Статті

НА ФІЛІЇ «ВОЗНЕСЕНСЬКА» ФІНІШУЮТЬ ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ

Під Вознесенськом завершуються загальнобудівельні роботи на перевантажувальному терміналі, що є частиною масштабного інвестиційного проекту компанії «НІБУЛОН». Також у рамках проекту підприємство будує несамохідні судна проекту В2000, спроектовані спеціально для перевезення вантажів річкою Південний Буг, та власним коштом виконує на зазначеній річці днопоглиблювальні роботи.

11 Червня на будівельному майданчику філії «Вознесенська» відбулася передостання виробнича нарада під головуванням генерального директора ТОВ СП «НІБУЛОН», Героя України Олексія Вадатурського, за участю керівників підрядних організацій та голови Вознесенської районної державної адміністрації Наталії Баланюк.

Учасники наради, як завжди, спільно оглянули будівельний майданчик та проаналізували стан готовності кожного з об'єктів. Зважаючи на побачене, можна з впевненістю сказати, що «НІБУЛОН» не зраджує своїм традиціям: лише 20 березня на філії «Вознесенська» розпочалися загальнобудівельні роботи, а сьогодні вони вже добігають кінця.

Зараз на будівельному майданчику працюють близько тисячі робітників. Утім, через декілька днів, кількість задіяних у процесі підготовки до здачі в експлуатацію об'єкту зросте до 1300-1400 осіб. До них приєднаються ще й мешканці навколишніх сіл та працівники інших філій компанії «НІБУЛОН». На перший погляд пересічної людини, будівельний майданчик нагадує великий хаотичний мурашник. Насправді ж, жоден робітник не вештається без діла, всі працюють злагоджено, згідно до встановленого робочого графіку, як швейцарський годинник. На сьогодні більшість підрядних організацій, які вже впоралися зі своїми завданнями, полишили термінал або ж почали виконувати додаткові роботи. Серед них: «Астарта Млинелеваторбуд», «Трансвіт», «Полтаваспецмонтаж», миколаївська будівельна організація ФОП Кондратюк В.С., «Укрдобробут», «БУЛАТ», «Взаємодія», «Житлорембуд-Ніка», «Будівельна компанія» (м. Дніпро). Зокрема, остання, як відмітив Олексій Опанасович, єдиною погодилася звести зерноочисну вежу за 60 днів і зробила це (інші підрядники зобов'язувалися виконати ці роботи за 90 днів).

Генеральний директор «НІБУЛОНу» під час наради подякував усім робітникам вищезазначених організацій за сумлінну працю та пообіцяв обов'язково запросити їх на святкове відкриття перевантажувального терміналу.

Також керівництво компанії відмітило Державну службу України з надзвичайних ситуацій в Миколаївській області, яка оперативно відгукнулася на прохання підприємства та ліквідувала наслідки негоди, відкачавши з будівельного майданчика більше 1,5 тис. кубометрів води.

Про завершення будівельних робіт на перевантажувальному терміналі свідчить і невелика кількість вантажопідйомних кранів. На сьогодні їх тут усього 4-5 одиниць (для порівняння, раніше їх було близько 30).

На сьогодні на філії вже здані в експлуатацію вагова, адміністративно-лабораторний корпус та кафе. В адміністративно-лабораторному корпусі, як і обіцяли минулого тижня, встановили меблі, лабораторне та комп'ютерне обладнання. Стіни прикрашають великі фотографії «НІБУЛОНівських» філій, а на підвіконнях оселилися квіти. Працівники вже почали обживати свої нові робочі місця. На початку тижня на філію «Вознесенська» прибула комісія для атестації лабораторії. Тому незабаром і робітники лабораторії зможуть приступити до своїх обов’язків.

«НІБУЛОН» — одне з небагатьох українських підприємств, що активно використовує енергозберігаючі технології, які дозволяють істотно скоротити споживання дорогих енергоносіїв. Тому на дахах їдальні та адміністративно-лабораторного корпусу цього тижня встановлять сонячні батареї для підігріву води, що є альтернативним джерелом енергії.

Повним ходом на перевантажувальному терміналі зараз монтуються металоконструкції силосів. «У цьому році нас уперше за весь час співробітництва підвела іспанська компанія «Symaga», яка своєчасно не відвантажила конструкції. Наступна партія ємностей (15 вантажівок) має прибути на термінал до кінця поточного тижня. Я особисто відвідаю цей завод, зустрінуся з керівництвом компанії та проконтролюю процес відвантаження. Однак цей процес не заважатиме роботі термінала, і після 22 червня він зможе приймати від сільгоспвиробників перше зерно», — повідомив Олексій Вадатурський.

Найближчими днями на підприємстві буде встановлено огорожу та введено контрольно-пропускний режим.

Активно ведеться і будівництво внутрішніх бетонних шляхів, здійснюється реконструкція дороги від термінала до дороги Р-55 Одеса-Новий Буг та ремонт дорожнього покриття по вул. Одеська у Вознесенську. Будується і велодоріжка. На під'їздній дорозі до термінала вже встановлено освітлення.

Тож на черзі проведення пусконалагоджувальних робіт.

Отже, незважаючи на несприятливі погодні умови та затримку постачання обладнання з боку іноземної компанії, нібулонівські спеціалісти зробили все можливе для того, щоби своєчасно підготувати перевантажувальний термінал до прийому нового врожаю від сільгоспвиробників.

* * *

Минулого тижня Олексій Вадатурський разом зі своїм заступником з правових та економічних питань Андрієм Васильєвим, провів низку плідних зустрічей з міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном і міністром аграрної політики та продовольства України Тарасом Кутовим. Зокрема, були обговорені питання розвитку річкового судноплавства в Україні.

«У мене в ці дні було багато зустрічей з міністрами. Після того, як міністр інфраструктури Володимир Омелян побував на нашому підприємстві, він висловив бажання зустрітися для того, щоби розглянути комплекс питань щодо активізації річкових перевезень та розвитку цієї галузі. Ми домовилися, що я зустрінуся з фахівцями зі США, які є консультантами міністерства та вивчають проблеми розвитку судноплавства річками Дніпро, Південний Буг і Десна. Наші фахівці, і я в тому числі, провели кілька зустрічей з цими консультантами. Вони вражені кваліфікацією фахівців нашої компанії, тому що ми вивчили та узагальнили кращий досвід США, країн ЄС та Республіки Білорусь з використання внутрішнього водного транспорту. Ми з міністром інфраструктури поділилися планами, що саме потрібно зробити в нашій державі, щоби піти від розмов про вагові обмеження на дорогах та запропонувати альтернативний шлях. Ми показали міністру наші дослідження та продемонстрували наші напрацювання».

У результаті було вирішено, що Андрій Васильєв увійде до складу робочої групи, яка разом із незалежними експертами буде готувати пропозиції для покращення річкових перевезень.

З міністром аграрної політики та продовольства Тарасом Кутовим керівник «НІБУЛОНу» обговорив шляхи вирішення проблеми транспортування зерна в Україні.

«Це сьогодні дійсно проблема. Якщо будуть погані погодні умови під час збору врожаю, то кожна машина з зерном буде на вагу золота. І якщо сьогодні в масштабах країни не вирішити цю проблему, наші сільгоспвиробники втратять величезні кошти на доставці зерна до центрів його реалізації. Ми домовилися з міністром продовжити діалог найближчим часом на більш високому рівні. Можливо, на рівні Прем'єр-міністра України. Щоби наш успішний досвід розвитку річкової інфраструктури був використаний у всій Україні», — зауважив Олексій Вадатурський.

© 2018 ТОВ "Агромедіа-Про"