Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...
Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та...
ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ
Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а...
«НІБУЛОН» ІНВЕСТУЄ ПОНАД 5,5 МЛРД ГРН В ІНФРАСТРУКТУРУ УКРАЇНИ
Лідер аграрного ринку сільгосппідприємство «НІБУЛОН» має намір у найближчі кілька років вкласти...
РЕГУЛЯРНІ ПАСАЖИРСЬКІ РЕЙСИ ВОДНИМ ТРАНСПОРТОМ ВІДКРИТО!
13-14 травня компанія «НІБУЛОН» запустила регулярні пасажирські перевезення за маршрутами...
ВІДРОДЖЕННЯ СУДНОБУДУВАННЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МИКОЛАЄВА!
Коли в серпні 2009-го сільгосппідприємство «НІБУЛОН» спускало на воду перші чотири несамохідні...

Наші партнери:

ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ ДАВ СТАРТ ПРОГРАМІ ВІДРОДЖЕННЯ СУДНОПЛАВСТВА ПІВДЕННИМ БУГОМ

16 жовтня 2015 року Президент України Петро Порошенко взяв участь у доленосній для країни події — у Миколаєві на суднобудівно-судноремонтному заводі ТОВ СП "НІБУЛОН" він урочисто відкрив розроблену компанією та затверджену на державному рівні програму відродження судноплавства річкою Південний Буг.

Глава держави разом із генеральним директором компанії, Героєм України Олексієм Вадатурським дав старт першому каравану у складі буксиру проекту 121 «Кременчуцький» із новозбудованим несамохідним судном NBL-025, який відправився за зерном нового урожаю на перевантажувальний термінал філії «Новоодеська» ТОВ СП «НІБУЛОН» на Південному Бузі.

Також Президент України заклав нове та спустив на воду новозбудоване несамохідне судно «НІБУЛОНу».

Президент не міг оминути цю значущу подію в рамках робочої поїздки до Одеської та Миколаївської областей. Главу держави на суднобудівно-судноремонтному заводі ТОВ СП «НІБУЛОН» радо зустрічав численний трудовий колектив підприємства, а також працівники компанії та представники виконавчої та законодавчої влади, численні ЗМІ. Петро Порошенко добре обізнаний з діяльністю «НІБУЛОНу» і не вперше відвідує суднобудівно-судноремонтний завод компанії.

Цього жовтневого дня у складі першого каравану організованих перевезень сільгосппродукції Південним Бугом відправився буксир «Кременчуцький» (проекту 121), в урочистій закладці якого 21 серпня 2014 року Президент брав участь, а також несамохідне судно NBL-025, які вийшли у свій перший рейс. Ці обидва судна збудовано на власному суднобудівно-судноремонтному заводі компанії, єдиному працюючому підприємстві галузі в Миколаєві.

Наступним кроком став урочистий спуск на воду чергового несамохідного судна NBL-026 (проекту NBL91).

Також під час заходу було закладено нове несамохідне судно NBL-027 (проекту NBL91) водотоннажністю 3750 тонн. Петро Порошенко та Олексій Вадатурський закріпили символічну табличку на секції майбутнього судна.

Біля інформаційного стенду Главу держави і всіх присутніх з проектом ознайомив Олексій Вадатурський. Він зазначив, що компанія вісім років «пробивала» у владних кабінетах проект днопоглиблення, але не могла отримати на це дозвіл. І лише зараз, з приходом нової влади, це стало можливим. Звертаючись до Президента, Олексій Опанасович наголосив: «Ми сьогодні започатковуємо офіційні перевезення річкою Південний Буг, суднами, які ми з Вами закладали. Що це дає для Миколаївщини і для України? Це мільйон тонн перевезень зернових і мільйон тонн перевезень будівельних матеріалів річковим транспортом. З доріг Миколаївщини буде знято близько 50 тис. вантажних автомобілів».

Вітаючи колектив «НІБУЛОНу» з новим трудовим звершенням, Президент Петро Порошенко наголосив: «Ми відновимо нашу економіку, ми відновимо наше виробництво, ми відновимо нашу промисловість. Я не вперше на вашому заводі, і кожний мій приїзд сюди ви відзначаєте черговою важливою трудовою перемогою, новим етапом становлення українського суднобудування, машинобудування та логістики. Надзвичайно важливо, що у таких умовах «НІБУЛОН» будує, інвестує, створює робочі місця, платить податки. Ви забезпечуєте зростання експорту української продукції, надходження валюти в Україну, забезпечуєте сильну присутність України на ринках усього світу. Ми маємо зробити все, аби не лише іноземні інвестори відчули переваги інвестиційного клімату. Ми маємо змінити податкове законодавство, яке би забезпечувало стимулюючу роль інвестицій українських інвесторів у розвиток власного виробництва», — підкреслив Глава держави.

Президент наголосив, що дав доручення відновити річковий флот держави, бо лише таким чином можна забезпечити зростання експортного потенціалу України і конкурентоздатність української продукції. Петро Порошенко підкреслив, що відновити українські дороги можливо лише за умови, коли буде дано «зелене світло» каботажному судноплавству, і він особисто вдячний Олексію Вадатурському за проведену важливу роботу.

Миколаївська область — південний морський та річковий форпост країни. Крім того, цьогоріч область учергове підтвердила свій статус житниці України, намолотивши рекордний урожай зернових — три мільйони тонн. Однак урожай мало виростити і зібрати, його слід перевезти і зберегти. Визначальною в цьому питанні є її величність логістика. Так склалося в усьому світі, і Україна до цього також прийшла, що кінцева ефективність виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції визначається ефективною логістикою. Бо можна вигідно виростити зерно, але дорого його перевезти, і це транспортне здорожчання просто «з'їсть» увесь позитив, отриманий на полі.

Тому компанія «НІБУЛОН» як один із лідерів вітчизняного АПК поступово і наполегливо з 2009 року втілює національний інвестиційний проект з відродження внутрішніх річок Дніпро та Південний Буг як транспортних артерій країни. Невід'ємною складовою цього проекту є відродження судноплавства Південним Бугом.

Він, зокрема, включає поліпшення судноплавних умов водних шляхів річки Південний Буг від Вознесенська до Миколаєва. Це означатиме її відродження та черговий крок до утвердження України як морської держави, відкриття Південного Бугу для інвесторів, зменшення вартості перевезення вантажів водним транспортом, зниження навантаження на залізничні шляхи та автомобільні магістралі, зниження техногенного впливу на навколишнє природне середовище, створення нових робочих місць, вирішення питань створення та забезпечення сучасних умов безпеки судноплавства.

Роботи розпочнуться вже наприкінці жовтня 2015 року, а загальна довжина ділянки поліпшення судноплавних умов складе 31,3 км. Після проведення робіт, загальна вартість яких складатиме близько 100 млн грн, глибину суднового ходу буде збільшено до 2,9 м (на ділянці м.Миколаїв — м.Нова Одеса) та до 2,65 м (на ділянці м.Нова Одеса — м.Вознесенськ), а ширину суднового ходу — до 40 м.

Ще однією ланкою проекту є розбудова власного вантажного флоту, яка передбачає будівництво у 2015-2018 роках на суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» самохідного плавучого крана, 7 несамохідних суден проектів NBL-91 та В2000, 4 несамохідних суден проекту 90М, двох багатоцільових морських буксирів потужністю 3500 к.с. і 5000 к.с., роз'їзного судна та несамохідного плавучого крана з мобільним грейферним перевантажувачем.

Реалізація суднобудівної програми доведе перевезення тільки зернових річкою Дніпро до 2 млн тонн, а Південним Бугом — до 1 млн тонн, що складає до 50% від загального обсягу експорту зернових компанією. Таким чином, ми отримаємо результати на рівні показників США. Це розвантажуватиме понад 250 залізничних вагонів та зніматиме з вітчизняних доріг понад 600 великовантажних автомобілів на добу.

Окрім цього, компанією «НІБУЛОН» разом із підрядними організаціями завершено перший етап будівництва перевантажувального термінала в с. Біленьке Запорізької області (фінішувало будівництво вантажного причалу).

Наприкінці жовтня стартує будівництво терміналу в с. Бузьке Вознесенського району Миколаївської області, котрий стане третім потужним об'єктом транспортної інфраструктури компанії для зберігання і перевантаження зерна на Миколаївщині (після головного зернового терміналу у м.Миколаєві та перевантажувального терміналу у м.Нова Одеса). Кількість працюючих — майже 100 чоловік. Обсяг зберігання зерна — 76 тис. тонн. Потужність сушарок — 4 тис. тонн на добу. Потужність відвантаження на водний транспорт — 12 тис. тонн на добу. На терміналі буде зведено причал довжиною 105 м і шириною 18 м, на якому буде встановлено суднонавантажувальну машину та інше обладнання для завантаження несамохідних суден (виробництва компанії «TELESTACK», Великобританія).

По завершенні будівництва переваги від співпраці з компанією «НІБУЛОН» відчують сільгосптоваровиробники, які працюють у Вознесенському і сусідньому районах. Аграрії зможуть напряму, без посередників і додаткових транспортних витрат, поставляти вирощену продукцію на підприємства компанії «НІБУЛОН».

У планах компанії — збудувати надпотужний елеватор на Уманщині вартістю $15 млн з оборотністю до 200 тис. тонн зернових на рік, завдяки якому буде обслуговуватися три області.

«Впевнений в тому, що Україна, маючи таких виробничників, такі колективи, таку команду буде країною, де всім нам хочеться жити. Бо ми її дуже любимо. Ми обов'язково переможемо!», — наголосив Президент України Петро Порошенко.

 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: