ОДИНАДЦЯТЬ ПУНКТІВ, ЩО ЗМІНЯТЬ ЗЕРНОВІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
Ще 2012 року Українська зернова асоціація та Укрзалізниця уклали Меморандум на підтримку нашого зернового сектору. Згідно з ним щороку має проводитися міжгалузева нарада з підбиття підсумків маркетингового року, а також вирішення найбільш актуальних питань, що стримують зернові перевезення та експорт українського збіжжя.
За ініціативи УЗА та Укрзалізниці така нарада під головуванням заступника міністра інфраструктури України Миколи Снітка відбулася в Одесі в липні цього року. Тема дискусії визначила представницький склад учасників: президент УЗА Володимир Клименко, керівники главків «Укрзалізниці» на чолі з заступником гендиректора «УЗ» Віталієм Жураківським, перші заступники начальників залізниць, високопоставлені представники Мінагрополітики та Держслужби України з питань безпеки харчових продуктів, директори державних і приватних компаній, що працюють у сфері логістики зернових вантажів, представники провідних зернотрейдерів, що працюють на українському ринку, представники адміністрацій портів і портових елеваторів, керівники інспекцій та дозвільних служб, дотичних до зернового ринку (всього близько 120 осіб) — тобто всі ті, котрі можуть як пришвидшити шлях українського зерна до споживача, так і «вставити палки в колеса» «локомотиву вітчизняної економіки».
На нараді, зокрема, зазначалося, що 2014-2015 маркетингового року, який офіційно завершився 30 червня, Україна експортувала рекордну за всю історію держави кількість зернових — 36,4 млн тонн, посівши місце в трійці лідерів світового зерноекспорту. Більше того, перехідні запаси зерна, які країна не встигла продати, склали 11 млн тонн, завдяки чому цього літа фактично немає міжсезоння, і портові елеватори продовжують інтенсивні відвантаження на морські судна. Прогноз ситуації на 2015-2016 МР щодо попиту на українське зерно і щодо видів на врожай також оцінюються в оптимістичному ключі.
Щоби доставити в морські порти експортну частину майбутнього врожаю, не збільшуючи при цьому, а, можливо, і знизивши навантаження на автомобільні магістралі країни, учасники наради сформували пропозиції щодо оптимізації роботи залізничної складової, скорочення непродуктивних простоїв вагонів, відходу від ручного управління рухомим складом, зняття бюрократичних бар'єрів, що гальмують процес доставки вирощеного на полях до місця розташування портових елеваторів і т.д.
ШАНУВАЛЬНИКИ СОНЯЧНОЇ КВІТКИ
За час існування людства нами окультурено понад 2,5 тис. видів вищих рослин, або всього 10% від їх загальної кількості. Майже всі культурні рослини вирощуються тисячоліттями, і лише деякі — кілька століть. До таких відносно молодих культур, котрі людина почала вирощувати всього кілька сотень років тому, належить і соняшник. Читати далі...
ЦІНА ПОМИЛКИ ІНСПЕКТОРА ЕКОЛОГІЧНОЇ ІНСПЕКЦІЇ
Більше 12 років перевантажувальний термінал компанії «НІБУЛОН» відвантажує на експорт українське збіжжя. У кожній такій експортній операції задіяні десятки спеціалістів різних служб. Все прораховано до деталей. Звичайно, інколи трапляються позаштатні ситуації, але коли посадовець намагається приховати свої ж помилки іншими діями, їхня ціна зростає за принципом снігового кому.
«КОРОВІ ПОТРІБНА СТАБІЛЬНІСТЬ, ЦІЙ КРАЇНІ ТАКОЖ»
СТОВ «Ломовате» розташувалося у селі Сагунівка на Черкащині. Підприємство зовні нічим не відрізняється від багатьох подібних «середнячків» по Україні. От тільки керують тут французи. 2010 року підприємство придбала агропромислова група Euralis, тож 21 липня саме тут, у Сагунівці, відбувся французький день молока.
Як завжди у номері:
ВНУТРІШНІ ЗАКУПІВЕЛЬНІ ЦІНИ
Закупівельні ціни на зернові та олійні культури, встановлені на зерноприймальних потужностях провідних вітчизняних агропідприємств.
ЦІНОВІ ТРЕНДИ НА СВІТОВИХ РИНКАХ ЗЕРНА Читати далі...