Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗМІНА ФІЛОСОФІЇ РОЗВИТКУ ТВАРИННИЦТВА
Унікальний кормоцентр (або фід-центр) — виробничий комплекс для виготовлення збалансованих...
ЗЕРНО ЛУГАНЩИНИ СТАЛО НА РЕЙКИ
Перше луганське зерно залізницею від початку військових дій на Донбасі 2014 року було...
УНІКАЛЬНЕ ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНЕ СУДНО «МИКОЛАЇВЕЦЬ» ЗІЙШЛО НА ВОДУ
Унікальне самохідне надпотужне днопоглиблювальне судно з символічною назвою «Миколаївець»...
БЛОКЧЕЙН У КАДАСТРІ, ЯК ВАРЕНИК У СМЕТАНІ
Недовіра до надійності електронних систем Держгеокадастру є одним із застережень, котрі...
БЕЗ ХЛІБА ПЕРЕМОГИ НЕ БУВАЄ. ВАЖКИЙ ПРИКОРДОННИЙ УЖИНОК
Луганщина завершує жнива-2017. Комбайни звично для цієї пори пливуть полями, навколо них жваво...

Наші партнери:

КРАЩИМ ЗА МОЛОКО МОЖЕ БУТИ ЛИШЕ СПРАВЖНЄ МОЛОКО

Президент Спілки аграрних журналістів України Юрій МИХАЙЛОВ,  Масару ЯМАДА, Галина АРТЄЛЬСЬКА і перший заступник начальника ГУ АПР Київської ОДА Сергій ЛИЧАКХтось, як в пісні, вважає, що повертатися – погана прикмета, хтось жбурляє монети у всілякі водоймища, аби знову побувати у вподобаній місцині.

Ми нічим подібним не займались, але за чотири роки знову опинилися на Білоцерківському молочному комбінаті (БМК). Наші перші відвідини на щойно запущене підприємство відбулися у грудні 2008 року. Цього ж разу компанію нам складав вже відомий читачам з попередніх публікацій віце-президент Японської асоціації аграрних журналістів, професор Масару Ямада.

Для Японії, як повідомив наш поважний колега, досвід української молочної переробки може стати в нагоді. Адже наразі в країні вигідно займатися молочним тваринництвом. Хоча частка тваринництва у структурі агровиробництва вдвічі менша, ніж рослинництва, поголів'я ВРХ наразі налічує 5 млн голів, половина з них – молочні корови. Наразі переробні підприємства платять господарствам близько $0,8 за літр молока при  ціні реалізації в роздрібній торгівлі – близько $2. Переробники виробляють в основному пастеризоване цільне молоко, м'які сири і йогурти. От і порівняйте з українським асортиментом молочної і кисломолочної продукції. Уявіть, що бідні японці «дорвуться» до твердих сирів, кефіру, ряжанки, зважаючи на любов і повагу цієї роботящої нації до натуральних продуктів.

Звісно, це жарти. Імпорт постачає на японські полиці найрізноманітнішу продукцію. Та й бідні у сенсі споживання молока і молокопродукції, скоріше, українці. Адже, за даними статистики, споживання молока і молочних продуктів у перерахунку на молоко у 2011 році склало 204 кг на 1 особу на рік, а за дослідженнями Інституту харчування ще менше – 131 кг. У будь-якому разі обидві цифри менші за рекомендовану дієтологами норму для дорослої людини: 380 кг на рік.

Питання ж внутрішнього виробництва більшого асортименту молокопродукції все ж таки регулюється ще й попитом, який, у свою чергу, залежить і від харчових уподобань нації.

Директор із виробництва ТОВ «БМК» Галина Артєльська гостинно провела екскурсію комбінатом для пана Ямади і як для споживача, і як для фахівця.

Білоцерківський молочний комбінат входить до групи компаній «Терра Фуд». Тут виробляють молоко, кефір, ряжанку, м'які зернисті сири, сметану і вершки, йогурти і закваски тощо.

Приємно, що певні речі у світі незмінні. Вийшовши на певний рівень, компанія утримує позиції. Наприклад, з 2008 року не змінилися партнерські відносини між БМК і мережею ресторанів швидкого харчування МакДональдс. Поки що комбінат є єдиним виробником молочних сумішей для коктейлів і морозива компанії МакДональдс в Україні, Молдові, Білорусі, Азербайджані і Грузії.

А 2012 року продукція підприємства вдруге названа компанією МакДональдс еталонною серед європейських постачальників. Молочні суміші для морозива та коктейлів виробництва БМК отримали вищу оцінку від експертів МакДональдс – 98 балів зі 100 можливих по кожному виду продукції. Такий висновок був зроблений в результаті дегустації, що відбулася в Європейському центрі якості МакДональдс в Мюнхені (Німеччина) 21-22 серпня 2012 року. У ній взяли участь 15 партнерів компанії – провідні виробники з Німеччини, Швейцарії, Данії, Норвегії, Австрії, Бельгії та інших країн. Подібні дегустації проходять двічі на рік: основні постачальники МакДональдс з усієї Європи в обов'язковому порядку надають свою продукцію для тестування.

Висока якість продукції забезпечується впровадженими на підприємстві стандартами: НАССР, ISO 9001 та ISO 22000.

Значну роль відіграє і якість сировини. На початковому етапі характеристики молока перевіряють ще безпосередньо на місці його виробництва. Наступний етап – перевірка на стадії приймання молока вже на БМК: характеристики продукції визначає оптичний інфрачервоний аналізатор «Bentley 150». За 25 секунд прибор тестує сировину на жирність, білок, лактозу, точку замерзання.

Буквально до молекул і атомів «розбирають» молоко вже у лабораторіях глибокого аналізу. Тут на найсучаснішому обладнанні визначають мікробне число, число соматичних клітин, вміст антибіотиків, здійснюють радіологічний контроль тощо.

Щоб діжку меду не зіпсувала ложка дьогтю, спільно з компанією «Еколаб» розроблено спеціальну методику задля забезпечення чистоти обладнання та цехів. Те саме стосується і транспорту – усі молоковози проходять обов'язкову дезінфекцію. Система «УльтраКлін» забезпечує хімічне та мікробіологічне очищення повітря у виробничих приміщеннях. Усі виробничі процеси максимально комп'ютеризовані.

Новітні технології, щадний режим обробки сировини, а також спеціальна рецептура дають змогу максимально зберігати цілющі властивості молока, не застосовувати консервантів. Для виробництва кисломолочної продукції на підприємстві використовуються закваски світового лідера галузі – датської фірми «Крістіан Хансен» («Chr.Hansen»).

БМК по праву вважається одним з лідерів молочного виробництва в Україні. Тож не дивно, що міжнародні екскурсії на нього не припиняються. Так, восени минулого року на підприємстві побували фермери з Нідерландів та Бельгії. Метою візиту було вивчення тенденцій розвитку аграрного бізнесу в Україні, масштабів виробництва молока та основних гравців ринку, інвестиційних можливостей та системи оподаткування в Україні. Висока оцінка, яку гості дали виробництву на БМК, багато чого варта, адже їхні країни – серед світових лідерів з виробництва та експорту молочної продукції.

В ході екскурсії ми потрапили також у цехи розливу і фасування, а по завершенні гостинні господарі запросили всіх на дегустацію. Більшість продуктів наш гість коштував уперше, зокрема – сметану, солодку молочну суміш для коктейлів і морозива, ряжанку і молоко зі скляної пляшки 3,2% жирності. Останні два продукти йому дуже сподобалися. З'ясувалося, що в Японії справжнє молоко значно меншої жирності і дуже дороге, тому представники старшого і середнього покоління, а також бідні верстви населення споживають виключно соєве молоко, бо не можуть собі дозволити коров'яче. Тож, на переконання пана Ямади, молоко, з чого б воно не було, – це дуже смачний і корисний продукт. А краще за молоко може бути лише справжнє молоко. І душі людей, які споживають молоко, мають залишатися такими ж білими, як цей безцінний продукт.

 

Довідка:

ТОВ «Білоцерківський молочний комбінат» входить до групи компаній ТОВ «УК «Терра Фуд». Заснований у 2008 році, БМК випускає повний спектр продуктів із незбираного молока під загальним брендом MilkLife: молоко, кефір, сметана, йогурти, а також сир «Фета» і зернистий сир. Елітну лінійку молочних продуктів під ТМ «Premialle» – молоко, ряжанку, кефір і біо-кефір – реалізують виключно в скляній тарі. ТМ «Біла лінія» – продукція середнього цінового сегменту. ТМ «BabyLife» – продукція дитячого харчування. Виробничі потужності комбінату складають 250 тонн на добу. Виробництво продукції з незбираного молока – 60200 тонн на рік. Виробництво м'якого сиру – 2880 тонн на рік.

 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: