Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ВІТЧИЗНЯНИЙ УРОЖАЙ-2017: БИТВА НА ДВА ФРОНТИ. І НЕ ТІЛЬКИ
Повний текст у друкованій версії Станом на 5 квітня 2017 року Україна експортувала 34,13 млн...
ОЖИНА — НЕ ПРОСТО НІШЕВА ЯГОДА
Повний текст у друкованій версії Продовжуємо публікацію матеріалів другої національної...
СУДНОБУДІВНИКИ ПРОТИ АНТИУКРАЇНСЬКОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ «ПРО ВНУТРІШНІЙ ВОДНИЙ ТРАНСПОРТ»
3 березня у стінах Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова відбулося...
АЧС — ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЛАСНИКА СВИНЕЙ
З 2012 року Україною, на жаль, упевнено поширюється небезпечна для країни африканська чума...
РІК РОБОТИ ЧИННОГО УРЯДУ
Що не кажіть, любимо ми всякого роду ювілеї та річниці, навіть невизначні. От для любителів...

Наші партнери:

Статті

№44 (054) 12 грудня 2008

Аграрні ЗМІ, №44АГРАРНІ ЗМІ В УМОВАХ КРИЗИ
Насправді, це велика честь бути аграрним виданням. Бо, крім загальної журналістської майстерності, ти маєш непогано розбиратися у агровиробництві. Треба любити свою справу так само віддано, як селянин любить землю.
До теперішньої кризи сила-силенна випадкових людей «зналася» на аграрній справі. З'явилася така купа друкованої продукції за принципом «сонце бачу – сонце співаю, небо бачу – небо співаю», що просто почала набридати агровиробникові, викликати у нього «алергію». Часто-густо можна було почути, що селянин взагалі перестав читати, бо усі щось намагаються продати, наввипередки рекламують кольорові картинки, викидають на це шалені кошти… а корисної інформації не вистачає.
Отже ті ЗМІ, які жили не по кишені за рахунок «гламурної» реклами, першими підуть з ринку. Так само, як і видання із зарубіжним капіталом, бо невідомо, що і кому тепер треба рекламувати. Втім, агровиробник від цього тільки виграє, бо припиниться рекламне безглуздя. І ті, хто буде просувати якісну продукцію та послуги, і надалі потребуватимуть якісних видань.
З іншого боку, аграрному сектору легше за інші галузі буде втриматися «на плаву». Адже їсти хочеться завжди, і проблема нестачі продуктів харчування у країнах третього світу не зникне. Можна додати, що «непотоплюваність» аграрного сектору залежить ще й від багаторічної звички – ну, звик він працювати в стресових умовах. Отже, навесні, як і раніше, сіятимемо – нікуди не подінемося.
А «Агропрофі», як і раніше, збиратиме актуальну інформацію, їздитиме по господарствах, зустрічатиметься з людьми і викладатиме їхні міркування, думки і досвід, практичні поради на своїх сторінках.
ДВА НА ОДНОГО: З ДВОХ ЗАКОНОПРОЕКТІВ ПЕРЕМІГ УРЯДОВИЙ
Напередодні Новоріччя народні обранці поспішають з прийняттям Державного бюджету на 2009 рік. Аби сформувати необхідну базу для його прийняття, в парламенті було домовлено цей і наступний тиждень присвятити суто розгляду пакету антикризових законів. Читати далі...
ВЕЛИКИЙ «РІЗДВЯНИЙ» РОЗПРОДАЖ
Уряд затвердив переліки господарських товариств і холдингових компаній, державні пакети акцій (частки) яких підлягають продажу, та державних підприємств, що підлягають підготовці до продажу в 2009 році.
ЗГУРІВСЬКИЙ ЦУКРОВИЙ КРАЄВИД
Цукровому заводу у райцентрі Згурівка на Київщині поточного року виповнилося 95 років.
Завантажити номер

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: