Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗМІНА ФІЛОСОФІЇ РОЗВИТКУ ТВАРИННИЦТВА
Унікальний кормоцентр (або фід-центр) — виробничий комплекс для виготовлення збалансованих...
УНІКАЛЬНЕ ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНЕ СУДНО «МИКОЛАЇВЕЦЬ» ЗІЙШЛО НА ВОДУ
Унікальне самохідне надпотужне днопоглиблювальне судно з символічною назвою «Миколаївець»...
ЗЕРНО ЛУГАНЩИНИ СТАЛО НА РЕЙКИ
Перше луганське зерно залізницею від початку військових дій на Донбасі 2014 року було...
БЛОКЧЕЙН У КАДАСТРІ, ЯК ВАРЕНИК У СМЕТАНІ
Недовіра до надійності електронних систем Держгеокадастру є одним із застережень, котрі...
БЕЗ ХЛІБА ПЕРЕМОГИ НЕ БУВАЄ. ВАЖКИЙ ПРИКОРДОННИЙ УЖИНОК
Луганщина завершує жнива-2017. Комбайни звично для цієї пори пливуть полями, навколо них жваво...

Наші партнери:

У НОВИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ РІК — З НОВИМ ЕЛЕВАТОРОМ!

Лише 100 днів минуло від старту будівництва під Вознесенськом нового високотехнологічного перевантажувального термінала ТОВ СП «НІБУЛОН», а він із початком нового 2016/2017 МР уже прийняв перше зерно і готовий працювати з сільгоспвиробниками. Цей річковий красень-термінал став 22-м за ліком елеваторним комплексом добре знаної в Україні і світі агрокомпанії.

Так, 3 липня 2016 року перші чотири вантажівки з філії ДП «Лідієвське» ТОВ СП «НІБУЛОН» урочисто (адже перші!) в'їхали на територію підприємства, пройшли візирування і попрямували до вагового комплексу, а потім — до автомобілерозвантажувача.

«Я сьогодні найщасливіша людина, тому що ми здали в експлуатацію ще один об'єкт. Це надсучасне підприємство, при будівництві якого враховувався досвід з усіх попередніх наших підприємств. Цей термінал будувався за досить складних погодних умов. Так, у період будівництва тут випала надмірна кількість опадів. Для порівняння уявімо, що якби ці опади були у вигляді снігу, то висота снігового покриву сягнула би 15 метрів заввишки! Ці опади змінювалися спекою. Збудувати перевантажувальний термінал лише за 100 днів могли лише справжні патріоти. За такий короткий термін і за таких надскладних умов наша компанія не будувала ще жодного об'єкту», — відмітив генеральний директор компанії, Герой України Олексій Вадатурський.

Відомо, що зараз в Україні будується велика кількість елеваторних комплексів, утім «НІБУЛОН» конкуренції не боїться, адже має неабиякі переваги. Це, насамперед, повністю автоматизовані елеваторні комплекси компанії, максимально наближені до сільгоспвиробників, сучасний вантажний флот для транспортування зерна внутрішніми водними шляхами, добре налагоджену систему логістики тощо.

«КонкуренцІЯ нас не лякає, — зауважив Олексій Вадатурський. — У нас розроблена стратегія розвитку компанії. До того ж в Україні великі перспективи валового збору, на рівні 80-100 мільйонів тонн зерна щорічно. Зараз для внутрішніх потреб країни потрібно 25 мільйонів тонн. Експорт цього року планується на рівні 39 мільйонів тонн. І ці цифри будуть зростати до 60-70 мільйонів тонн.

Але таку кількість зерна потрібно привезти з поля, обробити, відвантажити. У розширенні експорту ми бачимо довгострокові перспективи для нашого підприємства, для всієї країни».

Найсучасніший високотехнологічний перевантажувальний комплекс філії «Вознесенська» розміщено на лівому березі Південного Бугу напроти села Прибужани на площі 12,5 га, що належать бо Бузької сільської ради. Щоб уникнути можливого підтоплення, площадку підприємства підняли на цілих два метри. Термінал розраховано на 76 тис. тонн зернових і олійних культур. Добова потужність сушарок становить 4 тис. тонн. Упродовж доби підприємство здатне відвантажувати на річковий транспорт 12 тис. тонн збіжжя.

Нагадаємо, що на будівництві, за яким упродовж усіх складних 100 днів роботи ретельно стежила вітчизняна преса і звітувала на своїх сторінках наша газета, працювало понад півтори тисячі фахівців із майже 70 підрядних організацій з усіх куточків країни. Природа зливами, буревіями та посухою повсякчас випробовувала будівельників на міцність, постійно виникали форс-мажорні обставини і доводилося терміново перестроюватися «на марші». Проте завзята праця всіх трудівників і докладені ними надзвичайні зусилля вкотре довели спроможність українців досягати поставленої мети.

«Ми довели своє вміння працювати, — наголосив генеральний директор «НІБУЛОНа» Олексій Вадатурський. — Та багато залежатиме від якості реформ. Ми готові експортувати до 8 мільйонів тонн щороку, враховуючи те, що й конкуренти підтягнуться. Ми відчуваємо патріотизм наших людей. «НІБУЛОН» — це вітчизняна компанія, і багатьом подобається працювати з такими як ми, українцями. Ніхто, крім нас, не займається річковими перевезеннями. За цей час ми збудували сучасний вантажний флот, створили свою систему логістики. Ми бачимо перспективу на найближчі 10 років. В Україні більше 4 тисяч експортерів зерна. В жодній країні світу немає такого конкурентного ринку, як у нас. Але, незважаючи на це, «НІБУЛОН» утримує лідируючі позиції уже більше 10 років. Так, минулого маркетингового року група компаній «НІБУЛОН» експортувала близько 4,56 млн тонн зерна. Це другий показник експорту компанії за весь час нашої 25-річної діяльності».

Варто відзначити, що компанія «НІБУЛОН» — це не лише один із провідних інвесторів та експортерів України, але й потужний сільгоспвиробник. Згідно зі статистикою компанії, яка ведеться 23 останні роки, врожайність на виробничих філіях підприємства на третину вища, ніж у середньому по Україні. А при складанні прогнозу з валового збору зерна фахівці компанії використовують широкий програмний і супутниковий інструментарій, який надається, в тому числі, і партнерами таких серйозних організацій як NАТО та USDA. За допомогою цих програм у компанії визначають, де є загроза посухи, де недостатня вологість, а де можуть виникнути проблеми з посівами.

На введення в експлуатацію перевантажувального термінала під Вознесенськом давно чекали аграрії півночі Миколаївської області і півдня Кіровоградської. Адже вони отримають очевидні переваги.

По-перше, це привабливіша ціна на вирощене збіжжя.

По-друге, можливість більш ефективно використовувати свій автотранспорт, адже суттєво скоротиться відстань доставки сільськогосподарської продукції (їм не доведеться везти свою продукцію в порти Миколаєва чи Одеси), а отже і кількість необхідних для перевезення зерна автомобілів значно зменшиться.

«Місцеві аграрії зможуть отримати більш привабливу ціну при зменшенні витрат на транспортування зерна. Якщо, наприклад, в якості розрахунку взяти півмільйона тонн зерна, яке ми плануємо прийняти за цей маркетинговий рік, то господарства, які будуть з нами працювати, отримають близько 10 мільйонів гривень додаткового прибутку, який зможуть направити на виплату заробітної плати та придбання паливно-мастильних матеріалів, нової техніки.

Це дозволить їм ефективніше використовувати наявні виробничі потужності. До того ж це підприємство, разом із аналогічним у Новоодеському районі, дозволить зняти з автодоріг області до мільйона тонн вантажів на рік. Таким чином, вигода буде як для сільгоспвиробників, так і для пересічних мешканців області та міста Миколаєва», — додав Олексій Вадатурський.

Тож усі зацікавлені у співпраці з компанією аграрії зможуть привозити сюди свою продукцію. Для вже перевірених давніх партнерів компанії існує спрощена система укладання або переукладання угод. Новим партнерам доведеться пройти перевірку на прозорість своєї діяльності та легальність отримання ними зерна.

Загалом підприємство надає перевагу співпраці безпосередньо з сільгоспвиробниками. Втім, є господарства, в яких немає власної техніки, щоби доставити врожай до термінала. Сьогодні в області нараховується більше 5 тисяч суб'єктів господарювання, і з них невелика частина має власну техніку. Решта займається лише вирощуванням сільгоспкультур, але не їхнім перевезенням чи реалізацією. У такому випадку компанія може надати послуги по транспортуванню зерна безпосередньо від товаровиробників.

Що ж до роботи з посередниками, то для них є низка умов: посередник повинен бути першим покупцем зерна безпосередньо у сільгоспвиробника, відповідно, повинен мати первинні документи про походження зерна, плата за яке повинна бути здійснена шляхом безготівкового розрахунку. «НІБУЛОН» не працює з недобросовісними посередниками, які купують продукцію за готівку.

На офіційній сторінці компанії у розділі «Закупівельні ціни» вже розміщено інформацію про закупівельні ціни на новозбудованому підприємстві.

З 6 липня розпочато приймання сільськогосподарської продукції від товаровиробників — і за першу добу роботи новозбудований термінал філії «Вознесенська» прийняв майже 2 тисячі тонн зерна!

За словами директора філії Романа Чумаченка, який після закінчення вишу упродовж семи років шліфував свою майстерність в «НІБУЛОНі», за перший робочий день на підприємстві розвантажили більше 70 зерновозів. Завдяки сучасному обладнанню від кращих світових виробників процес розвантаження повністю автоматизований і відбувається дуже швидко, тож водіям не доводиться стояти в чергах. Зазначимо, що потужності термінала дозволяють приймати до 400 вантажівок на добу.

Загалом на термінал привозять високоякісну продукцію. Переважно це пшениця 2-3 класів та ячмінь, вирощені як на сусідніх філіях компанії, так і фермерськими господарствами Миколаївщини. Зокрема, зерно сюди вже масово везуть аграрії Вознесенського, Веселинівського, Доманівського та Баштанського районів.

Нагадаємо, що компанія власними силами наразі завершує днопоглиблювальні роботи на річці Південний Буг, у результаті чого судноплавними стануть 134 км цієї водної транспортної артерії країни. Отже, вже найближчим часом, при накопиченні в ємностях нового терміналу достатньої кількості зерна, підприємство розпочне масові річкові перевезення зерна з Вознесенська до Миколаєва, що, у свою чергу, суттєво зменшить навантаження на автошляхи області.

Тим часом «НІБУЛОН» вже почав масові річкові перевезення нового врожаю з перевантажувального термінала філії «Новоодеська» — вже відвантажено 8 несамохідних суден.

«За радянських часів цією річкою перевозили максимально 50 тис. тонн зерна. Такого показника ми можемо досягти лише за кілька місяців. Зауважте, що річковими шляхами можна транспортувати не лише зерно, а й різні будівельні матеріали (пісок, щебінь тощо)», — відмітив Олексій Вадатурський.

Тож новий «НІБУЛОНівський» термінал — філія «Вознесенська» — гідно пройшов виробниче випробування і готовий приймати зерно від сільгоспвиробників, як і всі інші підприємства компанії, цілодобово, без вихідних і свят.

За інф. прес-центру компанії «НІБУЛОН». Фото компанії «НІБУЛОН»

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: