Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЗЕЛЕНА АЛЬТЕРНАТИВА АБО НЕ ВСІ В ЗАХВАТІ ВІД ПОЯВИ КОНКУРЕНТІВ НА ЕНЕРГЕТИЧНОМУ РИНКУ
Повний текст у друкованій версії Енергетика — як повітря: непомітна, але необхідна....
У КИЄВІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ НОВИЙ СОРТ ТЮЛЬПАНІВ ДЖАМАЛА
Уперше в історії новий сорт тюльпанів голландської селекції виведено на честь жительки України —...
МОЛОКО ПО РІЗНІ БОКИ ВИМЕНІ
Нинішні закупівельні ціни не влаштовують і дивують українських виробників молока. За словами...
ВІТЧИЗНЯНИЙ УРОЖАЙ-2017: БИТВА НА ДВА ФРОНТИ. І НЕ ТІЛЬКИ
Повний текст у друкованій версії Станом на 5 квітня 2017 року Україна експортувала 34,13 млн...
СУДНОБУДІВНИКИ ПРОТИ АНТИУКРАЇНСЬКОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»
3 березня у стінах Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова відбулося...

Наші партнери:

«НІБУЛОН» продовжує реалізацію інвестпроекту у Запорізькій області

Набирає обертів будівництво перевантажувального термінала компанії в селі Біленьке на березі Дніпра

Донедавна тут, на правому березі Дніпра, що за 25 кілометрів на південь від Запоріжжя, панували чагарники довкола напівруїн старого зерносховища. А нині вже вимальовуються перші обриси майбутнього високотехнологічного комплексу з приймання, зберігання і відвантаження зерна. Адреса чергового річкового термінала компанії «НІБУЛОН» – село Біленьке Запорізького району Запорізької області.

Один із початкових етапів будівництва – зведення причалу. За своїм типом і характеристиками він не відрізнятиметься від тих, що вже збудовані і експлуатуються компанією у різних придніпровських регіонах та у Новій Одесі. Але він матиме і свої особливості. Так, за проектом він такий самий, як і причал на терміналі у Переяславі-Хмельницькому, що на Київщині.

«Через складний рельєф місцевості необхідно виконати значні обсяги земляних робіт, – інформує інженер з нагляду за будівництвом виробничого сектору відділу капітального будівництва ТОВ СП «НІБУЛОН» Олександр Литвинов. – Місцевість характерна високим берегом, нерівна, з пагорбами різної висоти. До того ж, ця прибережна територія заросла деревами, чагарником, бур'янами. Потрібно знизити природний рельєф на рівні 6 метрів, щоб забити металеві шпунти і далі виконати весь обсяг бетонних і залізобетонних робіт». Упродовж останніх кількох років компанія «НІБУЛОН» була єдиною в Україні, яка будувала нові причали. Теперішній, в Біленькому, належить до розряду типових: 105,8 м завдовжки, 17 м шириною, триколійна лінія для руху навантажувальної техніки, бетонне покриття з усіма необхідними комунікаціями. Сам майбутній комплекс розрахований на зберігання 55 тис. тонн зерна, річна потужність – 450 тис. тонн, можливості сушіння – 4 тис. тонн на добу.

Наразі триває демонтаж старих приміщень та початок будівництва. Один із першочергових етапів – будівництво причалу на березі Дніпра«Особливість у тому, – розповідає заступник генерального директора компанії з будівництва Сергій Беседін, – що всі роботи розпочалися у широкому комплексі. На спорудженні причалу – земельні і монтажні, почали вертикальне планування. Далі за графіком – будівництво ПТ та адміністративно-лабораторного корпусу, дещо пізніше – технологічний блок усього комплексу: ємкості для зберігання і сушіння зерна, транспортні галереї… При цьому одночасно виконуються демонтажні роботи. 20 років тому тут ще було зерносховище – довгі склади з добротними стінами. Це потрібно розібрати – справа трудомістка, обсяг робіт чималий. Усі старі споруди будуть демонтовані, стоїть завдання до 1 січня 2015 року повністю підготувати майданчик для спорудження нових запроектованих об'єктів. Ніяких сторонніх організацій чи окремих людей до цього не залучаємо – тут працюють наші співробітники з філій «Кам'янка-Дніпровська», «Снігурівська» та ТОВ «Колосівський елеватор», загалом до 20 чоловік. Таким чином, забезпечуємо зайнятість працівників у міжсезоння».

Сергій Васильович підкреслив іще одну особливість споруджуваного об'єкта: під'їзду та дороги до майбутнього термінала нині практично не існує. Колишнє підприємство припинило існування зо два десятки років тому, відтак дорога перетворилася на суцільну яму. Отже і тут належить провести великий обсяг робіт.

На будівництві причалу працює миколаївська будівельна організація ТОВ «Гідротехнологія». Її фахівці мають чималий досвід співпраці з «НІБУЛОНом»: іще свіже в пам'яті створення причальної інфраструктури у Новій Одесі, Козацькому, Переяславі-Хмельницькому. Зараз у Біленькому працює близько 40 фахівців цієї компанії.

З кожним днем картина будівництва змінюється, зростають обсяги виконаних робіт. Силами підрядних організацій виконано дві третини запланованого обсягу земляних робіт. Такий же показник і по забиванню металічного шпунта, на який кріпитиметься арматурний каркас під бетонування. А паралельно здійснюється заповнення щебенево-гранітним баластом.

Попереду зима, погіршення погодних умов, отже, й ускладнення умов роботи будівельників. Та і сьогодні регулярно доводиться вирішувати питання з електроенергією. Ще одне питання – розташування поруч старих очисних споруд. Його слід вирішувати із сільською радою. А взагалі, переконані будівельники, досвід попереднього будівництва нібулонівських підприємств – найперша і найнадійніша гарантія подолання всіх проблем. І це обов'язково підтвердиться у Біленькому.

…Ще наприкінці ХVIII століття у Біленькому були збудовані водна пристань і хлібні склади. Поміщик Каменський, який володів тут 20-ма тисячами десятин, чудово розумів, яку величезну вигоду приносив торговельний водний шлях, що поєднував село з центральними губерніями та Чорноморським узбережжям. Сьогодні цю ідею на практиці і на сучасному рівні успішно відроджує компанія «НІБУЛОН».

 

 

За інф. прес-центру компанії «НІБУЛОН». Фото компанії «НІБУЛОН»

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: