Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗАРЯСНІЮТЬ ПОЛЯ МОРЕМ СИНІМ
Колись на Поліссі було море. Не чорне, а синє. Синє і безкрає море льону, яке годувало наших...
БАТЬКА СВОГО СИН. УКРАЇНА ВІД МАЛОГО ДО СТАРОГО ВІДЗНАЧИЛА 26-У РІЧНИЦЮ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
Лише за справжніх родинних цінностей, батькової підтримки і сили, маминої ніжності і любові...
ВІДРЕМОНТОВАНА РАДА
Із початком нового навчального року у школах, стартував і новий політичний сезон на печерських...
«НІБУЛОН» ПРОДОВЖУЄ МОДЕРНІЗАЦІЮ СУДНОЗАВОДУ І СПУСКАЄ НА ВОДУ НОВІ СУДНА
Компанія «НІБУЛОН» за підтримки Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) продовжує реалізацію...
ЗІ ШКОЛИ ПОЧИНАЄТЬСЯ МАЙБУТНЄ
Пузиківська ЗОШЧи багато вам траплялося незнайомих шкіл, до яких просто хотілося би зайти, бо вони у якийсь...

Наші партнери:

СУДНО «PREVENTER» НАРЕШТІ БІЛЯ ПРИЧАЛУ «НІБУЛОНА»

Після майже 5 місяців простою судно «Preventer» 3 березня цього року безперешкодно та без жодних ексцесів пришвартувалось до причалу ТОВ СП «НІБУЛОН». Завантаження зерном розпочато.
Лоцманську проводку виконано з 6.06 до 13.30 від рейду порту «Южний» до причалу ТОВ СП «НІБУЛОН» начальником лінійної лоцманської служби ЄМЛС «Миколаїв» ДП «Дельта-лоцман» Ю.Лукашем і старшим лоцманом портової лоцманської служби ЄМЛС «Миколаїв» ДП «Дельта-лоцман» В.Давидовим. Для цього були задіяні 4 буксири потужністю від 2,5 до 5 тис. к.с. Слід відзначити, що з погодою пощастило: було сонячно і безвітряно, лід був практично відсутній.
– Нічого надприродного не відбулося. Це наша повсякденна, звичайна робота. Це була звичайна, безаварійна проводка, – сказав один з лоцманів після того, як спустився по трапу пришвартованого до причалу «НІБУЛОНа» судна.
За словами генерального директора ТОВ СП «НІБУЛОН» Олексія Вадатурського, до п'ятниці в Миколаєві планується судно завантажити до осідання в 9,2 метра, а вже на рейді біля Очакова довантажувати кількість зерна, що залишилася. Загальний об'єм завантаження становитиме 60 тисяч тонн. Олексій Опанасович висловив сподівання, що у понеділок-вівторок завантажений зерном «Preventer» піде в порт призначення.
– Хоча, якщо говорити відверто, якби у людей, що ухвалюють рішення, був би державний підхід, то сьогодні можна було б осадку зробити більшою на 60-70 сантиметрів. Тобто, можна було б довантажувати його до глибини 9,9-9,8 метра. На кожен сантиметр у нас виходить приблизно 60 тонн, а якщо говорити про 60 тонн на 60-70 сантиметрів, то це виходить 4200-4500 тонн, – відзначив вже на прес-конференції після вдалого швартування судна Олексій Вадатурський. Він також додав, що його компанія і лоцмани зроблять усе для того, щоб «Preventer» так само вільно покинув Південний Буг, як і зайшов у його води.
На думку генерального директора, поки не варто «підганяти події, впадати в ейфорію і давати будь-які оцінки, слід дочекатися завершення відправки судна і вже потім давати «оцінки події, так би мовити, в розгорненому вигляді». Хоча про деякі труднощі, що їх «НІБУЛОНу» довелося подолати, він таки розповів.
– Насправді вимоги, які були озвучені з боку керівника порту про необхідність надання якихось гарантійних зобов'язань, є вигадкою особисто начальника порту. Жоден акт чинного законодавства України і жодна міжнародна угода України не містить передумов або підстав для висунення начальником порту подібних вимог. Судно перебувало на такому тривалому і вимушеному простоюванні, оскільки з боку порту були висунуті незаконні вимоги, які згодом були безпідставно підтримані Міністерством транспорту і зв'язку України. Тобто мається на увазі надання судновласником судна «Preventer» і його страховими кампаніями додаткових документів, – пояснив присутнім на прес-конференції заступник гендиректора ТОВ СП «НІБУЛОН» Андрій Васильєв.
– Ми вважаємо, що і наша компанія, і судновласник використали всі способи переконати і керівництво порту, і Мінтранс в очевидній протиправності їх вимог. Виключно для мінімізації подальшого простоювання судна, як вимушений захід було представлено порту ряд документів, виданих судновласником і узгоджених із страховими кампаніями, а також здійснено додаткове страхування судна і відповідальності судновласника. Підкреслюю, що цей захід був виключно вимушеним задля того, щоб запобігти подальшому збільшенню збитків, – наголосив Андрій Васильєв.
Олексій Вадатурський оприлюднив суму збитків, яких зазнала компанія «НІБУЛОН» через простоювання судна і невиконання контрактних зобов'язань: понад 120 млн грн. Однак ця цифра не остаточна!
За матеріалами прес-конференції у ТОВ СП «НІБУЛОН»

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: