Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...
Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та...
ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ
Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а...
«НІБУЛОН» ІНВЕСТУЄ ПОНАД 5,5 МЛРД ГРН В ІНФРАСТРУКТУРУ УКРАЇНИ
Лідер аграрного ринку сільгосппідприємство «НІБУЛОН» має намір у найближчі кілька років вкласти...
РЕГУЛЯРНІ ПАСАЖИРСЬКІ РЕЙСИ ВОДНИМ ТРАНСПОРТОМ ВІДКРИТО!
13-14 травня компанія «НІБУЛОН» запустила регулярні пасажирські перевезення за маршрутами...
ВІДРОДЖЕННЯ СУДНОБУДУВАННЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МИКОЛАЄВА!
Коли в серпні 2009-го сільгосппідприємство «НІБУЛОН» спускало на воду перші чотири несамохідні...

Наші партнери:

«НІБУЛОН» ПРЕДСТАВИВ НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНВЕСТПРОЕКТ НА ПІВМІЛЬЯРДА ДОЛАРІВ

Image
Начальник земельного відділу ТОВ СП «НІБУЛОН» Надія БОДНАР, генеральний директор компанії Олексій ВАДАТУРСЬКИЙ, заступник голови Київської ОДА з питань АПК Олександр ШЕВЧЕНКО та голова Переяслав-Хмельницької РДА Олександр КОВАЛЕНКО
Патріотичний інвестиційний проект на 2010-2011 роки з відродження річок Дніпро та Південний Буг як судноплавних транспортних артерій України презентувало на форумі ТОВ СП «НІБУЛОН». В рамках заходу було розгорнуто виставкову експозицію. Під час роботи круглого столу «Розвиток АПК та переробна промисловість» генеральний директор «НІБУЛОНа» Герой України Олексій Вадатурський представив учасникам заходу завдання, терміни та шляхи реалізації масштабного інвестпроекту, здійснюваного компанією. 
– Компанія «НІБУЛОН», – нагадав він присутнім, – є одним із найбільших національних сільгоспвиробників, національним інвестором та зернотрейдером. 
За 19 років підприємство інвестувало в аграрний сектор України понад 4,4 млрд грн. Підприємство має 40 філій і обробляє 80 тис.га землі, орендованої у понад 25 тис. власників земельних паїв.
Сума інвестиції в економіку України за проектом з відродження річок як судноплавних артерій становить близько $500 млн. Думаю, що за умов світової фінансової кризи і зважаючи на те, що ми є стовідсотково вітчизняною компанією, проект є стратегічно важливим для вітчизняної економіки. Він також дозволить створити тисячі робочих місць для українських громадян, суттєво збільшить надходження до місцевих бюджетів, сприятиме розвитку соціальної інфраструктури на місцях. 
За цією програмою в чотирьох областях України ми вже ввели в експлуатацію 3 річкові перевантажувальні термінали, 13 підприємств елеваторної промисловості, збудували і спустили на воду 24 несамохідних судна загальною тоннажністю 108 тис. тонн і три буксири. До кінця поточного року ми плануємо ввести в експлуатацію ще 7 елеваторних підприємств і річкових терміналів.
Наша компанія вдячна голові Київської облдержадміністрації Анатолію Присяжнюку за те, що він запросив нас працювати в області й запропонував повне сприяння і чесні партнерські стосунки в реалізації цього інвестиційного проекту. Ми також, безумовно, вдячні заступнику голови Київської ОДА з питань АПК Олександрові Шевченку, який безпосередньо відповідає за нашу співпрацю. В Київській області ми плануємо побудувати два річкових термінали на Дніпрі – в м.Переяслав-Хмельницький та с.Стайки Кагарлицького району, а також елеватор в с.Денихівка Тетіївського району.
Без оптовиків неможливо в економіці, але важливо, щоб кількість посередників була мінімальною. Тоді послуги будуть максимально наближені до сільгоспвиробника. Реалізація інвестпроекту саме наближує наші потужності до аграріїв. Завдяки діяльності «НІБУЛОНа» як зернотрейдера, незабаром сільгоспвиробники 10 регіонів України будуть наближені до світових ринків збуту – це 65 країн світу від Бразилії і Мексики до Японії. Відтак найближчим часом українські аграрії отримають можливість замитнювати сільгосппродукцію за зовнішньоекономічними контрактами і постачати її до будь-якої точки світу. Хочу наголосити, що це буде зроблено з мінімальним плечем перевезення, тож у такий спосіб кожен аграрій, починаючи від фермера, зможе користуватися послугами нашого підприємства. 
Програма також дозволяє залучати до співпраці понад 150 будівельних організацій, суднобудівельні заводи, підприємства металургійної і хімічної промисловості. За рахунок здешевлення логістики ми плануємо з наступного року перевозити річками України близько 3 млн тонн сільгосппродукції. Це означає скорочення великовантажних автомобільних перевезень, тобто на 120 тисяч вантажних автопоїздів зменшиться кількість рухомого складу на вітчизняних автошляхах. Це відчутно збереже та покращить навколишнє природне середовище. За рахунок цього ми матимемо здешевлення логістики на 70-100 грн/т сільгосппродукції, які, відповідно, будуть додатковим прибутком для аграріїв. Загалом, за нашими підрахунками, для аграрного сектору економіки держави це дасть додаткові 4 млрд грн прибутку. 
Змушений констатувати, що сьогодні монополістом перевезень є Укрзалізниця і автомобільний транспорт, а такий зручний і дешевий транспорт, як річковий, майже відсутній. Дніпро і решта водних транспортних артерій в Україні практично стоять, спеціалізованого флоту для перевезення зерна також немає. Тому наша компанія взяла за мету патріотичну ідею відродження Дніпра і інших річок як транспортної артерії. 
Хочу окремо подякувати віце-прем'єр-міністру України Віктору Слауті за участь у відкритті перевантажувального терміналу «НІБУЛОНа» для відвантаження зернових та олійних культур на річковий транспорт у смт. Градизьк Глобинського району, одного з 8 елеваторів, які ми побудували в Полтавській області. Також ми вдячні йому за підтримку в рамках Координаційної ради, на якій присутні керівники областей, щодо прискорення вирішення нагальних питань просування проекту. На жаль, і досі термін вирішення питання щодо отримання дозвільно-погоджувальної документації триває від 6 до 9 місяців, а іноді і до кількох років. Це суттєво гальмує реалізацію інвестпроекта. Жахливо, але сьогодні центральні органи влади, не маючи на те законних підстав, перетягли від місцевих органів на себе всі функції погодження. При зміні керівництва владної структури доводиться знову і знову погоджувати вже підписані його попередниками документи. 
Мені приємно, що сьогодні з боку влади серйозно заявляється про необхідність спростити погодження інвестиційних проектів. Якщо задеклароване буде зроблено, це стане серйозним проривом в інвестиційній діяльності і спричинить виникнення нових цікавих проектів. 
Ми вважаємо, що наш проект заслуговує носити статус національного, оскільки охоплює багато областей, галузей економіки, дозволяє вирішувати соціальні питання на селі. Нас сьогодні реально підтримують потужні світові фінансові установи, такі як Світовий банк, Європейський банк реконструкції і розвитку, а також уряди Голландії, Данії. Дуже важливо, щоб нинішня українська влада спромоглася підтримати нашу діяльність, щоб за нами прийшли інші компанії і ми змогли спільно відродити вітчизняну річкову логістику.
Інвестиційний проект ТОВ СП «НІБУЛОН» є прикладом того, як українська компанія в складних економічних умовах інвестує в аграрний сектор, а також виступає лакмусовим папірцем для активізації діяльності в Україні західних інвесторів.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: