Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ДОРОГА, ВИНАЙДЕНА РАНІШЕ ЗА КОЛЕСО
Господар води Для тих, хто вже за часів незалежної України використовував річку як транспортну...
НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...
Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та...
НІБУЛОНІВСЬКИЙ ФЛОТ ОЧІКУЄ НА СУТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ
На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» триває зведення двох буксирів проекту 121М, а...
У НОВИЙ НАВІГАЦІЙНИЙ СЕЗОН — ІЗ НОВИМИ СИЛАМИ
«НІБУЛОН» продовжує розвантажувати автомобільні шляхи України. З перших днів відкриття навігації...
ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ
Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а...

Наші партнери:

МИ МОЖЕМО РОБИТИ ВЕЛИКІ СПРАВИ ДЛЯ УКРАЇНИ

Image17 жовтня у день святкування 360-ї річниці створення козацької держави Президент України Віктор Ющенко відвідав Чигиринський край на Черкащині. Тут зароджувалась національна історія: тут народився Тарас Шевченко, тут гетьман Богдан Хмельницький формував своє військо... І саме цього дня провідний національний сільгоспвиробник, експортер та інвестор ТОВ СП «НІБУЛОН» відкривав на березі Дніпра у селі Вітове сучасний комплекс із приймання, зберігання та відвантаження на річковий транспорт зернових та олійних культур.
Разом із Главою держави в урочистому відкритті новобудови взяли участь віце-прем'єр-міністр Іван Васюник, міністр аграрної політики Юрій Мельник, перший заступник голови Секретаріату Президента Юрій Єхануров, голова Черкаської обласної державної адміністрації Олександр Черевко, голова Черкаської обласної ради Володимир Гресь, голова Полтавської обласної державної адміністрації Валерій Асадчев, президент ВГО «Українська аграрна конфедерація» Леонід Козаченко та інші почесні гості.
Проектом хорошого настрою Президент України охрестив перший з річкових терміналів, зведений на Дніпрі. Віктор Ющенко заявив, що останні три роки країна має врожаї зернових на рівні 47-50 млн тонн. Половина вітчизняного врожаю зернових – це експортний потенціал України. І головна проблема країни – транспортування зерна від комори у селі до морського порту, – зазначив він. Через логістику, через транспорт, перевалки, складські видатки наш виробник витрачає вдвічі більше грошей, ніж аграрій в Нідерландах. За словами Президента, новий термінал на 10% здешевить доставку черкаського зерна до споживача, а також сприятиме відродженню Дніпра як транспортної артерії України. Глава держави висловив щиру вдячність особисто керівнику «НІБУЛОНа» Олексію Вадатурському, а також всім причетним до зведення новобудови. «Це істинно зразковий труд, це приклад того, як, мобілізувавшись, ми можемо робити великі справи для України», – заявив Президент.
ImageПід час урочистої церемонії Віктор Ющенко вручив символічний ключ молодому але завзятому директорові філії «Вітове» Сергію Прибишу. Глава держави також ознайомився з виробничими приміщеннями нового перевантажувального терміналу, оглянув причал і лабораторію.
Перевантажувальний термінал у с.Вітове збудований у рекордно стислі терміни для України. Ще два місяці тому тут були хащі чагарників і бур'янів, а тепер елеватор стане сучасною візитною карткою славетного козацького краю.
Це перше підприємство в Україні, яке передбачає відвантаження зерна на річковий транспорт. За словами генерального директора ТОВ СП «НІБУЛОН», Героя України Олексія Вадатурського, у цьому регіоні немає залізниці на відстані 70 км. Тому місцеві аграрії змушені везти зерно за 300 км до Миколаєва, втрачаючи прибутки через непомірні транспортні витрати. Завдяки новому високотехнологічному терміналу черкащани та аграрії сусідніх регіонів скоротять видатки на транспортування мінімум на 50 грн на тонні, до того ж отримають вищу ціну і на самому елеваторі.
Загальна вартість інвестицій у новий термінал становить 105 млн грн. Щодоби підприємство зможе відвантажувати на річковий транспорт до 5 тисяч тонн зерна. Обсяг одночасного зберігання зернових та олійних культур – 66 тис. тонн. Його будівництво – один з етапів вражаючого інвестиційного проекту «НІБУЛОНа» на 2009/2010 рр. вартістю 150 млн доларів, яким заплановано будівництво восьми елеваторів та річкових терміналів, а також створення власного флоту компанії, який налічуватиме 24 несамохідні суховантажні судна класу «ріка-море» загальною водотоннажністю 108 тис. тонн та 14 буксирів. Загальна потужність усіх новозбудованих у рамках програми елеваторів становить 300 тис тонн на першому етапі, до кінця року, і ще стільки ж – після введення в експлуатацію другої черги, до 1 липня 2010-го.
Олексій Вадатурський наголосив, що стратегічна мета інвестпроекту – відродити Дніпро як основну та найдешевшу транспортну магістраль країни, скоротити логістичні витрати і дати селянам вищу, справедливу ціну за зерно. Реалізація цього проекту допоможе збільшити прибуток аграріїв на півмільярда доларів.
Керівник повідомив, що сьогодні у них на будівництві перевантажувальних комплексів і несамохідних суден задіяно понад 10 тисяч чоловік. «Для тих, хто співпрацює з «НІБУЛОНом», економічної кризи немає. Існує лише криза часу, якого не вистачає протягом доби», – зазначив Олексій Опанасович. Ще 100 таких інвестиційних проектів, як нібулонівський, і криза омине Україну. За словами генерального директора «НІБУЛОНа», зараз компанія одночасно будує ще три таких об'єкти в різних регіонах України.
А 20 жовтня в Миколаєві відбувся урочистий спуск на воду ще чотирьох барж для перевезення зернових культур. Тепер їхня загальна кількість становить вісім. «Вже 1 листопада одне з цих суден буде завантажено зерном на щойно відкритому терміналі в селі Вітове», – повідомив Олексій Вадатурський.

СПІВПРАЦЯ ЗЕМЛЕРОБІВ І КОРАБЕЛІВ
Image20 жовтня до роботи стали чергові чотири одиниці нібулонівського флоту – несамохідні суховантажні судна класу «ріка-море» водотонажністю 4,5 тис. тонн кожне.
Така визначна подія – лише частина масштабного інвестиційного проекту ТОВ СП «НІБУЛОН». В урочистому спуску суден на воду, що відбувся на території заводу «Вадан Ярдс Океан» у Миколаєві, взяли участь перший заступник голови Секретаріату Президента України Олександр Шлапак, помічник голови секретаріату Президента України Олександр Садиков, голова Миколаївської обласної державної адміністрації Олексій Гаркуша, мер Миколаєва Володимир Чайка.
Що найбільш уразило під час урочистостей – присутність великої кількості школярів. Втім, за прислів’ям, «радість сильного, як і смуток слабкого, відчувають усі оточуючі». До того ж, учні миколаївських шкіл № 1, 24, 51 і 57 – отримали від імені Президента сертифікати на мультимедійні комплекси.

Image
«Хрещені матері» чотирьох нових суден із команди «НІБУЛОНа» : заступник головного бухгалтера Людмила Мехеда, заступник гендиректора з персоналу Лариса Бурик, заступник гендиректора з фінбезпеки Людмила Назарова, головний бухгалтер Світлана Шуліка

Втім, на цьому несподіванки не скінчилися. Складається враження, що нарешті керівництво держави починає замислюватися над важливістю проекту для країни в цілому. Так, Подяками Президента України за вагомий особистий внесок у соціально-економічний розвиток Миколаївської області, створення інфраструктури для розвитку експортного потенціалу України відзначено працівників ВАТ «Вадан Ярдс Океан» фрезерувальника цеху №24 П.Сагайдака, заступника директора з виробництва А.Фатьянова, різальника металу цеху №1 ВАТ А.Федькова. Іменні годинники Президента України було урочисто вручено робітникам ТОВ СП «НІБУЛОН»: заступнику генерального директора А.Вадатурському, начальнику відділу виконання договорів Д.Вазанову, заступнику генерального директора А.Васильєву, директору судноплавної компанії В.Козакевичу, директору перевантажувального термінала О.Лепку. Іменні годинники отримали і суднобудівники ВАТ «Вадан Ярдс Океан»: начальник цеху №24 М.Степанчак, складальник корпусів металевих суден цеху №11 В.Стражник, складальник-добудовник цеху №7 С.Чопоров, слюсар-монтажник суднового цеху О.Довгов.
Визнання заслуг цих людей – це відмінна оцінка проекту такого масштабу країною. В результаті співпраці зернотрейдера і корабела країна отримує значно більше, ніж просто новозбудовані судна. Так, корабели отримали замовлення, сільгоспвиробники – збільшення закупівельних цін на свою продукцію, робітники – визнання своєї праці, освітянський сектор – допомогу, держава в цілому – відродження судоходства по Дніпру.
Одне слово – більше б нам таких проектів.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: