Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗЕЛЕНА АЛЬТЕРНАТИВА АБО НЕ ВСІ В ЗАХВАТІ ВІД ПОЯВИ КОНКУРЕНТІВ НА ЕНЕРГЕТИЧНОМУ РИНКУ
Повний текст у друкованій версії Енергетика — як повітря: непомітна, але необхідна....
У КИЄВІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ НОВИЙ СОРТ ТЮЛЬПАНІВ ДЖАМАЛА
Уперше в історії новий сорт тюльпанів голландської селекції виведено на честь жительки України —...
МОЛОКО ПО РІЗНІ БОКИ ВИМЕНІ
Нинішні закупівельні ціни не влаштовують і дивують українських виробників молока. За словами...
ВІТЧИЗНЯНИЙ УРОЖАЙ-2017: БИТВА НА ДВА ФРОНТИ. І НЕ ТІЛЬКИ
Повний текст у друкованій версії Станом на 5 квітня 2017 року Україна експортувала 34,13 млн...
ОЖИНА — НЕ ПРОСТО НІШЕВА ЯГОДА
Повний текст у друкованій версії Продовжуємо публікацію матеріалів другої національної...

Наші партнери:

СЛІД ТЕРМІНОВО РЯТУВАТИ МИКОЛАЇВСЬКІ ДОРОГИ!

На сайті офіційного інтернет-представництва Президента України розміщено електронну петицію №22/018957-еп щодо ремонту дорожнього покриття національної траси Н-11 на території Миколаївської області. Автомобільна дорога державного значення Н-11 Дніпропетровськ-Миколаїв уже давно практично непридатна для проїзду. Через величезні вибоїни, відсутність асфальту машини повзуть по цьому «автобану» зі швидкістю 20-30 кілометрів на годину, лавіруючи між гірками й ямами. Але й така обережність не рятує ходову авто від неминучого ремонту.

Іще під час виборчої кампанії на виборах до Верховної Ради України Андрій Вадатурський дав слово вирішити проблему свого округу і, будучи обраним народом, почав працювати над тим, щоби слово перетворити на справу.

Перш ніж приступити до вирішення проблеми, було проведено аналіз із метою вивчити причини такого плачевного стану дороги. Проводилися консультації з представниками «Укравтодору» та Міністерства інфраструктури. Численні зустрічі з місцевою владою допомагали глибше побачити суть проблеми, але результатів не давали. Організовувалися виїзди до послів європейських країн, направлялися письмові звернення з проханням надати допомогу у вирішенні проблеми. Вивчалася і законодавча база, аналіз якої давав зрозуміти, що без суттєвих змін не обійтися.

Крім підготовки законодавчої бази, яка могла би вирішити проблему в цілому, нардеп неодноразово звертався до вищих інстанцій, щоби прискорити цей процес. І перше таке звернення №VIII-328/0417в від 2 липня 2015 р. було до Міністерства інфраструктури, щоби дізнатися, чи планується виконання ремонтних робіт 2015 року по відновленню дорожнього покриття на ділянці «Казанка-Новий Буг-Баштанка-Миколаїв» автодороги Н-11. У відповіді йшлося про виділення 8 млн грн на ямковий ремонт. Хоча при обстеженні ділянки дороги було визначено, що вищевказана дорога довжиною в 139 кілометрів потребує капітального ремонту.

Через два місяці, 2 вересня, було направлено повторне депутатське звернення №VIII-328/0532в щодо термінового вирішення питання капітального ремонту автодороги Н-11. У відповідь же парламентарій отримав чергову відписку: Мінінфраструктури підтримує необхідність проведення капітального ремонту, але у зв'язку з постійним недофінансуванням дорожньої галузі «Укравтодор» не в змозі реконструювати, будувати і проводити капітальний ремонт. Так що розраховувати можна було тільки на ямковий ремонт. І питання знову залишилося невирішеним.

Велася робота по просуванню ініційованого А.Вадатурським законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення Державного дорожнього фонду», який найближчим часом буде розглянутий у парламенті. Зареєстрований він був 9 вересня 2015 р. Незважаючи на те, що Міністерство фінансів виступило проти його прийняття, представники профільного комітету Верховної Ради з питань бюджету підтримали його, зробивши висновок, що цей проект може стати основою для комплексного вирішення ситуації, яка склалася у всій дорожній галузі України.

Паралельно з цим Андрій Вадатурський вів переговори з керівництвом Світового банку і 15 вересня направив чергове звернення №VIII-328/0558в до Мінінфраструктури — цього разу з проханням включити трасу Н-11 Миколаїв-Дніпропетровськ до переліку доріг, які потребують невідкладної реконструкції за рахунок коштів Світового банку. Отримана відповідь говорить про те, що пропозицію буде враховано.

Не бачачи особливого просування у вирішенні питання, 21 вересня А.Вадатурський направив звернення №VIII-328/0571-1в безпосередньо Президенту України, щоб він посприяв у виділенні коштів на ремонт дороги. Відповідь надало Міністерство інфраструктури. Знову-таки, пославшись на відсутність необхідних коштів для фінансування дорожньої галузі, воно запропонувало як варіант джерела фінансування ремонтних робіт на даній дорозі залишок кредитних коштів, залучених «Укравтодором» у попередні періоди. Загальна сума коштів, про які йшла мова, становила 3,6 млрд грн. У своєму наступному запиті №VIII-328/0639в нардеп попросив використовувати цей залишок коштів на ремонт Н-11, але у відповідь отримав лише рекомендацію звернутися до Мінінфраструктури і «Укравтодору» щодо внесення Н-11 до переліку об'єктів, затверджених Кабінетом Міністрів України. Прислухавшись до рекомендації, нардеп так і зробив, але очікуваного результату не отримав.

Перебуваючи з візитом у Миколаєві 16 жовтня, Президент України Петро Порошенко вчергове дав вказівку безпосередньо міністру інфраструктури Андрію Пивоварському негайно вирішити назрілу проблему. При цьому Глава держави пообіцяв, що Кабінет Міністрів найближчим часом виділить 52 млн грн на зазначені цілі. Цю добру новину людям повідомив губернатор області Вадим Меріков. Однак Кабмін не квапився виділяти обіцяні кошти.

Тим часом народ утомився чекати реальних дій влади. Не знаходячи іншого шляху вирішення проблеми, 20 листопада 2015 р. жителі м. Новий Буг просто заблокували дорогу. У ті дні Андрій Вадатурський за вже сформованою традицією проводив виїзні прийоми і зустрічі на своєму 130-му окрузі, в тому числі і в Новому Бузі. Дізнавшись про акцію протесту, він прибув на місце її проведення, щоб залагодити конфлікт, і прийняв позицію людей, розуміючи, що це крик їхньої душі. Для нього було важливо не тільки зупинити блокування траси, але і зробити все від нього залежне, щоби не допустити повторення ситуації. У результаті діалогу люди погодилися зупинити акцію протесту в очікуванні реальних дій, в надії на те, що їхні вимоги будуть почуті і виконані.

Одна з озвучених ними вимог стосувалася кадрових змін у керівництві Служби автомобільних доріг Миколаївської області. Постійно аналізуючи роботу цієї структури і приходячи до висновку про її неефективність, парламентарій навіть запропонував дві кандидатури на посаду її голови. Згодом начальник Служби автодоріг в області Валерій Блошенко був все ж таки звільнений. Але чи відповів він за те, в якому стані опинилася дорога? Чи відповість? Питання відкрите.

Тим часом дорогу почали ремонтувати у борг. Варто відзначити, що про якість проведених робіт, за які все одно доведеться розраховуватися бюджетними грошима, говорити не доводиться. Продовжуючи спроби домогтися виділення необхідних коштів на якісний ремонт дороги, 11 грудня 2015 р. Андрій Вадатурський в парламенті передав Прем'єр-міністру України Арсенію Яценюку своє звернення, прикріпивши до нього лист від жителів Новобузького району з зібраними 2900 підписами.

Також нардеп подав поправку до розгляду у другому читанні Комітетом Верховної Ради з питань бюджету проекту Закону «Про внесення зміни до Бюджетного кодексу України щодо експерименту в Одеській, Волинській та Львівській областях з фінансування реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення», з пропозицією доповнити його положенням про фінансування реконструкції, поточного ремонту автомобільної дороги державного значення Дніпропетровськ-Миколаїв (Н-11). Профінансувати ці роботи Андрій Вадатурський пропонував за рахунок 50% суми перевиконання загального обсягу щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів, що стягуються при митному оформленні товарів на території Миколаївської області, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів. Але, на жаль, зазначену поправку профільний комітет спочатку відхилив. 21 грудня, коли вже всім стало зрозуміло, що проект працює на прикладі інших областей, положення повторно було зареєстровано.

Парламентарій виконав велику роботу. Але, розуміючи складність проблеми і свою відповідальність перед жителями району, 21 грудня 2015 р. Андрій Вадатурський паралельно з вищезазначеними проектами зареєстрував на сайті офіційного інтернет-представництва Президента України електронну петицію про виділення коштів на капітальний ремонт автодороги Н-11 Миколаїв-Дніпропетровськ.

 

Петицію №22/018957-еп оприлюднено на офіційному інтернет-представництві Президента України, і тепер все в руках суспільства, оскільки почався збір підписів на її підтримку.

Закликаємо всіх небайдужих підтримати ініціативу Андрія Вадатурського, підписавши петицію, яка доступна за посиланням: https://petition.president.gov.ua/petition/18957.

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: