Поштова адреса: 01135.  Київ-135, а/с 79. 
  Контактний телефон:  +38(044)227-93-55
  E-mail: info@agroprofi.com.ua 
             Передплатний індекс: 98990


Книги:

Топ переглядів за місяць:

ЧИ ДОВГО ТРИВАТИМЕ СОЛОДКЕ ЖИТТЯ УКРАЇНСЬКИХ ЦУКРОВАРІВ?
Повний текст у друкованій версії Одна із найстаріших галузей країни — цукрова, хочеться вірити,...
«СІГМА» ПРАЦЮЄ З МАРШАЛЬСЬКИМ ОПТИМІЗМОМ
Найкращим підтвердженням тому, що вітчизняна галузь свинарства продовжує стало працювати в...
НІШЕВІ КУЛЬТУРИ: ОСОБЛИВОСТІ ВИРОЩУВАННЯ БАТАТУ
Повний текст у друкованій версії Сьогодні ми продовжуємо публікацію матеріалів із Другої...
ЛЮДМИЛА АДАМЧУК: «РОЗВИТОК МОЖЛИВИЙ ЛИШЕ ЗА БАЖАННЯ ЖИТИ КРАЩЕ»
Висвітленню питання корпоративної соціальної відповідальності в агропромисловому комплексі наше...
ЖИМОЛОСТЬ — НАЙПЕРША ЛІТНЯ ЯГОДА
Повний текст у друкованій версії Продовжуємо публікацію матеріалів другої національної...

Наші партнери:

Статті

№ 33 (308), 4 вересня 2015

ЗМІНИ ДО КОНСТИТУЦІЇ: УХВАЛИТИ НЕ МОЖНА ВІДХИЛИТИ

Уже майже два роки як «авіалайнер Україна» ввійшов у таку зону турбулентності. Ніяких наперед відомих рецептів виходу з неї не існує апріорі, і все залежить від майстерності екіпажу, його здатності до рішучих, часто нестандартних дій, та спокою на борту літака. Бо якщо пасажири втратять довіру до професіоналізму пілотів і запанікують, — літак вже нічого не врятує.

Одним із таких нестандартних рецептів виводу нашої країни з крутого піке політичної кризи стала децентралізація влади та внесення з цією метою відповідних змін до Конституції. А що крім внутрішньодержавної користі ці зміни є одним із наріжних каменів Мінських угод, покликаних зупинити російську агресію на Сході, то диванні стратеги дружно почали волати про зраду національних інтересів на догоду Путіну.

Ну, та диванні стратеги — то ще півбіди. Гірше, що частина політикуму, згадавши, що у нас на носі чергові вибори, вирішила підіграти невігласам. Замість спокійної дискусії лунали відверті маніпуляції. Суспільство перегодували політичною міфологією і просто відвертими вигадками. Користуючись тим, що власне тексту пропонованих змін майже ніхто не читав, довкола змін до Конституції сформували певні ідеологеми і почали їх дружно розганяти в ЗМІ. Читати далі...

МІНІСТЕРСТВУ ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ: СУСПІЛЬСТВО ЧЕКАЄ ВІД ВАС ПРИЙНЯТТЯ КОНКРЕТНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ В ІНТЕРЕСАХ ДЕРЖАВИ, А НЕ ДЕКЛАРАЦІЙ

Ситуація з врегулювання потреб річкового транспорту та недостатня увага до цієї галузі з боку Мінінфраструктури змусили ТОВ СП «НІБУЛОН» привернути увагу Міністерства до ситуації в цій галузі та недосконалості державного управління нею через засоби масової інформації. При цьому ми не переслідували інтереси суто нашої компанії, а мали за мету розвиток важливої для транспортної системи України галузі в цілому. Читати далі...

ЮРІЙ ВАСЬКОВ: «МИ ЗА ТЕ, ЩОБИ ЗРОБИТИ РІЧКОВИЙ ТРАНСПОРТ УКРАЇНИ ПРИВАБЛИВИМ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ»

Україна стабільно і впевнено нарощує обсяги зернового експорту. Експерти ринку стверджують, що можливості транспортної інфраструктури вже задіяні на повну і наростити пропускні можливості наших доріг найближчим часом не вдасться. Зусиллями Міністерства інфраструктури наведено лад у обігу вагонів-зерновозів, проте лише силами Укрзалізниці питання не вирішити. Автомобільні перевезення ще якийсь час зможуть підставити експортерам своє плече — допоки остаточно не зруйнують залишки українських доріг, адже перевантаження автомобілів, котре згубно діє на дорожнє покриття, з форс-мажору перетворилася на звичну практику перевізників.

Залишається Дніпро — природний водний шлях до моря, котрий і міг би взяти на себе левову частку, в тому числі, зернових перевезень. Та от біда — посередині течії ріка перегороджена природнім бар'єром — кам'яними перекатами, котрі обмежують осадку (а значить і корисне завантаження) суден. За радянських часів, коли флот був менш технологічним, із цим якось мирилися, але зараз нові судна потребують нових глибин. Тож не дивно, що питання днопоглиблення активно дискутувалося і врешті всі, здається, досягли згоди, що поглиблювати фарватер потрібно.

Нове керівництво Міністерства інфраструктури України вирішило зайнятися днопоглибленням впритул, перевізники готові були доєднатися — здавалося би, врожай-2015 мав іти Дніпром без порогів. Та не так сталося, як гадалося — початок робіт із днопоглиблення весь час відкладався, й у неупередженого спостерігача виникає думка, що міністерство не дотримує слова.

На нараді з питання зернового експорту, що відбулася 21 серпня у Переяславі-Хмельницькому, очільник Мінінфраструктури Андрій Пивоварський учергове наголосив, що днопоглиблення з порядку денного не знято. Проте відповіді, коли ж саме розпочнуться роботи, ми не отримали. Користуючись нагодою, аби розвіяти сумніви та розставити всі крапки над «і», ми звернулися за роз'ясненнями щодо долі днопоглиблення та річкового судноплавства взагалі до заступника міністра інфраструктури України Юрія Васькова, котрий був присутнім на тій нараді. Читати далі...

ДОБРІ ТРАДИЦІЇ ВІДНОВЛЕННЯ

Цьогоріч у День знань, 1 вересня, було урочисто відкрито приміщення дитячого садочка Паришківського навчально-виховного комплексу на Київщині. Він розрахований на 40 дітей, поділених на дві вікові групи від 3 до 6 рочків. Читати далі...

Стати Агропрофі просто! Лише за кілька кліків!

Події:

Ціни на зернові: