Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...
Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та...
ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ
Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а...
«НІБУЛОН» ІНВЕСТУЄ ПОНАД 5,5 МЛРД ГРН В ІНФРАСТРУКТУРУ УКРАЇНИ
Лідер аграрного ринку сільгосппідприємство «НІБУЛОН» має намір у найближчі кілька років вкласти...
РЕГУЛЯРНІ ПАСАЖИРСЬКІ РЕЙСИ ВОДНИМ ТРАНСПОРТОМ ВІДКРИТО!
13-14 травня компанія «НІБУЛОН» запустила регулярні пасажирські перевезення за маршрутами...
ВІДРОДЖЕННЯ СУДНОБУДУВАННЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МИКОЛАЄВА!
Коли в серпні 2009-го сільгосппідприємство «НІБУЛОН» спускало на воду перші чотири несамохідні...

Наші партнери:

СУДНО «PREVENTER» НАРЕШТІ БІЛЯ ПРИЧАЛУ «НІБУЛОНА»

Після майже 5 місяців простою судно «Preventer» 3 березня цього року безперешкодно та без жодних ексцесів пришвартувалось до причалу ТОВ СП «НІБУЛОН». Завантаження зерном розпочато.
Лоцманську проводку виконано з 6.06 до 13.30 від рейду порту «Южний» до причалу ТОВ СП «НІБУЛОН» начальником лінійної лоцманської служби ЄМЛС «Миколаїв» ДП «Дельта-лоцман» Ю.Лукашем і старшим лоцманом портової лоцманської служби ЄМЛС «Миколаїв» ДП «Дельта-лоцман» В.Давидовим. Для цього були задіяні 4 буксири потужністю від 2,5 до 5 тис. к.с. Слід відзначити, що з погодою пощастило: було сонячно і безвітряно, лід був практично відсутній.
– Нічого надприродного не відбулося. Це наша повсякденна, звичайна робота. Це була звичайна, безаварійна проводка, – сказав один з лоцманів після того, як спустився по трапу пришвартованого до причалу «НІБУЛОНа» судна.
За словами генерального директора ТОВ СП «НІБУЛОН» Олексія Вадатурського, до п'ятниці в Миколаєві планується судно завантажити до осідання в 9,2 метра, а вже на рейді біля Очакова довантажувати кількість зерна, що залишилася. Загальний об'єм завантаження становитиме 60 тисяч тонн. Олексій Опанасович висловив сподівання, що у понеділок-вівторок завантажений зерном «Preventer» піде в порт призначення.
– Хоча, якщо говорити відверто, якби у людей, що ухвалюють рішення, був би державний підхід, то сьогодні можна було б осадку зробити більшою на 60-70 сантиметрів. Тобто, можна було б довантажувати його до глибини 9,9-9,8 метра. На кожен сантиметр у нас виходить приблизно 60 тонн, а якщо говорити про 60 тонн на 60-70 сантиметрів, то це виходить 4200-4500 тонн, – відзначив вже на прес-конференції після вдалого швартування судна Олексій Вадатурський. Він також додав, що його компанія і лоцмани зроблять усе для того, щоб «Preventer» так само вільно покинув Південний Буг, як і зайшов у його води.
На думку генерального директора, поки не варто «підганяти події, впадати в ейфорію і давати будь-які оцінки, слід дочекатися завершення відправки судна і вже потім давати «оцінки події, так би мовити, в розгорненому вигляді». Хоча про деякі труднощі, що їх «НІБУЛОНу» довелося подолати, він таки розповів.
– Насправді вимоги, які були озвучені з боку керівника порту про необхідність надання якихось гарантійних зобов'язань, є вигадкою особисто начальника порту. Жоден акт чинного законодавства України і жодна міжнародна угода України не містить передумов або підстав для висунення начальником порту подібних вимог. Судно перебувало на такому тривалому і вимушеному простоюванні, оскільки з боку порту були висунуті незаконні вимоги, які згодом були безпідставно підтримані Міністерством транспорту і зв'язку України. Тобто мається на увазі надання судновласником судна «Preventer» і його страховими кампаніями додаткових документів, – пояснив присутнім на прес-конференції заступник гендиректора ТОВ СП «НІБУЛОН» Андрій Васильєв.
– Ми вважаємо, що і наша компанія, і судновласник використали всі способи переконати і керівництво порту, і Мінтранс в очевидній протиправності їх вимог. Виключно для мінімізації подальшого простоювання судна, як вимушений захід було представлено порту ряд документів, виданих судновласником і узгоджених із страховими кампаніями, а також здійснено додаткове страхування судна і відповідальності судновласника. Підкреслюю, що цей захід був виключно вимушеним задля того, щоб запобігти подальшому збільшенню збитків, – наголосив Андрій Васильєв.
Олексій Вадатурський оприлюднив суму збитків, яких зазнала компанія «НІБУЛОН» через простоювання судна і невиконання контрактних зобов'язань: понад 120 млн грн. Однак ця цифра не остаточна!
За матеріалами прес-конференції у ТОВ СП «НІБУЛОН»

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: