Статті

«НІБУЛОН» ПРОДОВЖУЄ МОДЕРНІЗАЦІЮ СУДНОЗАВОДУ І СПУСКАЄ НА ВОДУ НОВІ СУДНА

Компанія «НІБУЛОН» за підтримки Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) продовжує реалізацію масштабного інвестпроекту з модернізації суднобудівно-судноремонтного заводу.

Так, наразі завершується реконструкція комплексу ливарних цехів у збірно-секційний цех та склад суднового обладнання. Загальнобудівельні роботи в цеху площею понад 2600 м2 добігають кінця. На завершальному етапі також роботи з монтажу системи опалення, вентиляції та електроживлення. Проходять підготовчі роботи до заливки наливної підлоги.

З першого вересня спеціалісти розпочали монтаж кранового обладнання. Зокрема в збірно-секційному цеху буде встановлено чотири мостових радіокерованих крани вантажопідйомністю по 10 т кожний та сучасне зварювальне обладнання. У результаті потужності тільки нового цеху дозволятимуть виготовляти близько 4000 т металоконструкцій на рік.

Введення в експлуатацію цього цеху дозволить упритул наблизитися до основної частини робіт з реконструкції, а саме: побудови нового спуско-підйомного пристрою та основного комплексу корпусних цехів.

Завершуються загальнобудівельні роботи і на складі суднового обладнання, що буде оснащений мостовим радіокерованим краном вантажопідйомністю 20 т. На часі проведення підготовчих робіт до монтажу фасаду будівлі, встановлення ролетних воріт, а також виконання оздоблювальних робіт у приміщенні комірника.

У травні цього року завершився перший етап модернізації суднозаводу, у рамках якого введено в експлуатацію автоматичну лінію очищення і ґрунтування металопрокату та цех металообробки з машинами плазмової і газової різки. Це новітнє західне обладнання відповідає останнім тенденціям у суднобудуванні і виводить «НІБУЛОН» в лідери регіону за рівнем оснащеності суднобудівних потужностей.

На тлі модернізації завод успішно реалізовує суднобудівну програму.

Так, нібулонівські суднобудівники завершують зведення останнього (восьмого) несамохідного судна із серії проекту В2000 та самохідного надпотужного днопоглиблювального судна проекту СДС-15, аналога якому немає в Україні. Вони також розпочали будівництво несамохідних суден проекту В5000 і несамохідного перевантажувача зерна проекту П-38.

Восьме несамохідне судно проекту В2000. 8 вересня в робочій обстановці відбувся спуск на воду завершального судна цього проекту, а введення судна в експлуатацію заплановане до кінця місяця.

Самохідне надпотужне днопоглиблювальне судно проекту СДС-15. Завершено формування міцного корпусу і надбудови. На черзі їх очищення та ґрунтовка. Бокс-кулера та донно-бортова арматура вже змонтовані. Ведеться установка фундаментів основного і технологічного обладнання, монтаж пропульсивного комплексу, виготовлення та встановлення приварного насичення, установка кабельних трас, похилих і вертикальних трапів, горловин сходів, привального бруса, нанесення марок поглиблення, вантажної марки і найменування судна. Окрім того, ведуться ізоляційні роботи, баластні танки готуються до здачі на конструктивність і подальшого очищення та фарбування. Спуск земснаряду, здатного розробити скельні ґрунти без вибухів на глибині до 4 м та виконувати днопоглиблювальні роботи на глибині до 15 м, запланований на другу половину вересня.

Перше несамохідне судно проекту В5000. Уже порізано більше 35% корпусного металу. Ведеться закупівельна кампанія і розробка проектно-конструкторської документації проектантом. Усього зі стапеля заводу впродовж 2017-2022 років зійдуть 24 таких судна.

Несамохідний перевантажувач зерна П-38. Порізано понад 25% корпусного металу. Також триває закупівельна кампанія і розробка проектно-конструкторської документації проектантом.

Завдяки модернізації заводу та співпраці з ЄІБ компанія матиме можливість будувати до 15 одиниць вантажного флоту на рік та збільшити найближчими роками флот до 100 одиниць.

Зазначимо, що реалізовуючи інвестиційну програму, компанія не лише відроджує Дніпро та інші річки як транспортні артерії України, але й мінімізує рух вантажного транспорту з зерном до обласних центрів: Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Черкаси, Київ, а наступного року — і до міста Дніпро. Так, тільки цього року судноплавна компанія «НІБУЛОН» транспортувала Дніпром та Південним Бугом близько 820 тис. т сільгосппродукції, на перевезення чого знадобилося би більше 34 тис. вантажівок. Окрім того, річковий транспорт дозволяє не тільки оптимізувати логістику, але й істотно знизити собівартість вантажоперевезень.

Нагадаємо, що 17 серпня у ході робочого візиту на Миколаївщину Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман відвідав суднобудівно-судноремонтний завод «НІБУЛОН», де, окрім особливостей роботи підприємства, детально ознайомився з ходом його реконструкції та планами компанії на майбутнє, у тому числі і щодо днопоглиблення річки Дніпро. Для реалізації цієї мети на суднобудівно-судноремонтному заводі добігає кінця будівництво потужного земснаряда. На початок днопоглиблювальних робіт на Дніпрі, що стане історичною подією для України, буде запрошено главу уряду.

За інф. прес-центру компанії «НІБУЛОН»

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"