Днопоглиблення Дніпра стартує в липні!
Питання днопоглиблення Дніпра зрушило з мертвої точки. Про це заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський 10 квітня. Цей номер присвячено перевезенням вантажів Дніпром.
УКРАЇНУ ВРЯТУЮТЬ БОГ І ДНІПРО
Лежить на перепутті між Заходом і Сходом благословенна земля: родючі лани, м'який клімат, працьовиті люди. Сотні разів вороги з завидющими очима та загребущими руками намагалися забрати наше – собі. Так само сотні разів, згуртовані в єдиному пориві, ми з Божою поміччю змітали зайд світ за очі. І знову коштовними золотими берилами відбивалися лани, нанизані на голубу стрічку ріки. Ріки, котру вороги чимраз намагалися зробити межею розбрату, розділивши нас на лівобережних і правобережних. Та завжди ставала вона рікою єднання – Дніпро рятував українців. На його величних кручах засновано древню і вічно молоду нашу столицю – Київ. Саме на Дніпрі б'ється серце козацької вольниці – Хортиця, звідки легкокрилі човни-чайки ходили до інших світів. На високій Канівській горі спочиває український пророк Тарас Шевченко.
Та не лише духовним осердям нашого народу був Дніпро. З тих самих давніх часів був він важливою транспортною артерією, що з'єднувала цивілізації на шляху «із варягів у греки». Та й у новітній історії України Дніпро залишався духовним стрижнем нації і трудівником – крутив турбіни електростанцій, віддавав свою воду для зрошення, а ще – був природною дорогою, котра з'єднувала регіони країни і перевозила до 65 млн тонн вантажів щороку. Читати далі…
ОЛЕКСІЙ ВАДАТУРСЬКИЙ: «СУДНОПЛАВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДНІПРА ЦІЛКОМ СПІВСТАВНИЙ ІЗ МІССІСІПІ»
Олексій Вадатурський, генеральний директор ТОВ СП «НІБУЛОН», Герой України вважає: «Ми часто говоримо, що Бог дав українцям родючі землі, але чомусь забуваємо про так само великий Божий дар — річку Дніпро, довкола якого зосереджені ці землі». Читати далі…
ДОЛЕНОСНІ РІШЕННЯ ДЛЯ УКРАЇНИ
На нараді 9 квітня 2015 року у Мінінфраструктури за участю керівників і фахівців Мінагрополітики щодо перевезення зернових врожаю 2015 року було ухвалено декілька доленосних рішень. Прокоментувати позицію Міністерства аграрної політики та продовольства з обговорюваних питань ми запросили міністра Олексія Павленка. Читати далі…
НЕ ДНОПОГЛИБЛЕННЯМ ЄДИНИМ
Днопоглиблення – це лише одна з цілого комплексу проблем з перевезення вантажів Дніпром, вважає директор ТОВ «Гермес-Трейдінг» Юрій Скічко. Група компаній «УкрАгроКом» і «Гермес-Трейдінг» володіє Світловодським річковим терміналом, що розташований на межі Полтавської і Кіровоградської областей, потужність його зберігання оцінюється у 94 тис. тонн. У планах – зведення нових терміналів на Дніпрі, тож компанії давно приєдналися до протистояння з чиновниками за спрощення судноплавства Дніпром.
ЗА ЗАКОНАМИ СТРАСНОГО ТИЖНЯ
Трудові будні народних обранців і уряду Страсного тижня виявилися аж надто трудовими. Особливо плодотворним для депутатів став Чистий четвер: за один лише день народні обранці ухвалили 22 закони.
ЗАМКИ УКРАЇНИ: ІСТОРІЯ В КАМЕНІ
Немає на світі більш загадкових споруд, ніж замки і фортеці. З ними пов'язані чарівні і страшні легенди про привидів і шукачів скарбів. Та й взагалі довкола цих рукотворних історичних пам'яток якось по-іншому відчувається плин часу. Ну хіба що вежі можуть посперечатися з ними у загадковості. Але що є вежа, як не частина замку? В Україні, де були більш поширені маєтки та палаци, до наших днів збереглося кілька замків. Пропонуємо вам розповідь про два з них.
Як завжди у номері:
ВНУТРІШНІ ЗАКУПІВЕЛЬНІ ЦІНИ
Закупівельні ціни на зернові та олійні культури, встановлені на зерноприймальних потужностях провідних вітчизняних агропідприємств.
ЦІНОВІ ТРЕНДИ НА СВІТОВИХ РИНКАХ ЗЕРНА Читати далі…