Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ДОРОГА, ВИНАЙДЕНА РАНІШЕ ЗА КОЛЕСО
Господар води Для тих, хто вже за часів незалежної України використовував річку як транспортну...
НАВЧАННЯ МАЄ ВИПЕРЕДЖАТИ РОЗВИТОК...
Хочете, щоби ваші діти втілили прадавню батьківську мрію жити краще, щоби стали щасливими та...
НІБУЛОНІВСЬКИЙ ФЛОТ ОЧІКУЄ НА СУТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ
На суднобудівно-судноремонтному заводі «НІБУЛОН» триває зведення двох буксирів проекту 121М, а...
У НОВИЙ НАВІГАЦІЙНИЙ СЕЗОН — ІЗ НОВИМИ СИЛАМИ
«НІБУЛОН» продовжує розвантажувати автомобільні шляхи України. З перших днів відкриття навігації...
ПРАВО НА БЕЗВІЗ,АБО РОЗЛУЧЕННЯ З РАДЯНСЬКОЮ ІМПЕРІЄЮ
Ніколи не думав, що скажу це, але я люблю бюрократію. Тільки бюрократію не українську, а...

Наші партнери:

«НІБУЛОН» продовжує реалізацію інвестпроекту у Запорізькій області

Набирає обертів будівництво перевантажувального термінала компанії в селі Біленьке на березі Дніпра

Донедавна тут, на правому березі Дніпра, що за 25 кілометрів на південь від Запоріжжя, панували чагарники довкола напівруїн старого зерносховища. А нині вже вимальовуються перші обриси майбутнього високотехнологічного комплексу з приймання, зберігання і відвантаження зерна. Адреса чергового річкового термінала компанії «НІБУЛОН» – село Біленьке Запорізького району Запорізької області.

Один із початкових етапів будівництва – зведення причалу. За своїм типом і характеристиками він не відрізнятиметься від тих, що вже збудовані і експлуатуються компанією у різних придніпровських регіонах та у Новій Одесі. Але він матиме і свої особливості. Так, за проектом він такий самий, як і причал на терміналі у Переяславі-Хмельницькому, що на Київщині.

«Через складний рельєф місцевості необхідно виконати значні обсяги земляних робіт, – інформує інженер з нагляду за будівництвом виробничого сектору відділу капітального будівництва ТОВ СП «НІБУЛОН» Олександр Литвинов. – Місцевість характерна високим берегом, нерівна, з пагорбами різної висоти. До того ж, ця прибережна територія заросла деревами, чагарником, бур'янами. Потрібно знизити природний рельєф на рівні 6 метрів, щоб забити металеві шпунти і далі виконати весь обсяг бетонних і залізобетонних робіт». Упродовж останніх кількох років компанія «НІБУЛОН» була єдиною в Україні, яка будувала нові причали. Теперішній, в Біленькому, належить до розряду типових: 105,8 м завдовжки, 17 м шириною, триколійна лінія для руху навантажувальної техніки, бетонне покриття з усіма необхідними комунікаціями. Сам майбутній комплекс розрахований на зберігання 55 тис. тонн зерна, річна потужність – 450 тис. тонн, можливості сушіння – 4 тис. тонн на добу.

Наразі триває демонтаж старих приміщень та початок будівництва. Один із першочергових етапів – будівництво причалу на березі Дніпра«Особливість у тому, – розповідає заступник генерального директора компанії з будівництва Сергій Беседін, – що всі роботи розпочалися у широкому комплексі. На спорудженні причалу – земельні і монтажні, почали вертикальне планування. Далі за графіком – будівництво ПТ та адміністративно-лабораторного корпусу, дещо пізніше – технологічний блок усього комплексу: ємкості для зберігання і сушіння зерна, транспортні галереї… При цьому одночасно виконуються демонтажні роботи. 20 років тому тут ще було зерносховище – довгі склади з добротними стінами. Це потрібно розібрати – справа трудомістка, обсяг робіт чималий. Усі старі споруди будуть демонтовані, стоїть завдання до 1 січня 2015 року повністю підготувати майданчик для спорудження нових запроектованих об'єктів. Ніяких сторонніх організацій чи окремих людей до цього не залучаємо – тут працюють наші співробітники з філій «Кам'янка-Дніпровська», «Снігурівська» та ТОВ «Колосівський елеватор», загалом до 20 чоловік. Таким чином, забезпечуємо зайнятість працівників у міжсезоння».

Сергій Васильович підкреслив іще одну особливість споруджуваного об'єкта: під'їзду та дороги до майбутнього термінала нині практично не існує. Колишнє підприємство припинило існування зо два десятки років тому, відтак дорога перетворилася на суцільну яму. Отже і тут належить провести великий обсяг робіт.

На будівництві причалу працює миколаївська будівельна організація ТОВ «Гідротехнологія». Її фахівці мають чималий досвід співпраці з «НІБУЛОНом»: іще свіже в пам'яті створення причальної інфраструктури у Новій Одесі, Козацькому, Переяславі-Хмельницькому. Зараз у Біленькому працює близько 40 фахівців цієї компанії.

З кожним днем картина будівництва змінюється, зростають обсяги виконаних робіт. Силами підрядних організацій виконано дві третини запланованого обсягу земляних робіт. Такий же показник і по забиванню металічного шпунта, на який кріпитиметься арматурний каркас під бетонування. А паралельно здійснюється заповнення щебенево-гранітним баластом.

Попереду зима, погіршення погодних умов, отже, й ускладнення умов роботи будівельників. Та і сьогодні регулярно доводиться вирішувати питання з електроенергією. Ще одне питання – розташування поруч старих очисних споруд. Його слід вирішувати із сільською радою. А взагалі, переконані будівельники, досвід попереднього будівництва нібулонівських підприємств – найперша і найнадійніша гарантія подолання всіх проблем. І це обов'язково підтвердиться у Біленькому.

…Ще наприкінці ХVIII століття у Біленькому були збудовані водна пристань і хлібні склади. Поміщик Каменський, який володів тут 20-ма тисячами десятин, чудово розумів, яку величезну вигоду приносив торговельний водний шлях, що поєднував село з центральними губерніями та Чорноморським узбережжям. Сьогодні цю ідею на практиці і на сучасному рівні успішно відроджує компанія «НІБУЛОН».

 

 

За інф. прес-центру компанії «НІБУЛОН». Фото компанії «НІБУЛОН»

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: