Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ДЕНЬ ВИРОБНИКІВ БОБОВИХ, АБО СВЯТО ЕКОЛОГІЧНОГО ЗЕМЛЕРОБСТВА У ТЕПЛИКУ
Цьогоріч уже традиційний День поля у фермерському господарстві Олексія Дона в Теплику на...
«НІБУЛОН» ДОЛУЧИВСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ МЕРЕЖІ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Відповідна Декларація про створення Всеукраїнської мережі доброчесності була підписана...
СПЕКА НАС НЕ СПИНИТЬ, АБО ЯК ТЕБЕ НЕ ЛЮБИТИ, КЛІМАТЕ МІЙ
Дивне цього року літо: то холод, то спека. Та і вчені вперто твердять — клімат планети невпинно...
ШВЕЙЦАРСЬКЕ СЕРЦЕ В ДАРУНОК УКРАЇНІ
Герой України Олексій Вадатурський визнаний достойним послідовником легендарного швейцарця ...
СМУГАСТИЙ РЕЙС
Перше за багато років вантажене сучасне несамохідне судно з кавунами дісталося до столичної...

Наші партнери:

«Годувати людей зерном, а не верблюдів фуражем»

Світовий ринок зерна дуже динамічний, наголосив у своєму виступі генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН», Герой України Олексій Вадатурський.  
– Компанія «НІБУЛОН» як потужний вітчизняний товаровиробник і зернотрейдер має чималий досвід з зовнішньої торгівлі зерном. Ми єдина вітчизняна компанія, яка виграла тендер на поставку зерна по лінії ООН.
Щоб зняти будь-які непорозуміння, хочу підкреслити, як компанія, яка займається експортом, – ми підтримуємо ідею створення потужного державного оператора-експортера на базі, наприклад, ДАК «Хліб України» або Аграрного Фонду. Але, по-перше, де знайти чесного чиновника, який би не «дерибанив» державні кошти?.. По-друге, у світі проводяться тендери на поставку зерна. Щоб їх виграти, потрібно майже досконало знати кон'юнктуру ринку, мати згуртовану команду професіоналів, які б працювали вдень і вночі, сучасні елеваторні комплекси, здатні переробити і зберігати якісне зерно, бути готовими сформувати відповідні партії і відвантажити їх протягом 10 днів. Тому державний оператор має усвідомлювати, що якщо усього цього не зробити, він дискредитує державу!
Будувати елеватори потрібно: багато і різні. Ми самі багато будуємо. І нам, із таким досвідом роботи, на погодження дозвільної документації необхідно витратити 1,5-2 роки. Для тих, хто не знає процедури погодження, термін будівництва може становити – «ніколи». Зверніть увагу: будуються зерносховища в селі, іноді в глухій глибинці, а експертне погодження треба отримувати в Києві. Для проходження таких терен у нашій компанії існує відділ з 15 чоловік, які практично не бувають удома – постійно у відрядженнях. Це якесь безглуздя, адже треба пройти два кола сесій селищних, районних, обласних рад, щоб щось збудувати. Варто було б дати повноваження місцевим радам, щоб вони могли самостійно приймати рішення, кого пускати на свою територію. Під елеватор потрібно 5-6 га землі. Якщо компанія-забудовник їх викупає, то громада відразу напряму отримує 2,5-3 млн грн і може ці гроші витратити на соціальну сферу. В подальшому – це робочі місця і подальше наповнення бюджету через податкові надходження.
Як завоювати світовий ринок? Крім оперативності і фаховості потрібно враховувати економічні, політичні і фізичні ризики, наприклад, сомалійських піратів або військовий переворот у Бангладеш, який стався після того, як ми відправили туди судно з зерном.
Зменшення витрат на логістику зробить українське зерно більш конкурентоспроможним у світі.
– ВодноЧас це дасть змогу нашому сільгоспвиробнику отримувати щонайменше на 50 грн більше на кожній тонні зерна. Я кажу про реалізацію у 2009-2010 роках наймасштабнішого за 18-річну історію нашої компанії інвестиційного проекту вартістю $150 млн. Він передбачає будівництво 7 елеваторів загальною ємністю 300 тис. тонн і створення власного річкового флоту із 24 несамохідних суховантажних суден загальною водотоннажністю 108 тис. тонн.
Економічно вигідніше завантажувати «Панамакси» (судна водотоннажністю від 54 тис. тонн – прим.ред.), ніж невеликі судна на 10-20 тис. тонн. Але для цього потрібно провести днопоглиблювальні роботи на земельній ділянці земель водного фонду, яку орендує «НІБУЛОН». Для того ми маємо усі дозвільні документи, пройшли тисячі перевірок усіх можливих і неможливих інстанцій. Однак доходить до маразму: міністр транспорту Йосип Вінський, який оголосив нам відкриту війну (ДП «Миколаївський морський торговий порт і Мінтранс з якихось своїх причин не дають провести такі роботи – прим. ред.) нині позбавлений посади. А його наступник пояснює: якщо він відкличе позов попередника, то його звинуватять у корупції… Тож питання не вирішено й досі.
Декілька слів про якість. Надзвичайно цікавим і ємним є світовий ринок зерна кукурудзи. Наша компанія, можна сказати, «пробила» шлях до нього для України, здобувши для неї місце в першій трійці експортерів за обсягами експорту цієї культури. Однак українське зерно програє в якості – через недотримання технологій вирощування і сушіння воно розтріскується. Погана якість стримує подальший розвиток нашого експорту. Також треба завжди прагнути до ефективності виробництва. Наприклад, немає сенсу намагатися вирощувати ячмінь по 2-2,5 т/га і намагатися його експортувати, краще замінити його на сорго, яке також користується попитом, але здатне давати на півдні по 3,5-4 т/га. Пшениця через дефіцит продовольства у світі завжди буде рентабельною, але лише продовольча, не ушкоджена клопом-черепашкою.
Якщо ми усвідомимо себе як потужно аграрну державу, то Україна годуватиме не слонів і верблюдів фуражем, а людей якісним зерном, – впевнений О.Вадатурський.

Повну статтю читайте у друкованому виданні.... 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: