Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗЕЛЕНА АЛЬТЕРНАТИВА АБО НЕ ВСІ В ЗАХВАТІ ВІД ПОЯВИ КОНКУРЕНТІВ НА ЕНЕРГЕТИЧНОМУ РИНКУ
Повний текст у друкованій версії Енергетика — як повітря: непомітна, але необхідна....
У КИЄВІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ НОВИЙ СОРТ ТЮЛЬПАНІВ ДЖАМАЛА
Уперше в історії новий сорт тюльпанів голландської селекції виведено на честь жительки України —...
МОЛОКО ПО РІЗНІ БОКИ ВИМЕНІ
Нинішні закупівельні ціни не влаштовують і дивують українських виробників молока. За словами...
ВІТЧИЗНЯНИЙ УРОЖАЙ-2017: БИТВА НА ДВА ФРОНТИ. І НЕ ТІЛЬКИ
Повний текст у друкованій версії Станом на 5 квітня 2017 року Україна експортувала 34,13 млн...
СУДНОБУДІВНИКИ ПРОТИ АНТИУКРАЇНСЬКОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»
3 березня у стінах Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова відбулося...

Наші партнери:

ЗУСИЛЛЯМИ АГРАРІЇВ ВІЙСЬКОВИЙ БЕНЗОВОЗ ЗНОВУ В СТРОЮ

Начальник відділу транспорту Віталій Сахно, слюсар-ремонтник Богдан Вінник,  представник Переяслав-Хмельницького РВК Дем’ян Каратоянов, автоелектрик Іван Гончаренко, слюсар-ремонтник Микола Терещенко, начальник ремонтного цеху Олександр Онищенко, слюсар-ремонтник Сергій Борисовець На тиждень раніше обіцяного, 23 вересня, аграрії «Ниви Переяславщини» передали воякам капітально відремонтований КамАЗ-бензовоз.

«Іржавий, з неробочим двигуном і пробитою бочкою, цей, так би мовити, «бензовоз» був на колесах, але не на ходу — ми його до себе на відновлення тралом притягли», — розповідає начальник ремонтного цеху СП ТОВ «Нива Переяславщини» Олександр Онищенко.

У військовій частини Білоцерківського району на Київщині на балансі перебуває ще багато транспортного непотребу. З перших днів збройного конфлікту все, що можна було реанімувати, військовики ремонтували власними силами. Купувати нові деталі коштів не було, тому складали транспорт із наявного і негайно відправляли на передову. Але ж фронтові потреби не меншають — транспорт потрапляє під обстріли, рухається бездоріжжям і доволі швидко виходить із ладу.

За кермом бензовоза Олександр Довгий, представник Переяслав-Хмельницького РВКЗрозуміло, говорить наш співрозмовник, що у військових не було належної кількості спеціалістів і відповідно обладнаних майстерень, можливості купувати нові деталі тощо. Тому бізнес охоче зголосився їм у цьому допомогти, і «Нива Переяславщини» звернулася з такою ініціативою до військкомату. Наголосимо, що торік весною вона вже передала Збройним Силам свої дві ходові вантажівки МАЗ і КамАЗ із напівпричепами.

«Ми зупинилися саме на КамАЗі, — веде далі Олександр Онищенко, — бо у нас у господарстві працює чимало таких вантажівок, і ми можемо їх належним чином обслуговувати у власному ремонтному цеху. Тож у липні цього року з усього цього транспортного «кладовища» військової частини ми вибирали «кращий» бензовоз і власними силами за півтора місяці зробили з нього практично новий. Упродовж останнього тижня, що він готовий, проводилися його випробування, навіть екстремальні — наїздили ним майже 150 кілометрів, аби переконатися, що він не підведе».

Слюсар-ремонтник Микола Терещенко, електрогазозварник Олександр Терек, слюсар-ремонтник Олег ЦимбалВиробничі підрозділи сільськогосподарської асоціації «Нива Переяславщини» містяться в різних районах Київщини: крім свинокомплексів, у яких утримується 180-тисячне поголів'я, компанія обробляє 23 тис. га землі. Вона повністю забезпечена сільгосптехнікою для виконання замкнутого циклу польових робіт, і вся ця машинерія ремонтується і обслуговується централізовано в ремонтній майстерні с.Нова Оржиця Згурівського району. Тут майстри ремонтної справи вантажівку практично розібрали до кожного болтика, все було перебрано, замінено і змазано. Над автівкою чаклували майже всі спеціалісти, переважно це були слюсарі-ремонтники: Віктор Крупина, Богдан Вінник, Іван Гончаренко, Микола Терещенко. Ними зроблено капітальний ремонт двигуна, відновлене електрообладнання, паливна і пневматична система, видалена вся іржа, замінена резина, заварена бочка, яка до ремонту була схожа на друшляк, тощо.

Токар Володимир Бровко Відтак капітально відремонтований КамАЗ-бензовоз знову повертається до рідної військової частини і незабаром приступить до служби на передовій. А від редакції «Агропрофі» до наших захисників у зону АТО відправиться коробка із солодощами.

 

 

 

 

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: