Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ВИРОБНИЦТВО ХАРЧІВ ЯК МИСТЕЦТВО ТА ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ
Як зазначають організатори (ДП «Прем'єр Експо» (Україна) и ITEGroupPlc. (Великобританія)),...
ЮВІЛЕЙ ХЛІБОРОБА. ДМИТРУ МОТОРНОМУ — 90!
Дмитру Костянтиновичу Моторному — хліборобу і життєлюбу від Бога, справжній легенді...
ЗЕМЕЛЬНИЙ АВАНПОСТ
повний текст у друкованій версії видання Як убезпечитися від рейдерів, як переукласти договір...
«МИКОЛАЇВЕЦЬ» УСПІШНО ПРОЙШОВ ХОДОВІ ВИПРОБУВАННЯ
В акваторії річки Південний Буг минулого тижня було успішно проведено ходові випробування...

Наші партнери:

БМК – ПРИНЦИПОВО НОВИЙ ПІДХІД ДО ВИРОБНИЦТВА МОЛОКОПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

Відкритий у серпні 2008 Білоцерківський молокопереробний комбінат став першою новобудовою незалежної України, що відповідає світовим стандартам якості і вітчизняних аналогів поки не має. Це високотехнологічне підприємство з впровадженою системою безпеки продукції НАССР виготовляє молочну і кисломолочну продукцію для 14 регіонів України та продукцію для мереж закладів «МакДональдз».
ImageПродукція з незбираного молока завжди користуватиметься попитом, адже підпадає під категорію продуктів першої необхідності. Відмова Росії у січні 2006 року від імпорту української тваринницької продукції змусила, нарешті, наші переробні підприємства серйозно зайнятися модернізацією виробництва, поліпшенням якості продукції, розширенням її асортименту та активним пошуком нових ринків збуту. У першу чергу це стосувалося насичення українського внутрішнього ринку якісною молочною продукцією світового рівня, забезпечення наших співвітчизників широкою гамою молочної продукції на різні смаки і фінансові можливості. Налагодження такого виробництва, у свою чергу, стало поштовхом для виходу на ринки зовнішні. Скористалися такою нагодою в Україні півтора десятки потужних компаній, які сьогодні контролюють близько 80% ринку молочної продукції. В основному це іноземні інвестори, присутність яких за теперішніх умов буде суттєво скоригована. Однак серед впливових гравців є й потужні вітчизняні, які обмірковано розбудовували свій бізнес.
Від моменту створення стовідсотково вітчизняний виробничо-торговий холдинг «Терра Фуд» зробив ставку на новітні технології і кваліфікованих фахівців. Нині холдинг має три бізнес-напрямки – молочний, м'ясний і агропромисловий – для яких питання модернізації виробництва і будівництва принципово нових об'єктів були і залишаються головними. Будівництво Білоцерківського молочного комбінату на Київщині компанія розпочала у середині 2006 року. Це перше в історії незалежної України молокопереробне підприємство, яке зведене з нуля у стислі терміни, лише за 2 роки, відповідно до директив Євросоюзу та вимог Міжнародної молочної Федерації. На момент введення в дію першої черги об'єкту кількість вкладень склала понад $31 млн. На сьогодні це одне з небагатьох вітчизняних підприємств, яке пройшло європейський аудит, і продукція якого є конкурентноздатною за умов членства України у СОТ. Цей режимний молочний комбінат можна було б порівняти з центром підготовки космонавтів, де усе обраховано до дрібниць. Закритий технологічний процес виробництва продукції зводить до мінімуму втручання людського і решти зовнішніх факторів, отже робить якість продукції стабільно високою. Проектна потужність комбінату розрахована на переробку 250 тонн молока на добу. Зараз переробляється близько 60 тонн. Сировиною для виготовлення продукції служить молоко вищого і першого ґатунків, яке постачається виключно від сільгосппідприємств в радіусі 200 кілометрів. Серед агровиробників господарства Київщини, Вінниччини, Черкащини, Житомирщини.
– Якщо споживачам із нами легко, то для агропідприємств – постачальників сировини – ми у певному сенсі «складні» клієнти. – пояснює політику БМК голова ради директорів компанії «Терра Фуд» Вадим Чагаровський. – Нас цікавить молоко тільки найвищої якості, бо лише з нього можна отримати продукцію відбірної якості, щоб можна було сміливо дивитися в очі нашим співвітчизникам. Думаю, що запропонована нами закупівельна ціна – 2,5-2,7 грн за літр – може дозволити зробити нашим аграріям ставку на якість молока, зробити його виробництво рентабельним. А це дасть галузі змогу розвиватися навіть за сьогоднішніх складних умов.
До якості сировини на комбінаті ставляться дуже прискіпливо. Всі характеристики молока ретельно перевіряються ще на самій фермі-виробникові. Потім на БМК на стадії приймання якість молока визначається оптичним інфрачервоним аналізатором В 150 («Bentley 150»), який за 25 секунд видає на монітор інформацію про склад сировини (жирність, білок, лактозу, точку замерзання тощо). Лабораторії глибокого аналізу так само оснащені найсучаснішим обладнанням, яке існує на світовому ринку. Дослідження дають змогу визначати мікробне число, число соматичних клітин, вміст антибіотиків, радіологічний контроль тощо. Щодо виробничих резервуарів, до яких належать і молоковози, для мийки та дезинфекції разом з компанією «Еколаб» розроблено спеціальну методику задля забезпечення чистоти обладнання та цехів. Спеціальна система «UltraClin» забезпечує хімічне та мікробіологічне очищення повітря у виробничих приміщеннях. Усі виробничі процеси максимально комп'ютеризовані.
Прогресивні технології і щадний режим обробки сировини, зокрема інфузія і ультрафільтрація, а також спеціальна рецептура дають змогу максимально зберігати цілющі властивості молока, залишити його більш природним, не застосовувати консервантів. Для виробництва кисломолочної продукції на підприємстві використовуються закваски світового лідера галузі – датської фірми «Крістіан Хансен» («Chr.Hansen»). В асортименті Білоцерківського комбінату повний спектр цільномолочних продуктів для всіх поколінь під загальним брендом «MilkLife»: молоко, кефір, ряжанка, сметана, йогурти. Продукція м'якої сирної групи – зернистий сир у вершках «Cottage Cheese» і «Фета» – вважається делікатесною. І доволі капризною у виробництві, бо вимагає ретельного дотримання технологій, тому в Україні є небагато охочих її випускати. Молочна продукція преміум-класу для заможних споживачів випускається під ТМ «Premialle» у скляній пляшці, яка краще інших упаковок зберігає корисні властивості молока. Для середнього сегменту БМК пропонує традиційні продукти щоденного вжитку «Біла лінія» у ПЕТ-пляшці, яку «видувають» безпосередньо перед фасуванням. Для сирної групи і сметани призначена пластикова тара. У плівці виготовляється продукція економ-сегменту під брендом «100 корів». Особливої гордості і відповідальності фахівцям БМК надає співпраця з всесвітньо відомою мережею ресторанів швидкого харчування «МакДональдз». Критерії вибору, які застосовує ця компанія до постачальників молочних сумішей, є дуже жорсткими щодо якості, безпеки та органолептичних властивостей продукції. Тому їх усі було враховано ще на час проектування молококомбінату, і сьогодні «МакДональдз» отримує від БМК суміші для морозива та молочних коктейлів. Незабаром комбінат планує виробництво продукції дитячого харчування – молоко, кефір, йогурт ТМ «BabyLife». Цей напрямок діяльності коштуватиме компанії близько €1,6 млн. Потужність пакувальної лінії щодоби становитиме 8 тис. одиниць «ТетраПак» об`ємом 200-250 гр. Сьогодні на підприємстві працює 230 чоловік, в основному з Білоцерківського району. Середній вік робітників – 35 років. Більшість спеціалістів підвищували свою кваліфікацію за кордоном, і тепер мають можливість реалізувати набуті навички на українському підприємстві міжнародного рівня. У планах компанії «Терра Фуд» – продовження розбудови, нарощування власного виробництва високоякісного молока, збільшення об'ємів переробки і подальше освоєння внутрішнього ринку. Цілком реальним є вихід на ринки зовнішні. З цією метою до кінця 2010 року планують збудувати другу чергу Білоцерківського молококомбінату. Загальна потужність переробки підприємством молока становитиме 400 тонн на добу, а виготовлення готової продукції – в межах 42 тисяч тонн на рік. У компанії упевнені, що ми здолаємо і теперішню економічну кризу, якщо переглянемо свої амбіції і просто почнемо наполегливо працювати.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: