Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗМІНА ФІЛОСОФІЇ РОЗВИТКУ ТВАРИННИЦТВА
Унікальний кормоцентр (або фід-центр) — виробничий комплекс для виготовлення збалансованих...
УНІКАЛЬНЕ ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНЕ СУДНО «МИКОЛАЇВЕЦЬ» ЗІЙШЛО НА ВОДУ
Унікальне самохідне надпотужне днопоглиблювальне судно з символічною назвою «Миколаївець»...
ЗЕРНО ЛУГАНЩИНИ СТАЛО НА РЕЙКИ
Перше луганське зерно залізницею від початку військових дій на Донбасі 2014 року було...
БЛОКЧЕЙН У КАДАСТРІ, ЯК ВАРЕНИК У СМЕТАНІ
Недовіра до надійності електронних систем Держгеокадастру є одним із застережень, котрі...

Наші партнери:

ДИТЯЧЕ ХАРЧУВАННЯ ПО-СТОЛИЧНОМУ

Image
Оглядини об’єкта: (зправа наліво) Олександр СІРЕНКО, голова ОДА Анатолій ПРИСЯЖНЮК та голова асоціації «Нива Переяславщини» Олександр МОСТІПАН

На сьогодні в Україні не існує вітчизняного виробника повнокомплектної дитячої молочної продукції – молоко, творожні маси, йогурти, дитячий кефір тощо. Продуктову нішу таких товарів для дітей опанували російські, польські та білоруські виробники. Але вже восени цього року українські матусі зможуть годувати дітей молочною продукцією з Київщини.
У жовтні минулого року у Київській області, як то кажуть, «з нуля» розпочалося будівництво першого в Україні заводу з виробництва молочної продукції для дитячого харчування ПАТ «Яготинський маслозавод». Даний проект відноситься до програми «50 проектів голови Київської обласної державної адміністрації», яка сьогодні вже реалізується в області і стосується масштабних інвестиційних проектів у галузі економіки, інфраструктури, аграрного комплексу та соціальної сфери. Тому днями відбулася робоча поїздка голови Київської обласної державної адміністрації Анатолія Присяжнюка в Згурівський район для перевірки процесу будівництва заводу з виробництва дитячого харчування. Як зазначив Анатолій Присяжнюк, введення в експлуатацію заводу дитячого харчування дасть можливість населенню споживати високоякісну молочну продукцію. Дитяче харчування Яготинського заводу буде реалізовуватися на території Київщини та всієї України. Окрім цього, відкриття заводу – це нові робочі місця для мешканців області, податки для бюджету, ремонт школи та дитсадочків тощо.
На сьогодні будівельні роботи виконані на об'єкті на 80%, низка приміщень вже готова для встановлення обладнання, монтаж якого розпочнеться невдовзі. Повністю роботи з будівництва планують завершити до 1 червня поточного року. Постачальник всього комплексу технологічного обладнання – світовий лідер у галузі технологій переробки харчових продуктів компанія «ТетраПак» (Швеція). Також ця компанія проводитиме монтаж, наладку та запуск всього обладнання на цьому підприємстві. За словами голови правління ПАТ «Яготинський маслозавод» Олександра Сіренка, потужність першої черги заводу буде розрахована на переробку 40 тонн молока на день, хоча у перший рік цей показник сягатиме лише 10 тонн. Поступово збільшити випуск продукції допоможе введення в дію другої черги.
Загальна сума інвестицій в об'єкт складає 160 мільйонів гривень. На запитання щодо окупності проекту Олександр Сіренко відповів: «Такі об'єкти окуповуються не відразу – це довгострокові інвестиції, а тому правління ПАТ «Яготинський маслозавод не ставить за мету швидко окупити виробництво. Для нас головне – виробляти якісну продукцію протягом тривалого часу, тобто, не рік-два, а багато десятиріч».
Якщо брати до уваги конкурентів, то, виявляється, в області аналогів даному виробництву просто не існує. Щоправда в Україні такими потужностями можуть похизуватися російська компанія «Вімм-Білль-Данн», PepsiCo, яка відкриватиме аналогічний завод, ТМ «Злагода», компанія Danone. Останні дві компанії виробляють неповний асортимент молочної продукції для дітей, а тому у повному обсязі навряд чи конкуруватимуть із «Яготинським маслозаводом». «Якщо наш завод закриє 25% ринку дитячого молочного харчування, то у найближчі 5-7 років, навіть при реалізації чотирьох-п'яти подібних проектів насичення вітчизняного ринку не відбудеться», – переконаний голова правління ПАТ «Яготинський маслозавод».
Молочна продукція заводу призначається для повноцінного та збалансованого харчування дітей віком від 6 до 8 місяців. Асортимент продукції, який планують випускати на заводі протягом одного дня включатиме:
– молоко (20 тонн) – найважливіший продукт для дитячого організму. В ньому містяться необхідні для росту білки, вітаміни, кальцій. Саме молоко екстра-якості та чистоти дитина має пити для повноцінного розвитку.
– дитячі сирки (3 тонни) – мають легку консистенцію та високу харчову цінність. Сирки виготовлені з натурального молока зі спеціально сертифікованих та екологічно чистих регіонів. Метод ультрафільтрації дозволяє досягти максимальної концентрації білка у готовому продукті, а закритий спосіб виробництва гарантує його безпечність.
– кефір вітамінізований (3 тонни) –  виготовлений зі свіжого молока найвищого ґатунку, яке пройшло спеціальну високотемпературну обробку. Вживання спеціального дитячого кефіру сприяє правильному розвитку мікрофлори кишечнику.
– йогурт (9 тонн) –  енергетичний, вітамінний та мінеральний йогурт – дуже важливий продукт у раціоні малят. Йогурти виготовляються тільки із високоякісного молока, містять важливі вітаміни та мікроелементи для швидкого розвитку дитини.

Довідка
ПАТ «Яготинський маслозавод» входить до складу холдингу АТ «Молочний альянс» і випускає чотирнадцять видів молочної продукції під торговою маркою «Яготинське» – масло, сир, м'які та кисломолочні сири, йогурти, десерти, молоко, сметану, кефір, ряжанку, простоквашу, сироватки, закваски.
АТ «Молочний альянс» – група компаній, що об'єднує підприємства з виробництва та збуту сирів і продукції з незбираного молока.
До складу холдингу входять 9 виробничих підприємств молочної галузі: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Згурівський, Тростянецький, Новоархангельский сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, Варвамаслосирзавод, компанії «Еталонмолпродукт» і торговий дім «Еталон». Продукція підприємств холдингу випускається під брендами «Молочний шлях», «Славія», «Здорово», «Яготинське».

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: