожного видання окремо і вітчизняних ЗМІ в цілому. Не відвертайтесь від улюблених видань через неякісну роботу окремих відділень поштового зв'язку! 

Доставка періодики «Укрпоштою» не витримує жодної критики. На цьому продовжують наголошувати видавці та головні редактори вітчизняних друкованих ЗМІ, як загальнодержавної, так і регіональної сфери розповсюдження. Правління Національної спілки журналістів України (НСЖУ) підтримує занепокоєність газетярів.

Так, секретар НСЖУ, голова Полтавської обласної організації НСЖУ, головний редактор газети «Зоря Полтавщини» Григорій Гринь зауважує: «Укрпошта» ігнорує чинний наказ Мінтрансзв'язку (від 12.12.2007 року №1149 – прим. ред.), в якому чітко вказано, що кількість доставок пошти має бути щонайменше 5-6 разів на тиждень, і лише в населених пунктах, де проживає менше 1 тис. осіб, доставки можуть здійснюватися 4 рази на тиждень. Поштові відправлення мають бути доставлені одержувачам у день їх надходжень до сортувальних вузлів!

Однак ці нормативи не виконуються. Однією з причин ситуації, що склалася, є чинна система розрахунків.

«Річ у тім, що «Укрпошта» оплату за свої послуги бере одразу за весь передплачений тираж від початку дії передплати і до її завершення. Це – увесь поточний рік. Таким чином, отримавши гроші у січні наперед за весь рік, «Укрпошта» нібито «даром» возить газети і журнали.

Потрібно ситуацію розвернути на 180 градусів: усі отримані від передплати кошти «Укрпошта» має перераховувати видавцям. Видавці ж, у свою чергу, розраховуються з поштарями помісячно (поквартально – до речі, так і було ще п'ять-сім років тому) із застосуванням штрафних санкцій у разі невиконання взятих зобов'язань, наприклад, несвоєчасно доставлена періодика», – пропонує Григорій Федосійович.

Також, на його думку, слід створити комісію у складі Рахункової палати України, фінансової інспекції, економістів, яка б вивчила доцільність і обґрунтованість усіх перетворень, що відбулися і відбуваються в «Укрпошті». Зокрема, і систему оплати праці, доцільність укрупнення мережі, закриття центрів поштового зв'язку тощо.

«Необхідно переглянути стосунки між «Укрпоштою» і ЗМІ. Отримувати гроші ми повинні відразу по завершенню передплати, а потім розраховуватися щомісячно згідно з актом виконаних робіт. Усі порушення щодо доставки газет, порушення угод мають каратися. Необхідно задіяти усі можливі штрафні санкції», – наголошує Григорій Гринь.

А також, за його словами, варто розробити проект типового договору між «Укрпоштою» і ЗМІ, який би влаштовував ЗМІ, сприяв виконанню вищезазначених урядових документів, у тому числі щодо своєчасної доставки газет, затвердити його в Кабінеті Міністрів або у профільному міністерстві.

Нагадаємо, що 1 лютого 2013 року під час зустрічі в «Укрінформі» актив НСЖУ звернув увагу Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на погіршення роботи «Укрпошти» в частині доставки та наголосив на необхідності вжити відповідних заходів.

* * *

Також слід наголосити, що зміни до Закону «Про поштовий зв'язок», проект яких опубліковано на сайті Мінінфраструктури www.mtu.gov.ua 28 листопада минулого року, створять монополію на ринку поштових послуг.

При цьому «Укрпошта», яка і нині як національний оператор має монопольні права на ряд послуг, стане повним монополістом на ринку. Інших учасників хочуть позбавити можливості конкуренції. Про це експерти говорили під час круглого столу «Як вплинуть на галузь поштової логістики запропоновані зміни до ЗУ «Про поштовий зв'язок», який відбувся у Києві 12 лютого.

У змінах до Закону передбачено, зокрема, введення ліцензування поштово-логістичної діяльності, монополізацію національним оператором будь-яких відправлень вагою до 50 грамів (в тому числі й експрес-доставку кореспонденції), доставки друкованих періодичних видань (!), ліквідацію будь-яких недержавних міжнародних пунктів поштового обміну, введення державного регулювання ціноутворення. Також передбачено монополізацію «Укрпоштою» доступу до поштових скриньок.

На думку президента Української асоціації директ маркетингу (УАДМ) Валентина Калашника, такі зміни до закону шкідливі для розвитку конкуренції: «Національний оператор повинен мати такі ж права й обов'язки, як і інші учасники ринку».

Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців Іван Петухов наголосив на необхідності зупинення впровадження норм закону в частині монополізації ринку.

Натомість генеральний директор УДППЗ «Укрпошта» Оксана Плотнікова заявила: «Цей закон, який ми запропонували, в деяких місцях навіть дуже радикальний… Але, повірте, що в Міністерства інфраструктури й у депутатів, які активно підтримують і нас як державну компанію є достатньо сил і засобів для того, щоб цей законопроект без обговорення було реалізовано». (!) Утім, запевнила, що налаштована на діалог.

У засіданні круглого столу взяв участь і перший секретар Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко. На його думку, директор «Укрпошти» дотримується чіткої позиції – шантажу: або підприємство отримує монополію на доставку преси, або ж за умов лібералізації піднімає ціни, не гарантуючи якісної доставки.

Претензії до «Укрпошти» в частині доставки висловлюють і керівники газет та члени правління НСЖУ. У коментарі прес-службі НСЖУ голова Харківської обласної організації Спілки, головний редактор «Селянської газети» Олександр Голуб каже: через низьку якість доставки газети втрачають тиражі.

– В один день приносять по 2-3 номери. Особливо потерпають щоденні видання. Були випадки, що люди вимагали повернути гроші за передплату, інші казали, що більше не будуть передплачувати. Інколи газети пропадають, інколи їх просто не доносять листоноші… (Буває – взагалі гублять доставочні картки. – прим. ред.). Люди телефонують і запитують, чи вийшла газета. Ми дивуємося, бо ще жодного разу за всю історію існування не зривали виходу, – коментує пан Олександр.

Зауважує: найкраща доставка була ще в часи, коли пресу транспортували залізницею.

Сто років тому пошта працювала краще, а нині вона забула про головну свою функцію – доставку кореспонденції, зосередившись на доставці пенсій та супутніх товарів. Таку думку висловлює головний редактор газети «Приазовский рабочий», член правління НСЖУ Микола Токарський.

– Це дуже впливає на роботу листоноші, бо доводиться в один будинок ходити по три рази. А газети несуть в останню чергу, пізно ввечері, коли люди вже не будуть спускатися до поштової скриньки, – коментує він. – Коли «Укрпошта» презентувала свій 5-річний план роботи, то одним із пунктів було записано, що пошта зобов'язується доставляти газети вчасно в день виходу. Але це тільки на папері, а насправді як хочуть, так і доставляють. Ніде пошта так погано не працює, як у нас!

На думку пана Миколи, «Укрпошті» треба міняти пріоритети. 

– Я займався підшивкою однієї газети «Приазовский край», яку видавали більше 100 років тому. Вона виходила 7 разів на тиждень і своєчасно доставлялася! А нині в селах листоноші приносять пресу раз на тиждень. Який сенс газетам бути щоденними?

За словами Миколи Токарського, низька якість доставки – це одна з причин зменшення тиражів друкованих видань.

– Я спілкуюся з колегами, і всі визнають, що втратили від 5 до 10 відсотків передплатників. Поруч з економічними причинами, відсутністю коштів у населення неабияку роль тут відіграла низька якість доставки. Листоноші відверто не зацікавлені збільшенню тиражів, бо керівництво «Укрпошти» ніяк їх не заохочує за важку працю, платячи мізерні зарплати, – каже він.

За матеріалами НСЖУ

 

 

 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: