Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

КАДАСТРОВІ МАХІНАЦІЇ. ІНОДІ НЕ ЗАХИЩАЄ НАВІТЬ ДЕРЖАВНИЙ АКТ
Коли починаєш розслідувати шахрайські схеми щодо оборудок із землею, просто дивом дивуєшся,...
АГРО-2017: З АКЦЕНТОМ НА ТЕХНІЦІ
XXIХ Міжнародна, і третя в умовах війни на Сході України, агропромислова виставка «АГРО-2017»...
ВИСОКИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯРОГО ТРИТИКАЛЕ
Тритикале завдяки низці агрономічних переваг і високим товарним якостям може стати не просто...
МІЦНЕ КОРІННЯ ХОРТИЦЬКОГО ТЕРМІНАЛУ
Міцним корінням із тисяч паль, подібно до знаменитих столітніх козацьких дубів, вростає в...

Наші партнери:

НІДЕРЛАНДИ ГОТОВІ ДОЛУЧИТИСЬ ДО БИТВИ ЗА ДНІПРО

Надзвичайний та Повноважний Посол Королівства Нідерландів в Україні Кейс Кломпенхаувер, представники Посольства і нідерландських компаній 12 жовтня відвідали Миколаївщину задля вивчення можливостей співробітництва з розвитку портів у Миколаєві та Херсоні.

З огляду на те, що ТОВ СП «НІБУЛОН» є єдиною в Україні компанією аграрного сектору, яка займається річковими перевезеннями та відродженням Дніпра і Південного Бугу як головних транспортних артерій України, делегація з Нідерландів виявила бажання відвідати суднобудівно-судноремонтний завод компанії і перевантажувальний термінал та особисто поспілкуватися з генеральним директором підприємства Олексієм Вадатурським та обговорити з ним перспективи розвитку річкового і морського транспорту.

Незважаючи на прохолодну та дощову погоду, учасники делегації з зацікавленістю ознайомилися з виробничими потужностями суднобудівно-судноремонтного заводу «НІБУЛОН» та лабораторією термінала, де Кейса Кломпенхаувера пригостили запашним хлібом, випеченим у компанії.

Під час зустрічі Олексій Вадатурський розповів поважним гостям про проблеми розвитку внутрішніх водних шляхів та річкового транспорту України і поділився з ними своїми пропозиціями щодо шляхів їхнього вирішення. «Сьогодні наша компанія, — сказав він, — активно виконує власним коштом днопоглиблювальні роботи на Південному Бузі та переорієнтовує свої вантажні потоки на річковий транспорт. Так, ми поглибили 134 км Південного Бугу до 2,4 м. І вже цього року ми перевезли цією річкою 170 тис. т зерна. У планах компанії — збільшити обсяги річкових перевезень до 1 млн т. Із цією метою ми побудували два річкових термінали на його берегах.

Наразі компанія має намір поглибити Дніпро до 3,65 м. Ми закупили потужні екскаватори та гідромолот. І з весни ми самостійно, без підтримки держави, матимемо змогу розпочати днопоглиблювальні роботи на Дніпрі. Це дуже складно, адже, наприклад, для того, щоби поглибити Південний Буг, ми цілих 5 років витратили отримання 47 документів дозвільного характеру. Аналогічна ситуація і з Дніпром — ми вже 5-й рік добиваємося дозволу на виконання днопоглиблювальних робіт».

Досягненнями «НІБУЛОНу» в плані розвитку внутрішніх водних шляхів вражений і представник нідерландської делегації, керівник проектів та провідний експерт інженерно-консалтингової фірми «Witteveen+Bos» Роберто Занетті: «Ми вже подивилися, як працює компанія. Насамперед, нашу фірму цікавило, чи є якась потреба в додатковій інформації з нашого боку, в додаткових технологіях. Те, що я побачив тут, є свідченням того, що вже багато було зроблено. На мою думку, «НІБУЛОН» вніс найбільший внесок у розвиток річкового транспорту в Україні. Однак до компанії мають приєднатися й інші підприємства, які також використовують Дніпро».

Морські порти та «Укрзалізниця», які нині підпорядковуються Міністерству інфраструктури України, лобіюють свої інтереси. Вони не хочуть, щоби річкові перевезення були дешевшими, ніж перевезення залізничним транспортом. Тому ніхто і нічого не робить для стимулювання розвитку річкових перевезень.

Окрім того, як додав Олексій Вадатурський, до Верховної Ради України подано законопроект «Про внутрішній водний транспорт», головна мета якого ввести річковий збір, що зробить перевезення річкою ще більш дорогими. Стягнення річкового збору суперечить кращій практиці провідних держав світу з розвиненим річковим транспортом.

Наприкінці зустрічі Надзвичайний та Повноважний Посол Королівства Нідерландів в Україні Кейс Кломпенхаувер заявив, що Нідерланди зі свого боку підтримають «НІБУЛОН» та допоможуть йому вирішити проблеми з розвитком внутрішніх водних шляхів в Україні.

«Я зрозумів, що в битві за Дніпро Ви один у полі воїн, — сказав Кейс Кломпенхаувер. — Але віднині Ви вже не один. Посольство Нідерландів в Україні запустило програму з розвитку Дніпра. Ми, правда, зовсім недавно її розпочали, але збираємося її надалі розвивати. Ми знаємо, як управлятися з річками. До того ж, ми з давніх-давен займаємося торгівлею та знаємо все про сільське господарство. Я веду до того, що Нідерланди також зацікавлені в розвитку судноплавства на Дніпрі».

Посол також додав, що у листопаді у стінах Посольства Нідерландів планують зібрати сільгоспвиробників та експортерів, які хочуть використовувати річки для перевезення вантажів. Також планується, що в цьому заході візьмуть участь і представники Європейського Союзу. На цю ж зустріч Кейс Кломпенхаувер запросив і Олексія Вадатурського.

«Разом ми зможемо дійти висновків щодо вирішення проблем з водними шляхами», — зауважив нідерландський дипломат.

Нагадаємо, що компанія «НІБУЛОН» вивчила та узагальнила кращий досвід країн ЄС і Республіки Білорусь з використання внутрішнього водного транспорту. Завдяки наполегливості та роботі лідера аграрного ринку України судноплавними стали 134 км Південного Бугу. На сьогодні компанія перевозить внутрішніми водними шляхами України близько 2 млн т вантажів на рік, але в планах компанії збільшити ці обсяги до 4 млн т на рік.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: