Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ВИРОБНИЦТВО ХАРЧІВ ЯК МИСТЕЦТВО ТА ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ
Як зазначають організатори (ДП «Прем'єр Експо» (Україна) и ITEGroupPlc. (Великобританія)),...
ЮВІЛЕЙ ХЛІБОРОБА. ДМИТРУ МОТОРНОМУ — 90!
Дмитру Костянтиновичу Моторному — хліборобу і життєлюбу від Бога, справжній легенді...
ЗЕМЕЛЬНИЙ АВАНПОСТ
повний текст у друкованій версії видання Як убезпечитися від рейдерів, як переукласти договір...
«МИКОЛАЇВЕЦЬ» УСПІШНО ПРОЙШОВ ХОДОВІ ВИПРОБУВАННЯ
В акваторії річки Південний Буг минулого тижня було успішно проведено ходові випробування...

Наші партнери:

Статті

№ 12 (105), 2 квітня 2010

ImageВЕЛИКОДНІ ВІТАМІНИ, АБО ТЕПЛИЧНИЙ БІЗНЕС В УКРАЇНІ
Великдень, який цьогоріч припав незвично рано – на 4 квітня, – змусив тепличників планувати весняний врожай по-новому. Адже Великодні свята – найбільш очікувані та прибуткові для тих, хто вирощує овочі в закритому ґрунті.
Саме в період Великого посту і особливо на Великдень люди не шкодують грошей на свіжий помідор чи огірок, який так смачно хрумтить до довгоочікуваної ковбаски, сала та крашанок. Уже за 20 днів до Свята починається підвищений попит на тепличну продукцію, коли тримаються справедливі ціни на свіжі овочі. У цей період вітчизняні тепличні підприємства завжди отримують значну частку виручки. Втім, цей Великдень може бути й не таким прибутковим через низку чинників: насамперед, з огляду на минулий рік, економічних.
Адже через постійне зростання ціни на енергоносії, насамперед газ, щороку збільшуються витрати на виробництво, що неминуче призводить до підвищення собівартості продукції. Водночас маємо незахищений від імпортованої продукції внутрішній ринок, що примушує українських виробників продавати продукцію за цінами на межі рентабельності. Це, в свою чергу, призводить до скорочення інвестицій у власний розвиток навіть потужними підприємствами. А тим часом конкуренти з-закордону невпинно розвивають технології.
Крім того, продукція вітчизняних виробників дещо дорожча за імпортовану, наприклад з Туреччини, де кліматичні умови дають змогу вирощувати овочі круглий рік без опалення. І хоча українська продукція, безумовно, перевищує «іммігрантів» за смаковими якостями, 2009 рік показав, що за кризових умов споживачі стали менш перебірливі у цих питаннях.
Та попри все, провідні вітчизняні виробники продовжують затято змагатися за український ринок тепличної городини і, як би пафосно це не звучало, за здоров'я пересічного українського споживача. І в цьому змаганні допомога з боку держави в питаннях здешевлення вартості енергоносіїв, доступу до кредитних ресурсів на прийнятних умовах та спрощеного оподаткування нашим тепличникам необхідна для того, щоб зберегти цю високотехнологічну наукомістку галузь.
Чим живуть сьогодні флагмани тепличної галузі України:
Комбінат "Тепличний"
"Кримтеплиця"
"Уманський тепличний комбінат"
ПЕРШИЙ ВИХІД НОВОГО АГРАРНОГО МІНІСТРА
На свою першу прес-конференцію що відбулася 30 березня ц.р., новопризначений міністр аграрної політики України Микола Присяжнюк прийшов з цілою програмою системного реформування ввіреної йому галузі. Читати далі…
«ГАРЯЧА» ЮРИДИЧНА ЛІНІЯ
26 березня ц.р. в редакції газети «АГРОПРОФІ» стартувала «гаряча» юридична лінія. Телефонували керівники підприємств, чиновники, юристи агрохолдингів і просто «приватні особи». Пропонуємо Вашій увазі відповіді на окремі запитання, що пролунали під час заходу.
ПРИНЦИП «МОВЧАЗНОЇ ЗГОДИ» У ДОЗВІЛЬНИХ ВІДНОСИНАХ
З 1 квітня 2010 року набирає чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», ухвалений Верховною Радою України 11 лютого 2010 року. Певні новели стосуються й діяльності агровиробників. Читати далі…

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: