Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ВИВЕДЕННЯ ДНІПРА З КОМАТОЗНОГО СТАНУ. «НІБУЛОН» готовий убезпечити внутрішні водні шляхи
Нібулон днопоглиблення24 листопада на лімітуючому перекаті «Дніпродзержинські ворота» у Дніпровському водосховищі...
РОЗМАЇТТЯ СМАКІВ НА UKRAINIAN FOOD EXPO
ukrainian food expo23-24 листопада у столичному виставковому центрі «КиївЕкспоплаза» проходила міжнародна виставка...
ЗАГАДКА У ЗАГАДЦІ
Загадки не люблять лише ті, хто не вміє їх розв'язувати, свідчить народна мудрість. Але це про...
ВІД ОБЛАДНАННЯ ДО САДЖАНЦІВ: ПЛОДООВОЧЕВА ВИСТАВКА У ФОРМАТІ B2B
fresh business expo 20175-7 грудня в Києві проходила міжнародна спеціалізована виставка Fresh Business Expo 2017. Вона...
ПДВ ПРИ ЕКСПОРТІ ОЛІЙНИХ: РУХ НА ЧЕРВОНЕ СВІТЛО
Цивілізоване суспільство вирізняє дотримання низки правил, які враховують інтереси всіх його...

Наші партнери:

Статті

№44 (054) 12 грудня 2008

Аграрні ЗМІ, №44АГРАРНІ ЗМІ В УМОВАХ КРИЗИ
Насправді, це велика честь бути аграрним виданням. Бо, крім загальної журналістської майстерності, ти маєш непогано розбиратися у агровиробництві. Треба любити свою справу так само віддано, як селянин любить землю.
До теперішньої кризи сила-силенна випадкових людей «зналася» на аграрній справі. З'явилася така купа друкованої продукції за принципом «сонце бачу – сонце співаю, небо бачу – небо співаю», що просто почала набридати агровиробникові, викликати у нього «алергію». Часто-густо можна було почути, що селянин взагалі перестав читати, бо усі щось намагаються продати, наввипередки рекламують кольорові картинки, викидають на це шалені кошти… а корисної інформації не вистачає.
Отже ті ЗМІ, які жили не по кишені за рахунок «гламурної» реклами, першими підуть з ринку. Так само, як і видання із зарубіжним капіталом, бо невідомо, що і кому тепер треба рекламувати. Втім, агровиробник від цього тільки виграє, бо припиниться рекламне безглуздя. І ті, хто буде просувати якісну продукцію та послуги, і надалі потребуватимуть якісних видань.
З іншого боку, аграрному сектору легше за інші галузі буде втриматися «на плаву». Адже їсти хочеться завжди, і проблема нестачі продуктів харчування у країнах третього світу не зникне. Можна додати, що «непотоплюваність» аграрного сектору залежить ще й від багаторічної звички – ну, звик він працювати в стресових умовах. Отже, навесні, як і раніше, сіятимемо – нікуди не подінемося.
А «Агропрофі», як і раніше, збиратиме актуальну інформацію, їздитиме по господарствах, зустрічатиметься з людьми і викладатиме їхні міркування, думки і досвід, практичні поради на своїх сторінках.
ДВА НА ОДНОГО: З ДВОХ ЗАКОНОПРОЕКТІВ ПЕРЕМІГ УРЯДОВИЙ
Напередодні Новоріччя народні обранці поспішають з прийняттям Державного бюджету на 2009 рік. Аби сформувати необхідну базу для його прийняття, в парламенті було домовлено цей і наступний тиждень присвятити суто розгляду пакету антикризових законів. Читати далі...
ВЕЛИКИЙ «РІЗДВЯНИЙ» РОЗПРОДАЖ
Уряд затвердив переліки господарських товариств і холдингових компаній, державні пакети акцій (частки) яких підлягають продажу, та державних підприємств, що підлягають підготовці до продажу в 2009 році.
ЗГУРІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ КРАЄВИД
Цукровому заводу у райцентрі Згурівка на Київщині поточного року виповнилося 95 років.
Завантажити номер

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Ціни на зернові: